Meiden uit omgeving Rotterdam die voor 1e kindje gaan?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anna86, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Ff snel want ik zit in de auto. Kib hoop voor je dat deze tweee keer strippen zijn vruchten afwerpt en je vandaag nog je kleine man in je armen hebt!

Ff bruidstaartje afleveren en dan zal ik straks uitgebreid reageren!

2. MissPie

MissPie Actief lid

1 jun 2011
    482
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Ja, ik ook! Schiedam telt zeker wel mee hè?!

Eerste kindje, eerste x op forum. Superspannend. Sinds januari gestopt met de pil en meteen maar een super regelmatige cyclus. Over 2,5 maand trouwen, dus we kunnen er nu wel echt voor gaan ;). Wil liever niet met een dikke buik in m'n trouwjurk haha.

Kan iemand mij vertellen hoe ik een 'banner' maak??

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @misspie welkom :D :D En alvast gefeliciteerd met je trouwen :p

Je kunt een banner maken door op een banner van een ander te klikken die je mooi vind en dan kom je op de site van de banners, dan als ie af is heb je vaak een code en vlgs mij is het de html code, die kopieer je en bij gebruikersinstellingen zie je links staan, onderschrift en daar kun je hem plaatsen :D

4. MissPie

MissPie Actief lid

1 jun 2011
    482
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Gelukt! :-D

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Noes jij bent ook maar druk met je bruidstaarten he??

Misspie welkom op het forum en bij het gezelligste topic :D
    Touwen met een bolle buik kan wel hoor heb ik ook gedaan met 33 weken zwangerschap!

Sju het rommelt hier maarecht doorzetten doet het nog niet

Hier vanmiddag even lekker met manlief naar buiten geweest. We zijn even naar de winkels geweest ik had een nieuwe muis nodig voor de pc en heb echt een hele stoere gevonden!! En wat denk je manlief vind hem zo gaaf dat hij hem wil hebben!! Nou echt niet :p
    Ik zat net lekker rustig op de bank een spelletje te doen op de laptop en de kleine was lekker aan het bewegen en ik had last van harde buiken die best lang aanhielden. Ze gingen een beetje over een het gevoel van een wee. Toen ik vervolgens naar het toilet ging werden ze minder… Nu weer lekker op de bank en weer lekker niets doen.. Zo nog maar verder met mn spelletje kijken wat de kleine gaat doen.
    vandaag ben ik ook vervelend met eten... Dan heb ik honger en wordtik echt super misselijk en na 2 happen ben ik er klaar mee en wordt ik daar weer misselijk van!! Wordt gek van mn lijf vandaag!! Tijd voor mn manneke om eruit te komen dan kan ik weer normaal eten en drinken!!!

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kibbeling!!!! Al 3 cm...de moeilijkste centimeters heb je dus eigenlijk al gehad....(op de laatste cm na, schijnt ook een pittige te zijn). Kan nou toch echt niet lang meer duren?!

Koetje, hoe staat het met je donor?

MissPie welkom!!

Noess, bijna testdag!!! Hoe gaat het met je?

Hier vandaag over pinkstermarkt ridderkerk geslenterd. Ben nu echt OPPPP gewoon...wilde bijna ff gaan poweranppen, maar toch maar niet. Heb ook flink zere onderbuik. Geen idee wat het is, darmen of ??? wat dan ook. Merkte ook (sorry voor dit) dat mn urine vandaag erggggg sterk ruikt. Niet donker van kleur ofzo..

Sju de dag van je verjaardag toen je positief teste had je tog wat bruinverlies? Wat is dat geweest, weet je dat? Weet even niet meer of dit al benoemt was maar moest er ineens aan denken.

7. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    skaya ga je echt pas over 3 dagen testen????

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @skaya geen idee wat het was haha vind best zo :p ooo vind voor jou spannend!!

@kib ik vertelde aan Angelo over jou dat de baby er nog niet is. Toen zei Giulia dan moet je gewoon op het rode knopje drukken XD

9. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Hhahahaha Sju! Nou kibbeling! Dat wij daar niet aan gedacht hebbe, druk jij ff op de rode knop!

Jaaaa ik ga echt pas over 3 dagen testen...(denk ik)

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    sju ik zal mark straks op zoek laten gaan naar het rode knopje!! Als hij het niet kan vinden zal ik hem ff laten bellen naar giulia :p
    Wat een lieve opmerking van haar :D

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    hahahahahah!!! :D:D:D

12. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    MissPie welkom! Al een beetje wegwijs op het forum?

Kibbeling 3 cm al! Die kan je mooi in je zak steken dan! Nog maar 7 te gaan ;) Klinkt toch wel alsof het ieder moment kan gaan gebeuren!

