Meiden uit omgeving Rotterdam die voor 1e kindje gaan?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anna86, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

hallo allemaal

tiepmiep welkom hier !! spannend hoor, ik ben ook bezig voor de 2e heb dus zoon van 2,5 en ben bezig met ZI via donor omdat ik alleenstaand ben. succes met zwanger worden :)

sjors.. weet je al wat?
    noeska en skaya succes meiden met wachten

sjudith hihi en maar blijven kijken naar die test he !!! Ik deed er toen gelijk nog 1 omdat ik het niet kon geloven terwijl de 1e toen al superduidelijk was. maar was toen bij mij door de pil heen en test gedaan op 1 april 2008 omdat mijn zusje toen noemde haar vriend voor de gek te hebben gehouden dat ze zwanger was als 1 april grap en ik me daardoor ineens bedacht dat ik nog niet ongesteld was geworden wat al wel had gemoeten. en ja dus.... zwanger !! Er op deze manier mee bezig zijn is voor mij dus nieuw haha.

hier poes wordt over half uurtje gebracht - leuk dat jullie ook poezen hebben :) - dus ben benieuwd. eerst maar even goed controleren (teken /vlooien enz) aangezien die van buiten komt en gelijk een vlooienpipet geven en even apart houden in de bench.

en dan verder vandaag ook verder met laminaat. pfoe !!

2. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Sjuuuuuuuuuuuu
    Nog van harte met je verjaardag en met het mooie Beebje in je buik!!!!! Geweldig!!!! Mooi verjaardags kado :D

Tiepmiep welkom hier en dank je wel voor de felicitatie :D
    Hoop dat ik jou ook snel mag feliciteren!

3. Engeltje1

Koetjekuuk, wat leukdat je een poesje krijg. Kijk je wel uit met kattenbakken verschonen enzo.
    Vandaag laminaat leggen, pfiew, het word 30 graden :$

Sjors mop, heb je nog is getest?

Hoe is het met de rest??

Nog 2 dagen dan onze echo! Vnd het zo spannend

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @Koetje haha heb net ook getest , moest toch op :p

@tiepmiep welkom :D

Wij gaan vandaag naar de Zuiderparkdagen, wie ook?

5. tiepmiep

tiepmiep Bekend lid

10 mei 2011
    956
    11
    18
    R,dam

Schaam schaam bijna 12 bedoel ik :$
    Dus een lekkere puber hahaha..
    Was er ook erg vroeg bij.

@koetje

Ik heb het gelezen spannend hoor en vind het echt knap dat je de keuze voor bam hebt gemaakt. Tja bij mij liepen dingen ook allemaal anders als dat ik het voor ogen had.Nu 11 jaar later toch de kriebels en mijn vriend heeft geen kinderen van zich zelf dus voor hem ook allemaal nieuw.Wel een enorm leeftijds verschil maar ook hier zie ik toch voordelen mee. Zo heeft zij haar eigen levendje al, en straks brugklas vrienden en vriendinnen en kan ik mijn aandacht meer op de kleine leggen als zij naar school is of iets anders doen.Maar voor haar zal het ook een hele verandering worden altijd alleen geweest alle aandacht op haar gericht.En het grote gedeelte van haar leven zijn we met zijn tweetjes geweest.
    Misschien stomme vraag maar ik vroeg me af waar zet je zo een advertentie voor een donnor??

@Engel

Kan je er een beetje van genieten nu dat het allemaal echt is ?
    Ik vraag mij ook wel eens af ik weet dat ik kinderen kan krijgen het is alleen lang geleden en van mijn huidige partner weet ik dat natuurlijk helemaal niet.Ben nu meer als een jaar van de inplanon af en hebben wel af en toe onveilige sex gehad maar nu dan toch voor het eggie en dan is het maar afwachten.misschien hele stomme vraag maar als je elke maand ongi word heb je dan altijd zo en zo een ei gehad ? Of kan het ook dat je gewoon ongi word zonder eisprong?

@kibbeling

Geloof dat jij vlakbij mij in de buurt woont ik zag hesseplaats voorbij schuiven daar woon ik namelijk ook. Wel spannend he kan nu echt zomaar gebeuren.Ik wens je igg een hele voorspoedige bevaling !!

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Sjuuu wordt het al een beetje meer werkelijk?? Hoe voel je je?

Sjors, hoe gaat het met jou meid??? Nog niet getest? Ik duim voor je meiss!!!

Engeltje, die twee dagen zijn zo om!!! Geniet van je echo hor meid!

