Meiden uit omgeving Rotterdam die voor 1e kindje gaan?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anna86, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

o enne..
    mijn zoontje gaat 4 dagen naar de opvang. mijn ouders halen hem 1 avond van de opvang op als ik tot later moet werken en 1 weekend per maand-6 weken gaat hij een nachtje logeren bij hun op de camping zodat ik even kan opladen / uitslapen.
    Mijn zoontje doet het prima op de opvang en ik ben er tevreden over. schoonouders heb ik dus niet en mijn ouders hebben wat gezondheisdproblemen dus wil ze niet wekelijks een volle dag of meer laten oppassen.

en betreft een oppas van 16.... NEE dat zou ik dus niet doen ;P

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    :cool:haha net weer getest en nog steeds zwanger

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sju die is aardig gek!! Je gaat toch niet je ukkies een weekend bij iemand van 16!!! achter laten?? Bij mijn mams of zus ala maar niet bij mn buurmeisje!! Van zijn lang zal ze leven niet!!!
    Dacht je dat je niet meer zwanger zou zijn dan??? Je bent ook echt een schatje he!!

Koetje ja zeker nog die dikke buik… zwangere poes heeft dus geen zwangere energie aan je afgegeven??

Hier vandaag ff lekker bij mams zitten huilen omdat ik er ff doorheen zat!! Daarna ging het gelukkig weer en kon ik er weer tegen aan. Hoop wel dat de kleine snel komt, al is het vannacht!!
    Vandaag een redelijke buik, heel af en toe een harde buik. En de kleine zit nu weer te wroeten… heerlijk gevoel NOT!! We gaan zo maar eens wat eten, want ik heb een honger!!

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @kib
    Laat je knul maar komen dan heb ik tijdens mijn dienst een nieuwtje haha :p en kan ik dinsdag je kadootje meebrengen :p

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    meldplicht!!! Nog geen kleine hier in aantocht! Ik werd om 3.30 uur wel wakker met onwijze kramp in mn buik. Mijn buik s wel wat wiebelig vandaag dus wie weet???

6. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Spannend!!! Fijn dat je je even meld, was al om de 5 min. Aan het kijken of er al nieuws was haha, maar dan ga ik weer rustig afwachten haha! Ik hoop voor je dat het gerommel een teken is dat hij in aantocht is! Zet m op!

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Sjors, hoe is het afgelopen met het roze??? Hoop niet dat het doorgezet heeft meis!?

Noes, tweede pinksterdag is een mooie dag om te testen! Voel je al iets?

Kibbeling, misschien toch een begin van....? Spannendd!!

Koetje, waar blijft je ei nou?! Hoop dat tie snel komt!!

Sju, waar werk je pcies? Zie dat je altijd bus neemt richting Ridderkerk?

Hier rustig, voel niet veel nog. In tegenstelling tot de vorige rondes...ben ook wel ff erg nuchter na afgelopen weken.

8. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Kibbelinggggg spannendddd

@ALL
    Ongi hier doorgezet! Heb gister contact gehad met zh... donderdag starten met spuiten... de 16e fm meting en alvast een evaluatie afspr met eigen gyn op 7 juli... dan hebben we namelijk zeker weten de 3e iui gehad en gaan we kijken of die geslaagd is ja of nee... en zo nee dan dus bespreken hoe we verder gaan.. dus spannend weer allemaal.

nu op me werk dus ga gauw verder.. check jullie vanaaf!!!

xxx

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Jaaaaa fijn heb je nachtdienst en ben je al wakker :'( en dat heb ik nu altijd na nachten!
    Heb mijn tl verteld dat ik zwanger ben, wat inhoudt dat ik va 1 aug geen nachten doe!!!!

@skaya ik werk in IJsselmonde vlakbij de brug van Beverwaard :)

@noes hoe is het trouwens met je paard?

@sjors ben je al ongi?

