@Kibbeling, hihi grappig hoe je dat toch schrijft meis... wakker geworden met bolle buik! Geniet lekker van de dag. @Skaya das wappie meis... dus eigenlijk nu een positieve ovu... en nu dud het wachtbankje op.... nou toi toi toi wat het ook is meis ik duim voor je! @Noes & @ALL haha ja toch pietsie ongeduldig hier. Vind gewoon raar dak niks voel. Had vorige jaar echt opgezette buik, gevoelige borsten (MEGA) en toen op dag 19 positieve test... en daarna kwamen vermoeidheid en misselijk erbij. Afgelopen iui had ik ook beetje gevoelige borsten.... maar nu deze ronde echt NIKS vind gewoon beetje maf... haha maar ja het is nooit goed he... dan voelen we veel en is het niks en worden we boos dat we zo veel voelde en nu voel ik niks en ist ook nie goed
Skaya ik denk ook wel dat ik hem zal gaan missen en dan vooral de bewegingen in mn buik!! Maar niet als ik me om wil draaien in bedje!! Wat betreft eitjes heb ik weinig verstand… sorry!! sjors ik denk dat het nooit goed is!! Moet eerlijk zeggen toen ik net zwanger was had ik pas bij de 5e week last van zere boobs en de misselijkheid kwam veel later pas.. Dus wie weet?? Hier even lekker met mn mams op stap geweest, weer super leuke kleertjes voor de kleine gekocht!! Ik heb lekker veel gewandeld in de hoop dat het misschien zou gaan werken… Ik ging ook nog slippers voor manlief kopen en belde om te vragen welke kleur; hij zo gelijk Ja?? Ik zo nee ga nog niet bevallen Lief he van hem?? Nu lekker op de bank en maar even relaxen!!
hoi allemaal @ kibbeling.... neem die mini dickmans toch joh hier: sollicitatie meedraaidag gehad EN JA AANGENOMEN !!!! volgende week aanstellingegsprek en dan per juli beginnen, ben zo blij !!! Nog wel wat dingen te regelen omtrent omzetten van dag opvang van zoontje, maar komt allemaal wel goed uiteindelijk. verder vandaag de overige 26 !!! pakken laminaat gehaald en nu alles in huis om het hele huis te gaan leggen.
Kibbeling weer wakker geworden met n bolle buik? Koetje gefeliciteerd met je nieuwe baan! Oh dat is fijn zeg!! En succes met laminaat leggen! Vandaag is d-day voor velen toch? Heb nog niemand gehoord dat ie ongesteld is geworden dus er is nog hoop! Hoop op mooie roze testjes! Ik moet nog 2 weken wachten!
nog geen kibbeling ..... misschien toch vannacht of bezig ?!? noeska bedankt voor je felicitatie, ben er zelf ook erg blij mee. volgens mij is het vandaag testdag voor sjors, sjudith en skaya toch?! meiden ik hoop voor jullie allemaal postief bericht vandaag !!!!! ZWANGER ZWANGER ZWANGER hup hup
Koetje denk je dat ik die ook kan halen bij de benzine pomp vandaag?? He gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Pfff hoe groot is je huis koetje met al die laminaat?? Noes jep weer die bolle buik vanmorgen!! Voor mij is ook D-day!! Maar denk niet dat het erin zit vandaag. Het is zo stil in mn buikop wat rommelende darmen na van de honger!! Testen sju mag morgen testen zei ze maar ze heeft er niet zon goed gevoel over zei ze tegen me DUIM DUIM DUIM DUIM voor alle meiden!! Hier de kleine zit nog altijd in mn bolle buik!! Liggen we vanmorgen nog heerlijk te slapen (lees na een nacht met veel wakker en plassen!!!) gaat om 9 uur de telefoon!!! Of de kleine al geboren is grrrrrrrr Nee dan hadden we wel gebeld!!!! Ik had gisteren op hyves al een goede www neergezet maar die lijken mensen dus niet te snappen!!!
kibbeling... ja denk wel dat je zoiets kan halen bij benzinepomp toch enne.... rust kan ook juist heel veel betekenen ik had de avond vooraf rustige buik en eindelijk zoiets van... nou het zal wel over tijd worden enz en die ochtend is luuk geboren testmeiden van vandaag... IK DUIM DUIM DUIM hier nog geen gespot ei.... misschien duurt het toch wat langer dan
@Koetje Gefeliciteerd met je nieuwe job!!!! @Kibbeling... hihi lief van m dat ie gelijk reageerde met jaaa??? Hahaha hij staat dus wel op scherp. Nou meis heerlijke zonnige dagen dus lekker genieten hoor! @Noes & @ALL Ik heb 2v5 van KV in huis maar durf ineens toch nog niet... hahaha wat een muts he. tis voor mij ook nog vroeg hoor. zaterdag pas dag 14 na iui. xxx
sjors... jammer dat het nu nog negatief is, maar het kan nog he .... is nog wat vroeg ! ik blijf duimen
sjors manlief staat helemaal op scherp, hij wilde al bijna roepen door de foon ik kom er aan!!! Spannend dat je test die je gedaan hebt omo wit was. Hoop toch echt dat de test de volgende keer ariel blauw is!!!! koetje ik wacht het wel geduldig af. Bij ons in de familie zijn we allemaal later gekomen dan de uitgerekende datum!! Ik leef bij de dag en zie wel wat die dag gaat brengen... hier net maar huisje aan kant gemaakt en de was gestreken... zo nog even langs mn zus lekker in de tuin zitten niksen en vanavond bij mn mams etn. Dus weet niet of ik vanavond nog hier ben, maar anders morgen. Fijne dag allemaal, kussssssssss En ik blijf voor jullie duimen!!