Kibbeling, al aan het bevallen of nog steeds stil? Ik wacht met spanning jou of sju dr berichtje over je af..kan tog elk moment gebeuren! Spannendd!

Noes, voel jij alweer dingen? Ik probeer na de laatste 2 weken heel nuchter te blijven, maar tis zo moeilijk.

Koetje, wat goed dat je de poes opvangt! Ben dr helemaal voor. Zou ook wel eens zoiets willen doen maar heb een hond van 60kg en dat gaat echt niet goed komen gewoon.

Tiepmiep, welkom hier!!! Je was idd nog jong zeg toen je je eerste kreeg. Wel erg leuk!! Ben zelf 22 en dat wordt door veel mensen ook nog wel als erg jong beschouwd. Hoop dat het gauw mag lukken voor jullie!! Idd wel ideaal dat je dochter al zo oud is en zelfstandig. Ze zal het wel super leuk vinden zeker om straks een baby broertje of zusje te hebben.

7. tiepmiep

tiepmiep Bekend lid

10 mei 2011
    956
    11
    18
    R,dam

Zuiderparkdagen wel eens wat over gehoord maar wat is het eigenlijk precies .. Echt lomp van mij als Rotterdamse dat ik dat niet eens weet:(

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ik heb ook geen idee wat het is!?

Ga straks lekker naar Rockanje op het strand liggen bakken!

9. Engeltje1

Tiepmiep, als ik heel eerlijkben nog niet echt, tenminste soms niet.
    Ik heb zo'n angst dat het hartje nietklopt. Ik weet ook niet waar dit vandaan komt. Misschien mdat je bij icsi ook meer kansen heb op een miskraam..... Maar nog2 daagjes, hoop dat ik dan huil van blijdschap :D
    Je kan indd elke maand ongie worden maar geen eisprong hebben.
    Ga je geen ovu testen gebruiken? Kan je toch in de gaten houden wanneer je ei is :)

Dank je skaya! Ik kom hem zeker ff showen hier :D

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @skaya voel me totaal niet zwanger haha :p maar eet nu vit C en een appel :p

@tiepmiep, een braderie is het eigenlijk :)

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    koetje goed dat je tijdens je verbouwing ook nog een zwangere poes in huis haalt. Misschien straalt ze wat van haar zwangerschap op jou af en vind je snel je ei!! Al druk bezig ook met laminaat leggen?

Sju het zal ook nog wel even onwerkelijk blijven voor je. Kan me ook echt voorstellen dat je de test al meer dan 100x gezien hebt!! Hahaha waarom verbaasd het me niet dat je nog een test hebt gedaan :p
    Laat me raden die was vast ook positief!! Wat is er te doen bij de zuiderparkdagen??

Tiepmiep welkom bij ons clubje!! Spannend dat je na al die jaren voor een 2e kind gaat. Vind je dochter dit ook wel leuk of liever toch niet? Lees net dat je er wel over nagedacht hebt ivm je dochter.
    Ik woon idd op (normaal 5 minuten) loopafstand van de hesseplaats. Grappig dat je zo dichtbij woont. Officieel woon ik nog net in ommoord maar het is idd de grens. He zo erg is dat niet hoor dat je niet weet wat het is ik weet het ook niet! Sterker nog ik heb 2 jaar op zuid gewoond :p

Engel zat toevallig vannacht aan je te denken tijdens weer een rotte nacht!! Hoe gaat het verder met je? Hopelijk niet teveel last van kwaaltjes?? Spannend bijna de echo!!!! Lees net je stukje. Hoop echt voor je dat de echo je gaat laten huilen van blijdschap!!

Skaya het is nog steeds stil hier… wel af en toe en harde buik en een licht krampje maar daar houdt het wel op… L

Hier vannacht slecht geslapen, ben voor mn gevoel wel 100x naar de wc geweest. Viel op de bank met film kijken bijna in slaap, naar bed verhuisd en toen de tv uitging was ik klaar wakker!!! Dat heb ik echt al een paar nachten gewoon..
    Vannacht ook veel last van mn heupen gehad, zo erg dat ik niet meer wist hoe ik moest gaan liggen!!! Om half 9 van ellende maar uit bed gegaan omdat ik zoveel pijn heb…
    Sorry voor mijn geklaag hoor..
    Nu weer positief denken… De zon schijnt ik heb nog altijd een bolle buik en alle was is al lekker weggewassen!! Dus nu maar effe bedenken wat we gaan doen vandaag!!

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    sju denk je ook aan je foliumzuur??
    als we ook naar zuiderpark dagen gaan waar kan ik dan het beste parkeren??
    Manlief vindt die bootclub wel wat!

