@Noeska Klus-ze Toi toi toi @Kibbeling Dus toch wel naderende bevalling meis... blijf het spannend vinden. We wachten rustig af. En ja komende dagen gaat de temp inderdaad goed oplopen. Lekker van die gel/koel dingen in de koelkast leggen meis... voor als het gaat beginnen het het rete warm is @Engeltje Ga je foto's volgen hoor meis... vond het zelf ook mega leuk bij mezelf te zien op de foto's. Spiek er zo af en toe nog naar @ALL Hier gaat het nog altijd oke, voel nog niks.. zit op dag 10.... maar denk dat ik weer rekening moet houden met die 18 dagen die ze in het zh aangeven.... was immers bij vorige zwangerschap ook pas een positieve test op dag 19. Dus wacht vol spanning af xxx
sjors spannend hoor. Duurt wel lang hoor al dat wachten met jullie! Gelukkig duurt het wachten hier ook lang... Hahaha sjors ik heb even naar de weersvoorspelling gekeken en woensdag ziet er wel gunstig uit
hoi meiden @noeska... klussen meid !!! duim voor jullie @wachtenden op test; duim ook voor jullie @ kibbeling... ga vanavond die mini dickmans eten joh !! komt vast goed... nog eventjes en dan ben je mama. Waar ga / wil je bevallen? alles al klaarstaan incl fototoestel oh TIP VAN DE DAG; haal in je kraamtijd vanaf dag 2/3 witte kool in huis !!! helpt heel goed tegen stuwing als je het in de koelkast bewaard. koele bladen in je bh stoppen. dit lekt tenminste niet zoals van die bevroren maandverbandjes op de borsten tijdens je stuwing. en dan lekker stevig je bh aandoen !! TIP 2 hoe warm je bevallingsdag ook is..... neem iets warms mee wat je na de bevalling over je heen kan leggen / snel aan kan schieten want ik had het echt enorm koud; klappertanden etc. van alle inspanning. hier alles zijn gangetje vandaag 2e sollicitatieronde gehad en was prima. as woensdag ga ik een ochtend meedraaien op de groep en als dat lekker gaat en bevalt dan alleen nog het aanstellingsgesprek. Dus woensdag even voor me duimen dames aub Zou fijn zijn aangezien het ook lekker dichtbij is en ik dan weer wat zekerheid heb. na mijn sollicitatie vandaag mijn nieuwe rijbewijs opgegaald (had nog zo'n papieren en moest een nieuwe haha) en vervolgens met mijn moeder de eerste 15 pakken laminaat gehaald bij de ikea. de overige 30 moeten nog haha en ga ik deze week met neef halen pfff wat een gesjouw zeg 15kilo per stuk en mijn moeder mag niet sjouwen whahaha. mijn work out vandaag dus wel gehad ! Zo lekker mijn knulletje ophalen van de opvang en dan verder rustig aan wat opruimen en vanavond nog even e.e.a. voorbereiden voor werk morgen.
Koetje ik heb warme sokken ingepakt! Ben vergeten om mini dickmans te halen Morgen maar doen Ik wil graag in het ijsselland ziekenhuis bevallen. Dat is het dichtsbij zijnde voor mij. Alles staat ingepakt en fototoestel staat er boven op!! Dus ben er helemaal klaar voor Nu alleen de kleine nog Super dat je 2e gesprek goed is verlopen. Nu idd hopen dat het woensdag ook van beide kanten goed bevalt. En jeetje waar je zin in had met dit warme weer . Ik moet er niet aan denken, komt vast ook doordat ik hoogzwanger ben Hier net even met vriendin op stap geweest en was blij dat ik met de warmte weer thuis was Nu lekker op de bank wachten tot manlief zo binnen stapt!
Kibbelinggg, jaaaa het zit er echt aan te komen hoor met die rugweeen. Dat kan toch bijna niet anders?! Koetjekuuk, mijn duimen draaien nu alvast voor je hoor!!! Sjors, pas op dag 19 een positieve test?? Poehhh dat duurt nog wel ffies dan. Gek he, sommige mensen hebben op dag 10 al een mooie test. Wat een verschil toch! Woensdag wil ik gaan testen...denk ik. Als ik dingen voel dan heb ik testdrang, maar anders niet...misschien hou ik het ineens wel uit tot in het weekend haha!
skaya jij woensdag testen en ik bevallen?? klinkt wel goed toch? Vanavond even een paar buikfoto's gemaakt, denk dat het de laatste zullen zijn...
