zo dat had ik echt eerder moeten weten dan waren we daar nog ff langs gereden... Jammer maar helaas,..... Ik heb wel met boodschappen doen aardbeien gehaald 2 bakken en lekker dat ze zijn
bewijsje... mijn laminaat ligt erin. heb nu 1/10 deel van alles gedaan dus.. nu de rest nog. ben vanmorgen bezig geweest tot uiteindelijk uur of half 2 met opruimen erbij. daarna even wasje etc. poes bewonderd waarbij ik haar buik zie bewegen... de kleintjes bewegen dan. lief beestje !! rustig ook. daarna stofzuigerzakken gehaald op zuidplein en nu na huisje aan kant te hebben etc. lekker lui met laptop voor de tv morgen komt mijn neef en dan nemen we samen nog een ruimte onder handen met laminaat leggen. dan maandag weer werken. ook druk want ik heb totaal nog 7 dagen om alles af te ronden, over te dragen, op te ruimen etc. (ik heb namelijk nog 2 weken vakantie tussendoor) en ligt nog enorm wat werk. afijn een drukke maand dus.
koetje je hebt het echt super strak en netjes gelegd hoor!!! Wij waren vanmorgen/middag ook op zuidplein!! Daar hebben we sju gezien en lekker gewandeld bij de zuiderparkdagen!!
zo ben de eerste vanmorgen ach ja uitslapen weet mijn zoontje nog steeds niet hoe dat moet. standaard altijd rond 6 uur wakker al moet ik zeggen dat dit al knap is, was tijdenlang rond kwart voor 5 / 5 uur al klaarwakker kibbeling bedankt voor je compliment. Leuk dat je sju ook hebt ontmoet. sju wij moeten ook maar keertje afspreken he. Nu alleen wel wat druk met laminaat maar ach. Misschien is het sowieso leuk om - voor de meiden die willen - een keer een meeting te houden ?!? hier: ik ga zo de voorbereidingen treffen om het laminaat in de slaapkamer te gaan leggen. beddengoed eruit, meubels aan de kant, tapijt eruit.... pfff. behoorlijk karwei deze ruimte met sjouwen dus die vandaag maar aangezien neef komt helpen dus. gelukkig is het vandaag ietsje koeler als ik het zo inschat nu fijne dag allemaal....
Koetje vandaag een druk programma als ik het zo lees. En een meeting met elkaar lijkt mij wel gezellig. Wel even wachten tot ik bevallen ben en weer op de been ben!! Succes met je slaapkamer leeghalen en de vloer leggen. Hoe gaat het met je zwangere logee?? Hier een goede rustige nacht achter de rug! Ben maar 2x uit bed geweest om te plassen en weinig last van mn heupen!! De kleine zit nog altijd warm binnen en zo te voelen heeft hij het nog altijd naar zijn zin. Maar ja volgens mijn zus is het nog geen woensdag Maar eens bedenken wat we vandaag kunnen doen .
Pff ben ik een heel verhaal aan het tiepen weg tekst dan maar weer op nieuw doe mijn nickname wel eer aan.. Volgens mij wonen wij heel dicht bij elkaar kibbeling misschien zelfs wel in de zelfde flat haha.. Ik zit achter de hesseplaats en achter een school als ik op balkon sta kijk ik naar schoolplein en hesseplaats.. Leuk dat je sjuu gezien heb, was de zuiderpark nog leuk??? Fijn dat je laminaat er zo goed als in ligt koetje altijd fijn als je er weer netjes bij zit. Wanneer mogen de dames onder ons weer testen voor nod hier pas weer 3 juli duurt voor mijn gevoel echt lang !! Gaan jullie vandaag nog iets leuks doen ?
he tiepmiep, wat ik altijd doe als ik een heel verhaal tiep is het in word tikken en dan kopieren op het forum!! Als ik op de galerij sta kijk in beneden op de speelplaats van kdv de teddybeer!! en als ik op balkon sta kijk ik op een grasveld en naar links zie ik de hesseplaats. Hier een lekker dagje bankhangen en niet veel doen. Hang nog lekker in pyjama rond lekker zon dagje niets doen. Alleen gaan vrienden dan weer sms-en en bellen en Nou niets he dan had je het wel wel gehoord of gelezen
dag dames Nog even het bewijs Bekijk bijlage 156417 Er is vandag jaarmarkt in Lombardijen we twijfelen wel of we gaan ivm zeikweer
sju wat een leuke foto!!! wij gaan vandaag niet naar de jaarmarkt toe. Manlief is lekker beneden aan de boot bezig en ik heb vandaag een lekkere luie dag!!