13. Engeltje1

Kibbeling, hihi wat grappig ik heb dat ook zo vaak! Op de bank in slaap, hup naar bed en klaar wakker. Heel irri!
    Ik ben nog steeds erg moe, ervaar sinds 3 dagen misselijkheid (wel fijn moet ik zeggen, dat ik eindelijk wat voel haha)
    Kleine zit bij jou ook nog lekker warm hè, moet je nu vaker voor
    controle? Omda je nu over de 40 weken ben?

Spannend!! Eendezer dagen gewoon je kindje bij je!?

Wij gaan niet naar Zuiderpark, veel te warm en druk :)
    Wat we wel gaan doen weetik niet haha

Owja mensen verbazen/schrikken wel als ze me buik zien en dat pasbij bijna 8 weken hihi.
    Zeker omdat ik eigelijk altijd slank ben geweest. Zo grappig!
    Zal kijken wanneer ik een foto maak en plaats.

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    engel ik mag elke week op controle bij de vk. Volgende week als de kleine er nog in zit dan gaan ze ook inwendeig onderzoek doen om te kijken of de boel al klaar is voor de bevalling. Ik hoop dan eigenlijk al bevallen te zijn... de vk heeft gisteren gevoeld en mn buik was zodoende soepel dat de kleine nog voldoende vruchtwater lijkt te hebben.
    En verder moet ik zelf alles goed in de gaten houden met de bewegingen van de kleine enzo.

Eindelijk misselijk... weet niet of je er wel zo blij mee moet zijn. Regelmatig iets lichts eten doet wonderen kan ik zeggen...

15. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

tiepmiep oproep voor donor heb ik via site bam-mam gedaan, deze persoon was een van de personen die reageerde en na eerst mail / msn volgde daarna de kennismaken. ging best snel ineens.

en ja... ben al bezig met laminaat. nu even pauze. moet nog klein (LASTIG) stukje leggen en dan de ruimte opruimen en dan ligt de laminaat in de serre... oke oke niet geheel professioneel maar toch wel vrij netjes en dat in mijn uppie en voor het eerst :)

poes is inmiddels gebracht. rustig dier. ze vermoeden dat ze zwanger is, ik denk het ook wel te zien maar behalve vlooiendruppels gegeven en wat eten heb ik haar nog niet bekeken, eerst maar even in bench tot rust komen. ik kijk ergens vanavond wel even of ik dingen aan haar zie. en ja dan idd hopen dat het zwanger zijn besmettelijk is whahaha :D
    hier nog steeds geen ei..... tja cyclus moet nog op gang komen na pilstop vermoed ik. komt wel !!

zo.... ik ga weer verder met laminaat pppf (tja idd niet meest gunstige weer ervoor, maar heb raam open en ventilator aan) en morgen komt neef helpen

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Koetje respect voor je hoor dat je met dit weer aan het laminaat leggen bent!!
    Hoe is het met de poes??

Sju het was een gezellige dag!! Bij thuiskomst ben ik lekker een uurtje op bed gaan liggen om ff bij te tanken!!

Hier vandaag sju met hubbie en kind gezien. We hebben lekker genoten van het mooie weer!! Daarna bij thuiskomst heerlijk een uurtje liggen slapen en bij wakker worden smste zwangere dinnetje of ze ff langs kon komen. Tuulk kan dat. Na heerlijk kletsen over van alles en nog wat samen met manlief boodschapjes gedaan. Schrik altijd weer als de caissière zegt hoeveel het is bij elkaar!! Denk dan maar nou ja pinpas er doorheen en pinnen maar…. We moeten toch eten en drinken he?? Nu lekker bankhangen terwijl manlief aan het hobby-en is.

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @Kibbeling ( en de anderen :p) ik ben ook helemaal gevloerd haha wij hebben daarna de wibra op de Slinge geplunderd haha was 75% korting...dus heb wat speelgoedjes voor Giulia haar verjaardag alvast. Daarna naar de Plus en daarna een vis gekocht die slakken op eet. En thuis nog wassen en wassen en wassen van de vakantie pfffff. Ik heb giga koppijn en pcm werkt bij mij niet ik nam altijd aleeve maar dat mag nu niet meer natuurlijk :(

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland

he je kan niet alles hebben sju?? het is of aleeve of straks een kindje??
    De vis heeft wel een leuke naam gekregen van Giulia!! maar waarom had de wibra 75% korting gaan ze eruit??

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @kibbeling ja ze gaan er uit :D
    We hadden allerlei speelgoedjes en een bikini voor mij en we waren 3,45 kwijt hahaha

Deel Deze Pagina