Noes vandaag bij de vk idd gestript en nu wat last van lichte krapjes en een soort van ongi gevoel.. Sju beter dat je afgelopen nacht nog lekker geslapen hebt!! Hier vandaag weinig op zp geweest. Zus belde vanmorgen al met de vraag of ik aan het bevallen was Samen met zus op stap geweest en rustig aan gedaan. Om kwart over 3 samen met manlief naar de vk gegaan. Na de vraag hoe het ging en de tranen hebben ze alle controles gedaan en deze waren in orde!! Ze heeft daarna inwendig onderzoek gedaan. Hieruit bleek dat ik al 2cm!!!! Ontsluiting had en ze kon me dus ook strippen!! (wat een niet zo lekker gevoel is dat, maar ja alles voor het goede doel) de vk gaf aan dat bij 40% van de vrouwen het strippen net dat laatste zetje geeft wat de kleine nodig heeft.. Laten we hopen dat ik bij die 40% hoor!! De vk gaf aan van ga lekker een stukje lopen en als je moe bent ga je gewoon even lekker slapen Dus nog even met manlief, zus en neefje naar de winkels gegaan. Nu lekker thuis op de bank en hopen dat het straks/vannacht door gaat zetten!! Mocht de kleine besluiten om toch niet te komen dan wordt ik zaterdag nog een keer gestript. Ik houd jullie op de hoogte!!
Spanned Kibbeling! Ik heb zo'n gevoel dat het vanacht wel gaat gebeuren! Morgen hopelijk goed nieuws! Zet m op!
Kibbeling, Ik hoop zo voor je dat het strippen maar een keer nodig is en je vannacht ofzo kan gaan bevallen. Je hoort idd wel dat het regelmatig wel helpt. Lijkt me trouwens wel een heel naar gevoel als ze je baarmoedermond gaan 'wegmasseren'. Heb m een hele tijd zelfs al gevoeld met het inhebben van een tampon, maar ook met klussen hebk regelmatig een rotgevoel erdoor.
jeetje kibbeling jij maakt het idd wel spannend sjudith... vannacht wel beter slapen hoor hier: 1) poes is bevallen.... 4 kleine kittens supercute gaat goed 2) met mijn opa gaat het ietsje beter maar nog steeds onderzoeken en afwachten 3) nog steeds geen ei verder alles goed... druk met afronden op werk, morgen nog dagje dan 2 weken vrij en verder gaan met laminaat leggen.
@koetje aaaaah kjoedie kjoedie ik wil poesjes kijken Sterkte met op Ik ga straks mijn laatste nachtje werken goddank met super leuke collega
Ahhh wat een schattige kittens! Zo leuk! Heb 2 van die monsters, die worden dit jaar alweer 3! Manlief wil er helaas echt geen een meer bij Ik wil nog heel graag een sphynx! Maar dat komt wel, ooit! haha! Fijn dat het met je opa iets beter gaat koetje... Nog geen nieuws van kibbeling? Zit op het puntje van mijn stoel hahaa! Hier gisteravond serieus misselijk.... Niks verkeerds gegeten want manlief had nergens last van.... Vandaag een soort ongikrampjes, heb echt geen idee wat ik kan verwachten... Ben bang dat ik mezelf vanalles zit aan te praten en dat gewoon mn ongi eraan zit te komen. Heb gewoon nogsteeds nul last van boobs, ja mn tepels maar mn borsten helemaal niets, terwijl ik eigenlijk altijd minimaal een week voordat ik ongi wordt zeer pijnlijke tieten heb.... Ik snap er niks van... nog 4 dagen wachten...
hoi meiden... ja lief he die kittens ik houd ze met mamapoes voorlopig bij me maar na 8-12 weken zullen ze een nieuw thuis moeten vinden. (of eigenlijk ik voor hun) maar dat gaat wel goed komen. nog geen kibbeling die bevallen is dus ?!! noeska.... moeilijk he, ik had vorige keer ook dat ik van alles dacht, maar toch ongi... pfff we maken onszelf dan gewoon gek. Ik wacht nog steeds op mijn ei, snap momenteel even niets van mijn cyclus.
@Koetje, ik het hele verhaal van poeslief niet helemaal begrepen, waarom is ze bij jou? Wij hebben lekker weekend weggeboekt (jaaa alweer ) Appartement Houffalize 4 pers 103333-03 - Lang Weekend 01/07/2011 │ Uw vakantiehuizen in de Ardennen Meiden wie heeft er zin om in okt naar Lenny Kravitz te gaan?
Hahahaha t kost ook wel heel veel moeite hoor! maar vind t zonde van de test als ik te vroeg test en ie daardoor negatief is... Dan weet je nog niks... Dus ik wacht nog wel even... In ieder geval tot zondag!