Hai meiden... @Tiepmiep welkom!!!! En jij ook suc6 met zwanger worden! @Sjuuuuuuuuuuu GEFELICITEERDDDDDDDDDDDDDDDDDD !!!!!!!! Beetje laat meid maar ik was er dus effies niet, maar wat cool zeg!!! En dan ook nog zo'n knal test! Na hoeveel dagen heb jij nou positief getest??? @ALL Ik heb net ff paar pagina's terug zitten lezen... jee zeg wat hebben jullie veel geschreven in 2 dagen! Haha had wel lekker lees voer. Ik heb vandaag (dag 16 na ''2e'' iui) weer getest... en weer negatief... maar goed... nog steeds geen ongi... geen kramp... dus ik wacht het maar weer af. Wie weet is hetw eer het zelfde als vorig jaar, dat ik heeeeeeeel laat pas positief test. Ik wacht met testen tot donderdag of vrijdag (mits ongi natuurlijk). Verders niets bijzonders, gister lekker naar het strand geweest en vandaag naar jaarmarkt en braderie (spinozaweg en bij zuidplein/Ahoy). Maar daar hadden jullie het al over dus jullie kennen het of zijn er al geweest of gaan nog.. whaaaa zo das eruit. xxx LiefsSjors
Laminaat ligt er netjes in Koetje! Knap hoor! Kibbeling kleine nogsteeds lekker warm in je buikje dus! Ach ja, denk maar zo, binnen 2 weken heb je hem zeker in je armen! Jammer Sjors dat de test weer negatief was.... Maar het kan nogsteeds, we houden hoop!! Engel kom is op met die buikfoto??? Ben benieuwd!! Hier alles rustig, vorige week wel veel behoorlijke buikpijn gehad, ook tijdens sex, voornamelijk tijdens sex eigenlijk.... Gelukkig is het nu alweer een heel stuk minder! Morgen bloedprikken om te zien of ik daadwerkelijk een ei heb gehad, ben benieuwd. Merk wel dat ik er veel mee bezig ben, probeer het allemaal een beetje van me af te zetten maar dat valt niet mee! Vandaag hebben wij ook een lekker rustig dagje, heb net de was opgevouwen en weggestreken, manlief heeft nog even een kozijn in de lak gezet en ik ga zo maar de bruidstaartjes van aanstaande week voorbereiden, heb er 2 deze week!! Fijne zondag meiden!
noes je bent maar druk met al die taarten! Vervelend dat je zo veel buikpijn hebt en dan vooral tijdens de sex. Hopelijk heb je een mooi ei gehad en belangrijker nog nu een zaadje in je ei!! en ja die gedachte van 2 weken heb ik ook wel hoor.. sjors wat ontzettend balen dat je test negatief was. Maar misschien zit er wel een verborgen bevucht eitje?? Ik blijf gewoon voor je duimen!!! En gezellig dat je toch nog even naar de braderie en jaarmarkt bent geweest. Alleen jammer dat sju en ik gisteren alles op de braderie al hebben gekocht wat leuk was Hier nog altijd met mn luie kont op de bank!! De kleine verbouwt af en toe mn buik (denkt dat ie daardoor meer ruimte krijgt, ik heb gezegd als je ruimte wil moet je eruit komen) en zo af en toe een harde buik En lekker vanaf de bank naar manlief kijken die op balkon bezig is om zijn modelbootje te schuren Zie graag anderen werken
Sjors, wat jammer, maar dag 16 en nog geen ongi, geeft ook wel weer hoop!! Ik duim voor je meid! Noes, ben benieuwd naar het resultaat van je bloed! Kibbeling en sju, leuk die foto van jullie samen!!! Koetje netjes hor dat laminaat!!
@ Skaya voor jou ook al spannend @sjors wij zijn ook op de jaarmarkt geweest heb je niet gezien haha geen idee hoe je er uit ziet
We zijn vandaag bij Angelo zijn moeder geweest En zag pas na 20 min wat Giulia voor shirt aan had hahaha Bekijk bijlage 156536
@Sju haha leuke foto en leuk shirt natuurlijk! @Kibbeling Nou heb nog wel wat gekocht. Maar eh foei foei niet meer alles wegkapen hoor @Noes benieuwd naar jou uitslag meis.. wanneer moet je prikken? @ALL Ja hier dus niet anders dan afwachten. Maar goed geen ongi en geen kramp te spotten dus stiekumpies hoop maar beetje rekening houden met ongi.
Sjuuuuu wat een keigave fotoooo!!!!!! Ze ziet er al super blij en trots uit!!! Houden jullie haar op de hoogte van het hele babywens gebeure? Sjors, je had vorige keer ook pas op 19 een positieve zei je toch? Dan is er nog hoop! Sowieso ben je al over de 14 dagen heen. Kan natuurlk heel goed dat bij jou t innestelen gewoon wat meer tijd vergt en je nu flink hcg aan het opbouwen bent! Spannend meis! Ik duim voor je!!!!