Kibbeling gefeliciteerd! Hopen dat alles goed blijft gaan en je in jan/feb idd een neefje of nichtje kunt verwelkomen! Sjors spannend zeg! Heb je al opnieuw getest of nog niet? Skaya het blijft vaag! Heb je nu wel een knaltest gehad? Ik heb niet zoveel verstand van ovutesten maar voor wat ik ervan weet is een ovutest pas positief als de teststreep minstens net zo dik is als de controlestreep... Het kan misschien zijn dat jij ook een cyste hebt gehad? Dus wel een follikel dat groeide maar te ver doorgroeide en dus niet gesprongen is? Zeg maar wat... Nu zitten we samen op het wachtbankje, ik kan ook de 13e of 14e testen! Ahhh nee, wat verschrikkelijk balen voor Sju! Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag... Dikke knuf Klote dat je cyclus van slag is koetje... Hopelijk is ie snel weer op de rit! Ik heb helemaal nergens last van, vorige ronde met clomid had ik natuurlijk extreem pijnlijke borsten, nu helemaal niets... Ja mn tepels beginnen een heeeeeeeel klein beetje gevoelig te worden maar dat is het dan ook, terwijl ik vorige ronde al ruim een week enorm last van mn boobs! Prima zo hoor, begrijp me niet verkeerd maar vind t maar weer raar! Ik ga is ff hellevoet in om een beetje te shoppen, vanochtend al lekker paard gereden, verder vandaag lekker van het weer genieten. Moet vanavond een bruidstaart afleveren maar die heb ik al helemaal af dus dat is lekker! Fijne dag allemaal!
Noes, ja geen idee...gets een cyste vind ik zoo eng klinken, liep gelijk een rilling over mn rug. Heb paar dagen terug wel echt 2 knallers gehad ja en ook de gevoelige tepels die ik afgelopen rondes ook heb gehad met mn ei. Misschien dat er idd 2 weken terug een eitje niet is doorgegroeid of te ver is doorgegroeid? Is dat dan een cyste? En hoe kan het dan dat tie niet springt? Heb uiteindelijk 1x geklust tijdens mn knaltest...hoop dat het genoeg is. Kwam er een beetje laat achter... Leuk dat we samen kunnen testen!! Bij jou gaat het deze ronde dus ook weer even net wat anders...ben benieuwd. Met die gekke lichamen van ons weet je het gewoon niet hoe of wat...handig handig.
Koetje denk toch maar dat ik manlief die mini dickmans laat halen Misschien komt ie er dan uit Je bent wel erg aan het soppen vandaag las ik.. mocht je nog energie over hebben.. ik weet nog een huisje hoor Skaya de vk zei vandaag alles goed!! volgende week nieuwe afspraak, maar die hoop ik niet meer te halen.. Noes dank je wel. Je lichaam is dus ook een beetje raar aan het doen succes nog even op het wachtbankje!! Hier vanmorgen bij de vk geweest. Alle gebruikelijke controles gehad en deze waren goed. Volgens de vk heeft de kleine nog voldoende vruchtwater wat ze zo kon voelen, buik voelde nog soepel aan. Ik heb voor volgende week donderdag een nieuwe afspraak staan en dan gaan ze ook inwendig onderzoek doen (kijken hoever alles verweekt is en strippen). Ik hoop natuurlijk deze afspraak niet meer er heen te hoeven Verder even langs mn zus geweest, lekker kroelen met mn neefje, die weer op zijn beurt met het ukkie in mn buik aan het spelen was Daarna lekker naar huis en even een dutje gedaan. Net de was opgehangen buiten, maar mijn hemel wat is het heet pffffff Nu maar lekker binnen op de bank wat rond hangen, mij veels te warm buiten