Hier vanmiddag naar mijn zus geweest en daar kregen we leuk nieuws; Ik wordt voor de 2e keer tante!!!!!! Jippieeeeeeeeeeee. Het is allemaal nog heel pril en ze willen eerst de 1e echo afwachten voor ze het verder gaan vertellen. Dus komende 2 weken wordt ik ergens mama en in jan/feb word ik weer tante!! Ben zo blij ook voor hun Daarna lekker bij mn mams gebbq-ed met de familie. Met betrekking tot de baby die zit nog lekker in mn buikje en zo af en toe heb ik een harde buik. Morgen voor controle naar de vk toe!!
@Kibbeling Ow wat leuk!!! ''voorzichtige felicitatie dan'' aanstaande tante Benieuwd wat de vk morgen gaat zeggen... je banner geeft aan 40 weken.... maar 40 weken en hoeveel dagen meis? Of precies 40 weken vandaag? Nee toch? Ja hier nog ff geduldiger zijn... Nieuwe update; buik is aant opzetten sinds vanmiddag uur of 4 en ben me nu toch kei misselijk
Sjorsssss wat spannnendddd!!!!! Wanneer ga je weer testen??? Het kan nog goed!!! Kibbeling zit je beeb nog steeds lekker te genieten van de knusheid daarbinnen??? Hier wordt niet meer getest...heb toch echt een ei gehad. Geen idee wat er dan die 2 weken geleden is gebeurd toen mn ovutesten gingen kleuren, maar nu is er geen twijfel over mogelijk dat het mn ei was...weer geklust en weeer op de wachtbank!
Sjudith nod 07/06 PCOS en in MMM 31 jr 32e ronde 2e kindje Skaya nod 13/06 lange cyclus 22 jr 4e ronde Sjorsjette nod 04/06 20/04 2e IUI 29 jr 24e maand Noeska nod 13/06 Clomid 100 26 jr 5e ronde Mikjez nod 20/05 geen bijz. 21 jr 1e ronde Engeltje1 nod ?? gonal f prikken 26 jr 19e ronde ZWANGER!!! Koetjekuuk nod rond 20/06 ? een BAM 31 jr 2e ronde 2e kindje Kibbeling uitgerekend: 02-06-2011 zwangerschapsverlof 31 jr laatste trimester Buddy's Kibbeling en Sjudith Sjorsjette en Engeltje Noeska en Skaya
*inbraak* Ik kreeg net het berichtje van sjudith dat ze ongi is geworden (nog wel op haar verjaardag ) en ze vroeg of ik het jullie wou vertelen *uitbraak*
Sjors mn banner heeft gelijk!! Gisteren was ik 40 weken! Vandaag 40+1 maar de kleine zit nog prins heerlijk warm binnen Bij jou dus misschien lichte verschijnselen?? Morgen testen Spannend!! Skaya ja beeb geniet nog van de stilte!! Balen dat je weer opnieuw op de wachtbank zit!! Duim duim duim!!!! Binna dank je wel. Sju wat ontzettend K*T voor je!!! Ik denk aan je! Knuffel van je buddy!!! Ps gefeliciteerd met je verjaardag! Hier alweer vroeg uit bedje. Straks op controle bij de vk. Kijken wat de dag verder voor mij/ons gaat brengen!! Verder nog geen echte plannen .
kibbeling die kleine vind het gewoon te gezellig daarbinnen sjudith gefeliciteerd met je verjaardag.... helaas wel heel rot dat je ongi geworden bent. meid knuf !!! skaya je lichaam laat je aardig in spanning dus.... nu weer wachten dus succes hier zojuist huis van mijn ouders schoongemaakt die vannacht op vakantie zijn gegaan met mijn zus, zwager en nichtje. nu thuis. dalijk even boodschapjes doen met Luuk en eigen huisje beetje voorbereiden op laminaat leggen. helaas nog geen ei... ovutest nog vrijwel helemaal wit mijn cyclus klopt ook voor geen meter iig dus. tot later
Sju, wat ontzetten K*T dat je weer ongi bent geworden!! Bah bah bah!!! Wel gefeliciteerd met je verjaardag! Kibbeling, ben benieuwd naar wat de vk zegt! Wanneer gaan ze beginnen met wat kleine dingetje om te proberen het op gang te brengen?