@kib hou vol schat alles komt goed :)

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    all lief dat jullie allemaal mee leven :D Bedankt!!

noes ik houdt jullie op de hoogte.

sjors balen dat je ongi door gezet heeft. Nu weer allemaal afsrpaken staan zag ik.

skaya nog altijd op het wachtbankje?? Spannend hoor..

sju wat zei je Tl?? Ik hoop dat je nog wel iets kan slapen straks..
    en ik houdt vol goed? Het gaat vandaag beter als gisteren :p

hier zo maar even naar buiten moet naar de zeeman wat ruilen voor manlief... Denk dat ik de trap naar beneden neem ipv de lift.. Wie weet helpt het....

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @sjors ooo wat balen meis :( sterkte met de nieuwe cyclus en de hormonen!

@kib, woon jij in die flat waar die schietpartij was?

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    sju welke schietpartij?

13. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Aii balen Sjors, dikke knuffel voor jou!

Oh dat is lekker Sju, geen nachtdiensten meer! Hoop dat je nog eventjes kan slapen zo....

Met de pownie gaat het goed! Hij is weer helemaal het mannetje godzijdank! Met mn paard gaat het ook goed, alleen rijtechnisch ff niet... Heb de komende wedstrijden allemaal afgezegd, laatste twee wedstrijden waren echt dramatisch slecht en bij de laatste heb ik de eerste proef afgegroet en de tweede nieteens gestart... Ik ga na deze sessie ook stoppen met springen, daardoor wordt ze zo heet dat ze dressuurmatig bijna niet meer te rijden is... Zijn nog iets van 4 lessen, die maak ik wel af, maar daarna ga ik even back to basic! Gewoon beetje buiten rijden, beetje dressuren, maar niet zwaar trainen ofzo... Als ik haar dressuurmatig weer op orde heb ga ik wel weer springen. Misschien ga ik eind juli nog wel een weekje op training bij mn instructrice en dan daar een paar wedstrijdjes rijden, maar dat weet ik nog niet.... En ik hoop natuurlijk dat ik nog een goede reden heb om te stoppen met springen... :D

Sju Volgens mij woon jij vlak bij waar ik vroeger gewoond heb, ik heb een paar jaar in het weekend bij mijn vader op de klaverstraat gewoond.

Skaya wanneer ga jij testen? Ik voel eigenlijk heel weinig, tepels zijn pijnlijk, borsten licht gevoelig in tegenstelling tot de vorige ronde... Ik was net wel wat misselijk, maar ik ben aan het taarten en dan vergeet ik altijd te eten dus kan goed zijn dat ik misselijk was van de honger.... Net lekker een boterham en cupasoupje op en voel me nu weer beter!

Ik had net de gyn aan de tel en hij zei dat de bloeduitslag prachtig was!! :D Er was heel duidelijk te zien dat er een goeie eisprong is geweest!! Ben zo blij!! IK HEB EEN EISPRONG GEHAD!! :D We hebben rond de eisprong heel goed geklust, dus het wordt nu toch wel heel spannend!! Nog een paar dagen geduld... ;)

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Sjorss hehhh wat balen!!! Weer een nieuwe ronde, hoop dat deze wel goed gaat uitpakken!!!

Sju...schietpartij? Kibbeling weet iig van niks haha!

Noes, wat een goed nieuwsss!!! Wordt nu wel extra spannend dan voor jou! Symptomen klinken wel hoopgevend ook!
    Ik voel eigenlijk nog niks...af en toe wel steekjes in onderbuik maar dat heb ik elke keer wel. Wil eigenlijk pas woensdag de 15e gaan testen.
    Wel merkte ik opeens blauwe aders op langs mn onderbuik, naast mn heupen zeg maar. Geen idee of die er altijd al zo duidelijk zaten...

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @Noeska, is springen zo zwaar voor je paard? Ja sorry heb geen idee :p...
    Wat goed dat je een ei had :D nu duimen :O

@Skaya, nog maar een paar dagen dan kan je al testen oei oei ook al zo spannend!