@Kibbeling Fijn dat alles oke was bij de vk, en hoop ook voor je dat je de afspraak van volgende week niet nodig zal hebben! Ananasje eten??? Men zegt dat dit ook weeën op kan wekken hihi. @Koetje jammer dat de ovu's nog wit blijven... staat je donor altijd paraat? @Noeska Ik ken het gevoel van dat het gek is dat je ineens dingen NIET voelt. Balen hé. @Skaya vaag van je ei maar goed dat je geklust hebt meis.. welkom ''weer'' op het wachtbankje en toi toi toi @Binna Thnx voor doorgeven!! @Sju Balen van je ongi meis.. en idd net o p je verjaardag... maar dus wel gefeliciteerd met je jaardag meis! Knufffffffff @ALL Hier nog niks gespot... gelukkig maar... elke keer bij wc bezoek denk ik owww zou het?? Haha maar GEEN kramp en geen bloed dus kan nog allemaal. Ik ga zondag pas weer testen. xxx
dag allemaal We zijn weer terug van vakantie hoor! Jeetje vanmorgen bruin slijmverlies en nu totaal niks meer? Ook geen krampen oid?? Aaaah word een mens toch gek van??! @Sjors spannend meid!! Ik duim! Verder nog niks bijgelezen hoor ben aan het puinruimen
sjors ik lust geen ananas!! Spannend dat je zondag gaat testen!! duim duim duim duim duim!!! sju bij jou bruin slijm en nu weer niet?? Wat zit een lichaam toch weer raar in elkaar...... Heb je verder wel een lekkere vakantie gehad?????
hoi meiden sjors ik blijf duimen sjudith nog niet echt ongi doorgezet dus... blijf ook voor jou duimen dan kibbeling volgens mij worden die kleintjes misselijk van al die dicknmanns en komen ze er dan maar wat graag uit.... haha just kidding.... maar is iig proberen waard he. fijnalles nog goed was bij ongi hier ben naast het soppen bij mijn ouders vanmorgen en de boodschapjes toch maar alvast begonnen met deel van de vloer....arrrrg wat veel werk is dat en het duurt lang. Heb 1 ruimte (serre) alvast leeggehaald, vloer eruit, ondervloer gelegd en laminaat ligt nu voor de helft. Pffff moet zeggen is niet mijn favo ding maar is toch wel gelukt zo al voor de helft. Als er nog iemand is of een van jullie iemand kent die dit leuk werk vind met als tegenprestatie een keer een grote schoonmaak.... graag want moet zeggen kan best wat hulp gebruiken hahaha afijn nu alles weer opgeruimd, eten staat op... zo lekker eten en dan met zoontje even lekker in bad. morgen of overmorgen komt mijn neef ook helpen. Donor staat idd paraat.. die kan ik gewoon bellen zodra ik ei heb. gelukkig
Koetje manlief heeft de winkel niet gehaald Als de kleine niet misselijk wordt van al die dickmans dan wordt ik dat wel Ik kan wel laminaat leggen en vind het ook niet erg om te doen maar ja gaat zo moeilijk met mn bolle buikje!! Anders was ik je komen helpen! Sju wat een mooi cadeau!!!!! En ook zo super helder!!!!!!!!!!!!!!!!! en als 1e mag ik zeggen: Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hier alle laatste baby wasjes weggewassen en hangt nu buiten aan de waslijn te drogen! Zo schattig om te zien . Zo af en toe een harde buik, zo van ma doe ff een beetje rustig aan.. maar verder nog lekker rustig!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Sju!!!! GEFELICITEERD!!!!! Oh meid wat ben ik blij voor je!! Het is je zo enorm gegund!! En dat terwijl je eigenlijk wilde stoppen haha! Echt geweldig!!!