Ha meiden, Hier ben ik weer! Helemaal in het nieuw haha, ben echt zwaaaaaaar verwend door mijn moeder gisteren! Heerlijk geshopt in Breda, terrasjes gepakt, was gewoon helemaal super! Kibbeling al bevallen? Je buikje is eigenlijk best bescheiden toch? Zie ze veel dikker voorbij komen zo nu en dan! Dat lijkt me wel lekker hoor! Als vind jij dit waarschijnlijk groot zat haha! Sjors nog een weekje afwachten dus.... Spannend hoor! Ik hoop het zo voor je!! Koetje lekker dat je sollicitatie goed ging, hopelijk kan je woensdag je draai al lekker vinden en heb je gewoon een leuke nieuwe baan! Tja en laminaat sjouwen is wel heavy haha, fijn dat die mannen je willen helpen, zou ik ook lekker met beide handen aanpakken! Oehhh Skaya, nog 1 dagje! Op wat voor dag zit je? Als je het vol kan houden zou ik zo lang mogelijk wachten (zeg ik nu he, nog niet op het wachtbankje...) Wij hebben de afgelopen 3 dagen goed geklust, vanavond nog een keer en dan is de verplichting er weer af! (al werkt het voor manlief verslavend ofzo haha, hoe vaker we het doen hoe vaker hij wil hahaha!) Vandaag half dagje cursus en dan lekker thuis mannetje helpen schilderen, verbouwing schiet lekker op!!
Meiden even een ego berichtje...had gisteren een ovutest gedaan en die knalde...vanmorgen een zw test en die is wit. Weer ook een ovutest gedaan en die was weer knal! Een tweede ei dan...? Ik ben ff de weg kwijt?!
Noes heerlijk dat het shoppen goed is bevallen. Je had er mooi weer voor Mijn buik is idd bescheiden, ik heb ze ook groter gezien. Maar zoals je al zei voor mij is het groot genoeg zo!! En nee vanmorgen wakker geworden en ik had nog steeds een bolle buik Ik hoop voor je dat het klussen zijn vruchten heeft afgeworpen! Ook wel lekker dat de verbouwing op schiet en als ik je zo hoor dan zijn jullie al bijna klaar Skaya ik zou daar ook de weg van kwijt raken denk ik Maar je was dus te ongeduldig om te wachten tot woensdag begrijp ik?? Hier een rare korte nacht achter de rug. Veel wakker geweest om te plassen en kon me draai in bed niet helemaal vinden. De kleine man was vannacht ook nog eens mn buik aan het verbouwen .. Straks maar eens mn mams opbellen kijken wat ze vandaag gaat doen en/of ik even langs ga. Ze is bij mn neefje oppassen dus .. gelijk even lekker kroelen met de kleine
@ noeska.... lekker even gewinkeld dus leuk leuk !! @ skaya... wachten toch lastig he? denk toch dat je echt nog even geduld moet hebben dan zo te lezen. Ik heb gisteren een ovutest gedaan, maar nog niets dus zal nog even moeten wachten op mijn ei. ga het wel vanaf nu beetje bijhouden omdat ik de lengte van mijn cyclus niet weet. @ kibbeling; goed dat je alles klaar hebt staan !! als je weg gaat.... spullen mee he, je weet maar nooit. Ik ben ook in het ijsselland bevallen. Vond het prettig daar. hier: nu op mijn werk dus ga weer verder heb zin in morgen... alles gaat ineens snel. drukke maand juni. vandaag werken, morgen meedraaien, dan even vrij, volgende week weer en dan 2 weken vrij. ahum - laminaat leggen dus !!! en daarna nog 1 weekje werken en als alles meezit begint dan juli mijn nieuwe baan
@Noes Haha klus verslaving meis? Tis voor goed doel! toi toi toi @KIbbeling Mooie foto meis! @SKaya Ow... ik zou ook in de war raken van die positieve ovu's... welke ovu testjes heb je gebruikt??? En welke zwangerschapstest? @ALL Hier nog niks! wachten duurt te langgggggg.
