dit gevoel heb ik pas sinds vandaag/vanmiddag!! Denk dat ik gewoon even een dipje heb.. Alle dagen is het gewoon goed gegaan en ging ik ook vrolijk de dag door en in. Maar vandaag ff niet... oh straks ga ik lekker douchen en dan in bedje film kijken... Zo eerst mn trouwfoto's verder uitzoeken voor ons trouwalbum!!
Whahhaa skaya ik denk het ook ja, had nooit gedacht dat het zo hard zou gaan, omdat ik best slank was van mezelf. Zei ik steeds dat ik zo'n Lief klein onschuldig buikje zou krijgen. Maar het zit denk ik in de genen,, bij mijn zus der beide zwangerschappen en mijn moeder der 8 zwangerschappen zag je al Heel vroeg een echte buik.
Engel jaaa echt bizar! Je zou het maar de eerste 10 of 12 weken voor je willen houden....dat gaat echt niet! Sju heb gereageerd op je namentopic. Voor welk deel ben je zelf Italiaans?
Sju, wat leuk!!! Krijg je toch ook wel een beetje een mixje! Kan hy wel Italiaans praten en koken? Vooral dat laatste zou ik ideaaaal vinden!
sju ik ga eerst die kleine uitpoepen en dan pas gaan we afspreken!! jullie gaan niet zonder mij afspreken
Haha ja Skaya het is echt zo erg met mijn stiefloeder, echt een heks inderdaad. Mijn stiefvader daarentegen is een schatje! Ai, dat is lastig als je schoonmoeder niet zo goed nederlands spreekt en ze op gaat passen. Wel goed voor het leren van Turks haha, maar ik weet niet in hoeverre 1 of 2 dagen oppassen heel veel invloed heeft op het ontwikkelen van een nederlandse taal achterstand. Ik denk dat het wel meevalt. Wauw!! Wat een buik al engel!! Dat zou je inderdaad nooit 10/12 weken voor je kunnen houden haha! Haha ja Sju, die vermoeidheid hoort erbij zeggen ze... Ik ga zo je namentopic even bekijken. Balen Kibbeling, dat je last van je doos hebt en dat je er even doorheen zit... Ik hoop dat je je kleintje heel snel in je armen kan sluiten! Ik ben ook wel in voor een meeting, alleen nu nog niet.... Eerst maar zwanger worden! Ik voel verder nog niks, ja zere tepels en boobs worden gevoelig, maar dat is standaard kost, niets bijzonders.... Had ook de calculator gedaan en die zei dat ik vandaag al kon testen maar dat is echt veel te vroeg toch?! Ik denk dat ik tweede pinksterdag er een testje tegenaan gooi, dat is dag 29 en ik heb op dag 14 of 15 (als het goed is) mijn ei gehad. Morgen krijg ik de uitslag van het bloedonderzoek.
@Noeska wat spannend allemaal meid! En wat gek dat die calculator zegt dat je al kan testen en die hier op het forum? Wat zegt die?
@noeska, dat klinkt beter Grrr die klote RET donderdag, doordat zij staken mag er ook geen ander vervoer rijden in Rdam, nou ja wel passagiers laten uitstappen maar niet in laten stappen. Dus ik kan na mijn nacht niet naar huis
Hai meiden Jee weer veel geschreven!! @ALL Had hier vanmorgen bij afvegen roze zou het dan echt over zijn? Bij volgende bezoekjes wc maar goed kijken en hopen. Vaag want helemaal geen kramp Maar ja, ik hou maar rekening met einde 2e iui. xxx Liefs Sjors
Ohh Sjors wat vervelend! Maar het kan nog alle kanten op! Sjudith had ook roze 'sochtends toch? En toen wel dik positief getest!! Dus het kan nog echt, ik hoop het zo voor je!!
noes ik hoop echt dat de uitslag van je bloedonderzoek goed zal zijn. En dat je als je gaat testen net zo'n mooie test zal hebben als engel en sju!! sju lang leve de RET he?? sjors ik duim echt dat het een verdwaald spoortje is(misschien van innseteling) en je toch een knal test zal hebben!! hier meldplicht anders gaan julie in de stress!! Vannacht wel veel last van krampen gehad niet regelmatig maar genoeg om er last van te hebben. Vanmorgen was het weer rustig in mn buik... (Baal, Baal Baal). Maar de dag is nog lang... Zo maar eens douchen en aankleden, kijken wat mams vandaag gaat doen en of ik erheen ga ja of nee...
@kibbeling fijn dat je je meldt wat denken jullie hiervan? http://www.zwangerschapspagina.nl/oppas-kinderopvang/280216-oppas-16-a.html
Ik zou het never nooit niet doen! Als wij dan al zo nodig zonder kinderen een weekend weg zouden moeten (wat ik me dus echt niet voor kan stellen) zou ik het hooguit bij mijn schoonmoeder of eigen moeder brengen, onder het mom weekendje logeren... Al vind ik de tweeling daar ook nog errug jong voor hoor! Ik voel er persoonlijk meer voor om of allemaal te gaan of allemaal thuis te blijven, maar je kinderen voor een weekend "dumpen" bij een oppas van 16... nee...
hoi jemig wat een hoop geschreven kibbeling: nog steeds een dikke buik dus.... succes ermee engeltje... jeetje wat een buik al. hahah had ik ook. bij 7-8 weken was het bij mij ook al duidelijk te zien. daarna stopte het en ging het erg langzaam tot aan het einde en was totaal maar 5 kilo dus ongeveer aangekomen. hier mijn ei nog niet gespot. zwangere poes in huis heeft ook nog een dikke buik en laminaat ga ik as weekend mee verder.