SJUDITH SUPER !!! GEFELICITEERD. DAT IS WEL HET ALLERMOOISTE VERJAARDAGSCADEAU. IK BEN SUPERBLIJ VOOR JE en idd dan te denken dat je wilde stoppen / dacht ongi te zijn geworden. wauwie !!!!! kibbeling ja je kan moeilijk met bolle buik komen helpen he. haha... ik duim voor jou dat je baby morgenochtend na een lekkere nacht slapen / rust zich aankondigd en dan op een goede voorspoedige bevalling ik net samen met zoontje lekker in bad gegaan. heerlijk even saampjes genieten nu even rust morgenochtend om half 9 komt iemand een zwangere poes brengen die rondzwerft in een buurt waar de woningen worden gesloopt binnenkort en dat is een risico als zij daar nu een plekje zoekt. ik heb eerder kittens met de fles grootgebracht en zwervertjes even tijdelijk opgevangen. al een tijdje nu niet meer hoor sinds mijn zoontje etc, maar nu het zo ineens gevraagd wordt doe ik het wel. niet meest handig tijdens laminaat leggen, maar zorg dat ik de poes morgen even in mijn kamer opvang... dan maak ik de serre af waar ik vandaag al mee begonnen ben en dan kan poeslief daar rustig verder wennen en verblijven om te bevallen.
Waaaaauuuwwww sjudithhhhhhh!!!!!!!!!! Gefeliciteerd meidddd!!! 3 weken en 3 dagen betekend 4 dagen voor NOD tog? Jeeetje en dan al zo een donkere test zeg!!!!! Je zou bijna denken dat er dan wel 2 in moeten zitten?!?! Wat was dat bruinverlies dan vanmorgen? Late innesteling??? Kan tog haast niet dan als je test al zooooooo duidelijk is? Hoe voel je je verder? Had je kwaaltjes??
sjudith gewoon alsof het zo heeft moetenzijn. kan me voorstellen dat je het nog niet kunt bevatten allemaal. oohhh ik hoop toch ook zo op een zwangerschap. maar goed.... eerst mijn ei en dan donor oproepen voor ZI... voorlopig dus eerst maar eens mijn ei vinden hihi
sju het zal nog wel even duren voor je het echt kan bevatten!!! koetje goed zoeken naar je ei, denk maar alsof het pasen is!!!
@sjors weet je al wat @Koetje, hoop dat je snel een knal ovutest hebt hoor! Wie zitten er nu nog op het wachtbankje?? Spannend hoor! O en ik kan het echt niet geloven heb al minstens 30x de test bekeken hahaha en al 100x naar de wc of ik niet bloed :O
Ik geloof dat je naar je test blijft kijken! Het is zo onwerkelijk, maar er is echt geen twijfel mogelijk! Zo vroeg en dan al zo'n knaltest, dat moet wel goed zitten dan!! Op het wachtbankje zitten nu nog Sjors, Skaya en ik, Sjors kan een dezer dagen testen en Skaya en ik moeten nog anderhalve week wachten... Mikjez was ongesteld geworden toch? Die hebben we alweer een tijdje niet gezien. Mik hoe gaat het met je? Koetje wat goed dat je de poes opvangt, ik zou dat ook best willen, als tijdelijke opvang fungeren, maar ik heb eigenlijk te weinig tijd en ik denk niet dat manlief akkoord gaat... Die wilde uberhaupt absoluut geen katten, maar we hebben er toch 2 haha, maar denk toch echt dat het daarbij blijft! Haha!
Hallo allemaal mag ik hier ook mee doen ? Heb heel jullie toppic uitgelezen. Ik kom ook uit Rotterdam en ben bezig voor de 2de.Maar voelt eigenlijk wel weer een beetje als of het de eerste keer weer is.Zelf ben ik 32 en heb al een dochter van bijna 11 jaar uit een eerdere relatie.Mijn huidige vriend en ik zijn nu 4 en half jaar samen.Heb nu meer dan een jaar geleden inplanon uit mijn arm laten verwijderen omdat ik slecht tegen de hormonen kan.Nu zijn we voor het echie bezig en is dit ronde 2... Verder wil ik Kibbeling- Sjuul - Engel feliciteren met jullie zwangerschap !! En de rest heel veel succes wensen met zwanger worden. Groetjes Tiepmiep..