koetje we gaan niet meer zo ver van huis weg. Zus woont bijna om de hoek en mams woont op ongeveer 20 minuten rijden. Dus we zijn zo thuis! We zijn ook naar de opendag van het ijsselland geweest en ze waren erg vriendelijk en alles werd ook goed uitgelegd. Mijn zus is ook daar bevallen en die was ook erg positief. sjors als wachten je nu al lang duurt hoe moet dat dan als je straks zwanger bent en je 9 maanden moet wachten?? De 1e 8 maanden gaan dan nog wel maar de laatste weken.... pffffffffff die duren zo lang!!!! Hier vandaag bij mn mams en neefje langs geweest. We zijn even boodschappen wezen doen en al snel weer lekker naar het huis van mn zus. Na een boterham mn mams geholpen met de vouwwas en toen mams met neefje ging lopen ben ik lekker met de auto naar huis gegaan Nu lekker op de bank wachten op manlief die zo alweer thuis komt. Wat gaat de dag toch snel . Zo af en toe een harde buik
oh kibbeling zo herkenbaar die laatste 2 weken vond ik echt zoooooo laaaaannnngg duren. te erg gewoon. als de kleine er eenmaal is lijk je echter tijd tekort te komen whahaha vooral slaap tekort
koetje ik kom nu ook slaap te kort hahahahaha maar dat neemt niet weg dat ik er niet naar verlang om de kleine in mn armen te kunnen sluiten!!!!
@Kibbeling hihi geen idee hoe me dat af zal gaan! @ALL Hier tikken de dagen langzaam aan weg... kan (bij 14 dagen dan he)bijna testen. Nu ik niks voel heb ik sterk gevoel te wachten met testen... wat zouden jullie doen??? xxx
Ahh Skaya, dat is lastig! Die ovutesten zeggen helemaal niks volgens mij.... Ik zou nog even afwachten, je nod is donderdag toch? Dan zou ik vrijdag op zijn vroegst testen (als je het volhoudt) Kibbeling morgen d-day? Koetje heel veel plezier morgen! Hihi sjors ook pietje ongeduld haha, ja maar de tijd gaat dan ook zo onwijs langzaam! Ik kan pas over 2 weken testen!! Ik zou iig minimaal wachten tot dag 14.... Morgen ben ik heel de dag op pad voor mijn werk dus zal niet online zijn... Weltrusten en fijne dag morgen allemaal!!
Kibbeling, vandaag is het woensdagggg!!!!!!! Gebeurd er al wat daaR? Koetje, ben benieuwd wanneer je je ei zal vinden!!! Sjors, ik zou nog even wachten, maakt de kans op een positieve test alleen maar groter. Zolang je het vol kan houden tenminste. Noes, nog 12 daagjes...hopelijk is er een bevrucht eitje zijn reis naar de baarmoeder aan het afleggen Hier had ik eigenlijk nog hoop dat het een zw kon zijn, maar denk mn ei. Wat er dan 2 weken terug gebeurde op dag 15, 16, 17 en 18 toen mn ovutesten duidelijk donkerder kleurden en op dag 19 helemaal wit waren....???? Ik ga straks nog een ovutest doen met mn volgende plas en als die wit is, heb ik (weeerrr?? kan niet tog) een ei gehad. Ook geklust gisteren, maar voel me ZOOOOO bedrogen nu al door mn eigen lichaam. Heb al 10 dagen ofzo ongi achtige krampjes en ontzettende lage rugpijn steeds...
even kort berichtje reageer vanmiddag wat uitgebreider!! Hier weer wakker geworden met een bolle buik!! Na een redelijke nacht achter de rug, wel 3x eruit om te plassen. Na de keuken soppen af en toe last van een krampje. De kleine vanmorgen nog even toe gesproken dat hij er wel uit mag want het wordt veeeeeeeeeels te warm komende dagen!! We zullen het zien. Nu ga ik even met mn mams naar buiten toe, even lopen wie weet wat dat teweeg gaat brengen!!
Kibbeling, wat zal je raar slapen als die bolle buik weg is...volgens mij, hoe onhandig ook, wen je er toch wel aan. Hy is gelijdelijk gegroeid, maar na de geboorte is die in 1 keer helemaal weg! Je gaat m nog missen! Meiden mn ovutest is een stuk lichter, toch echt een LH-piek gehad op dag 29/30 van mn cyclus...pfffffffff!!! Gelukkig weet ik het nu en niet een maand geleden, anders wist ik dat ik een maand moest wachten op een eisprong. Nu ga ik weeer de leukste 2 wachtweken in... Zou het kunnen dat ik 2 weken geleden een bijna eisprong heb gehad, maar het eitje niet doorgegroeid is en niet gesprongen, want heb geen knaltesten gehad..ze waren wel zichtbaar maar niet knal.