@ sjudith poes liep in hoogvliet al tijd buiten. Een man gaf hem te eten en poes ging daarna altijd weer weg. Die man merkte op een gegeven moment op dat poes wel erg dik werd. De plek waar de poes rondliep gaat snel gesloopt worden dus man heeft besloten actie te ondernemen en ik werd benaderd om op te vangen. Nou daar kan ik dan geen nee op zeggen hoor. Anders zou poes misschien plekje zoeken om te gaan werpen en de kittens te verzorgen en evt. onder het puin terecht komen etc. dus poeslief met kleintjes zit daarom nu lekker bij mij. Man zelf is aan het verhuizen dus vandaar en hij heeft er te weinig ervaring mee ook, al moet ik zeggen dat deze mamapoes het allemaal prima doet.
oh enne sjudith... lekker hoor vakantie !!! Ik wil ook helaas wacht het laminaat op mij, maar als dat eenmaal klaar is zal ik vast nog wel een dagje over hebben om er even lekker met Luuk op uit te gaan
Kibbeling heeft zich nog niet gemeld? Pfff vanochtend om half 7 opgestaan om te gaan bakken. Gister al een bruidstaart van 3 lagen met honderdduzend roosjes gemaakt voor vandaag en nu met een productie van een vierlagen taart en 120 cupcakes bezig voor morgen.... De taarten zijn gebakken en cupcakes nummer 37 t/m 72 zitten nu in de oven.... Nog 2 baksessies te gaan.... Volgende week een weekje taartvrij, daar ben ik wel blij om! Vanavond hebben we eigenlijk ook een bruiloft van manlief zijn collega maar ik ben bang dat dat m niet gaat worden voor mij
Noes het is vannacht helaas niet gebeurt maar ik heb wel slijm en bloedverlies. Dat is een begin Mijn zus is ook pas zwanger en die heeft ook geen last van haar boobs, dus er is nog hoop voor je!! Respect dat je zo lang kan wachten!! Wat ben jij al vroeg aan het bakken geslagen zeg!! Succes met de baksessies nog!! Skaya dat lijkt me ook vervelend als je je bmm voelt tijdens het inbrengen van een tampon en tijdens het klussen. Het is idd niet het lekkerste gevoel als ze je gaan strippen. Ze kon er ook niet helemaal bij dus ik moest 2 vuisten onder mn kont doen zodat mn bekken en dus mn bm iets kantelde en ze er beter bij kon. Sju heb je een goeie nacht achter de rug? Na mn late smsje ben ik wel in slaap gevallen en heb redelijk geslapen. Ik ben echt JALOERS op je!! Je gaat gewoon naar de ardennen en dan ook nog naar een super mooie plek!!!! Lenny kravitz hoeft voor mij niet Koetje wat fijn dat de poes bevallen is!! Ook fijn om te lezen dat het met je opa ook wat beter gaat. Hopelijk hebben jullie snel de uitslagen binnen en zijn ze positief. Wel vervelend dat je nog steeds geen ei hebt gespot. Poes heeft dus geen goeie energie aan je afgegeven!!! Succes nog met het afronden van je werk en straks weer verder met de vloer leggen.. Ahhhhh lieve poes en vooral lieve kittens!!!! (jammer dat ik allergisch ben L) Hier zo zeg wat zijn jullie ongeduldig!!! Nee de kleine is er nog niet, na het strippen gisteren heb ik wel last van krampjes gehad en door het strippen ook bloedverlies. Ik ben lekker om 20.45 uur in bed gekropen en heb lekker film gekeken. Toen ik wilde gaan slapen had ik veel last van maagzuur en was ik echt kotsmisselijk!! Manlief was heel lief voor me en vroeg wat hij voor me kon doen, ik zei stil liggen in bed !!! Ik had wat lichte last van krampen maar niet echt iets wat door ging zetten. Ik heb wel een plek rechts onderin mn rug die steeds zeer doet. Bij naar de wc gaan vanmorgen had ik bloed en slijmverlies (zus zei gelijk dat is een goed begin!!) ik ben wel weer gaan slapen want ik dacht he elk uurtje wat ik kan slapen neem ik mee. Bij het op staan wat last van kramp dus ga zo lekker in huis bezig zijn. Misschien gaat het helpen?? Manlief had gedroomd vannacht dat de kleine geboren was en dat hij niet bij de bevalling was hij kwam te laat.. Mijn zus vertelde hem in zijn droom ja dat is jammer de volgende keer beter!! Zielig he?? Ik zei tegen hem als het gaat beginnen dan zal ik je op tijd bellen zodat je naar huis kan komen. En hij heeft de auto meegenomen!! Voor nu even geen nieuws
@Kibbeling, Jee wat spannend allemaal meis! Toi toi toi nogaltijd voor jou ben echt super benieuwd maar volgens mij gaat het nu echt niet lang meer duren. @ALL ik ben nog op me werk.. ben kei moe... heb gister gewerkt van 08:00 in de morgen tot 22:30... was om 22:50 pas thuis echt helemaal opperdepop. Hadden gister examens In de middag/avond ''horeca leerlingen een praktijkexamen dinner'' ik heb veel bij te lezen dus zal zo reageren op alle anderen.... Hier gister begonnen met spuiten.. zo en die deed zeer joh! Maar goed, behalve brak voel ik me wel weer oke. Ik kom later en zal dan reageren girls xxxLiefsSjors