Skaya ja nog 2 daagjes.... Eigenlijk gaat het niet zo heel best, ben heel de dag door een soort van misselijk, dat al een paar dagen maar vandaag was het toch weer een stuk erger.... Kan wel gewoon eten enzo, maar ik heb net tegen heug en meug mn prakkie op zitten eten... Ben nu nog misselijker... :( Heb vanmiddag ook nog even op bed gelegen omdat ik echt helemaal totallos was en ik hoopte dat de misselijkheid over zou gaan, maar helaas.... Ene moment denk ik ga morgen testen en andere moment denk ik nee ik wacht tot woensdag of vrijdag..... Ben zo bang om weer teleurgesteld te worden.... Heb jij verder ergens last van? Knap hoor dat je echt tot woensdag wacht!

Hahaha ja kibbeling, gewoon even op het rode knopje drukken! :p

Hierbij even de linkjes naar de bruidstaarten van afgelopen week:
    http://94.100.113.5/1328700001-1328750000/1328711901-1328712000/1328711925_6_5jMC.jpeg
    http://94.100.126.73/1328700001-1328750000/1328712201-1328712300/1328712225_6_PBI-.jpeg

http://94.100.121.229/1328700001-1328750000/1328712901-1328713000/1328712966_6_OeJR.jpeg

http://94.100.118.194/1328700001-1328750000/1328715301-1328715400/1328715390_6__0Xr.jpeg

Aankomende week even geen taarten, wel lekker! daarna weer een hele gave!

Ik ga mezelf bij elkaar rapen en naar mn paard! Tot morgen meiden! Kibbeling zet m op vanacht! :p

13. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

hoi meiden...

kibbeling he ik zei toch dat ik je niet wilde zien.... whahaha... dan vannacht maar bevallen he :p iig al 3 cm ontsluiting dus, succes ermee !!!

skaya en noeska succes met wachten tot testen !! ik duim voor 2 streepjes voor jullie :)

hier: vanmorgen dieren van mijn zus gedaan (is met vakantie en ik doe dit weekend de dieren daar) Verder vandaag laminaat gelegd in de hal wat nogal een geklungel was op sommige plekken, maar uiteindelijk is het gelukt en ook de hal ligt nu. Ik ben nu met leggen bijna op de helft :)
    Gisteren dus ei gespot en donor komt om half 10 (uurtje nog ongeveer) Ik neem aan dat ik deze ronde dan wel op tijd ben (voelde gistermiddag iets en gisteren begin avond slijm en toen ook positieve ovutest) Als ik uitga van wat er bij de ovutest staat (tussen 24 en 48 uur beste tijd) dan zit ik vanavond wel goed... duimen dus en dan voor de zekerheid als het lukt morgen nog.
    Moederpoes en de kittens maken het ook goed. De 4 kleintjes groeien goed. Dag 1 waren er 2 met ietwat ondergewicht maar allen zijn lekker bijgekomen en moeder doet het prima en heeft gelukkig voldoende melk. Ze zijn zo schattig :)

verder van de week zoontje ingeschreven voor basisschool en bso alvast. Dit raden ze aan om al met 2,5 jr of eerder te doen... dus nu maar gedaan. Dan is dat ook maar vast geregeld. Nieuwe baan ook alles voor geregeld alleen VOG nog aanvragen as week. 1 juli nieuwe start dus voor mij.... nieuwe baan, niewe vloer en hopelijk ook een 2e kindje dan in mijn buik :)

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @koetje welke school :p
    En spannend vanavond :D

15. MissPie

MissPie Actief lid

1 jun 2011
    482
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ Noeska.

Ik doe mijn best! Maak je ook taarten? Wat leuk :). Ben ook hard aant oefenen voor onze bruidstaart van vijf! lagen. Haha, mijn hoogste stapeltaart tot nu toe was 2. Dus ga eerst maar eens proefbakken en vervoeren...

@ kibbeling. 3cm al! Dat schiet al op toch, kan ineens hard gaan! Heel veel succes... Ik houd het forum even in de gaten :)

16. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

sjudith de klaver :)

donor is onderweg, was iets verlaat maar is on his way... oei spannend weer. MEIDEN DUIMEN JULLIE AUB VOOR ME DAT HET RAAK IS :D

17. MissPie

MissPie Actief lid

1 jun 2011
    482
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Ik duim voor je!!

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @koetje Giulia gaat idd ook va 2,5 jr en ze is zo blij! Echt superschool!
    Succes zo meid! En ff blijven liggen he :)

19. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Koetje fijn dat de donor kon komen! Wat sju zegt; even blijven liggen! Liefst benen in de lucht en fietsen :p

Noes jaaa ik heb t zelfde als jou! Ook bang teleurgesteld te worden. Wil zo lang mogelijk wachten met testen.

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen :)

@koetje hoe ging het?

@ kib joehoe is je knul er al?

Deel Deze Pagina