Ik heb ondertussen amper geslapen :'(

16. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

hoi meiden...

sjors... balen zeg.

kibbeling... zo je kleine heeft het prima in je buik kennelijk.... roep hem even !!! wie weet komt hij dan haha

hier... nog steeds geen ei grrrr. poes ook nog dikke buik. vandaag aanstellingsgesprek gehad. ging ook prima

mijn opa gaat niet goed.... men ziet het somber in.... :( hij is nog wel bij etc maar veel pijn enz. Nu net nieuws van mijn moeder die op vakantie is. zij houden contact met hun en geven via mail dan door aan mij hoe het gaat. Ben best wel beetje van slag erdoor
    :( bah !!!

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Noes wat fijn dat het met de pownie allemaal goed gaat. Denk je niet dat je de wedstrijden en het springen zal gaan missen of ga je je pownie eerst weer heropvoeden? Wat super dat de uitslag van het onderzoek zo goed was!! Nu maar hopen dat al dat klussen niet voor niets is geweest!! Ik ga voor je duimen! Wanneer kan je gaan testen?

Skaya ondertussen weet kibbeling het wel en heeft sju al doorgegeven dat het niet bij ons was. Jij ook nog even geduld hebben met testen zie ik! Ook voor jou ga ik duimen voor een mooie test!!

Sju wordt een lange dag en nacht dus voor je!!

Koetje dikke knuffel voor je ei en voor je opa!!! De kleine zit nog veels te lekker. Wat verder dan kramp kom ik niet! Heb een te goed nestje gebouwd voor hem :D

Hier vanmiddag lekker met mn tante’s op stap geweest. Wel alles met de gang van een slak (waar we dan ook vrolijk grappen over maken.. zie je dat slijmspoor… dat is van mij :D) Daarna lekker bij hun thuis pannenkoeken gegeten en om half 10 pas thuis. Vandaag rustig in mn buik, dus ja op woensdag bevallen dat wordt het niet meer. Zus smsde al “morgen nieuwe ronde nieuwe kansen.. “
    Morgenmiddag op controle bij de vk en dan gaan ze ook kijken in hoeverre de boel al verweekt is en of ze kunnen strippen. Ben heel benieuwd, zus was al helemaal bezorgd gisteren en vroeg of ik alleen ging. Toen ik ja zei vond ze dit niet wijs en bood aan om mee te gaan als manlief geen vrij kon krijgen. Maar die heeft gelukkig vrij en gaat mee. Zo lekker naar bed en kijken wat de nacht ons gaat brengen!!

18. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Sju het springen is niet zo zeer zwaar voor haar, ze wordt er alleen knetter hyper van :D Maar daardoor is ze dressuurmatig echt niet meer te rijden.... Dus momenteel is eigenlijk het springen, dressuren en buiten rijden niet meer leuk met r.... dus dan maar even back to basic! Ga je zo wel lekker slapen?!

Koetje, balen dat je je ei nog niet gevonden hebt... Je lichaam zal ook wel even van slag zijn van het stoppen met de pil.... Fijn dat je aanstellingsgesprek goed is gegaan! Sterkte met je opa, logisch dat je daar even van slag van bent....

Kib ik heb nog maar 3 wedstrijden gedaan dus denk niet dat ik dat heel erg zal missen, ik kijk wel wanneer ik het weer oppak, heb er geen haast mee... Springen zal k meer gaan missen denk ik, maar ook dat ga ik wel weer oppakken als ze dressuurmatig weer ok zijn. Ik kan officieel de 14e testen maar maar denk dat ik tweede pinksterdag al een testje waag.... anders wordt het vrijdag want ik wil het eigenlijk wel op een dag doen dat manlief thuis is en ik niet direct naar mn werk hoef....

Succes bij de vk vanmiddag! Misschien kunnen ze wel strippen inderdaad, bij mijn vriendin heeft dat heel goed uitgepakt, die is die nacht direct bevallen dus ik duim voor je!

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Sjors baaah balen die ongi. Of had ik dat al gezegd???

@noeska, ok en als dressur weer op orde is kan het dan wel samen met springen? 9ik leer nog wat hier :p)

@Kib, succes meis!!!

Ik heb vannacht totaal 3 uur geslapen :p dus dat was lekker :D

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Koetje,
    heel veel sterkte met opa!