Meiden uit omgeving Rotterdam die voor 1e kindje gaan?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anna86, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

hoi meiden

sjudith Giulia nu al naar de Klaver... je bedoelt w.s. de peuterspeelzaal of zo? Ik bedoel de basisschool he waar ik ingeschreven heb of bedoel je dat zij daar ook ingeschreven staat??

kibbeling... nu wel wegblijven he en je manneke op de wereld zetten !! of is die er al / onderweg?

hier
    gisteren is donor langsgeweest na wat praten en drinken insenimatie gedaan en ben blijven liggen hoor... :p
    dus hoop dat het raak is
    voor extra komt hij vandaaf (ws rond 11 uur straks) ook nog een keer :) en dan duimen duimen en wachten. ben ik dus erg slecht in hihi.

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    effe een ego berichtje van mij
    vannacht is de kleine helaas niet geboren.. Nu me zo maar klaar maken voor de rit naar het ziekenhuis en kijken wat ze daar gaan doen en zeggen. Wel heb ik vannacht/vanmorgen vroeg krampen en wat lichte weeën gehad. Het wilde helaas niet door zetten..
    Als ik er bijzonderheden zijn en ik kan zelf niet posten dan sms ik sju!!

voor de rest ik duim voor jullie en denk aan jullie!!

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Mogge :)

@Koetje ze zit op de voorschool (psz) en dat is een aanrader! En ingeschreven idd want dan is ze al wat gewend aan de omgeving :)

@Kib, ah meid sterkte en ik hoor het wel.

Wij gaan vandaag hierheen: ZomerZondagen - ZomerZondagen 2011, 12e editie

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    oja en Noeska wat een prachtige taarten zeg!!!

5. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    #1185 Noeska, 12 jun 2011
    Laatst bewerkt: 12 jun 2011
    Jeetje kibbeling wat maak je het spannend! Wie weet gaan ze je wel inleiden? Ik hoop het voor je!

Trhnx for the compliments girls!

Ja MissPie ik maak ook taarten! Ik maak eigenlijk alleen nog maar bruidstaarten, ben gestopt met kindertaarten en workshops en dit bevalt prima moet ik zeggen, heb t enorm druk! Spannend hoor, je eigen bruidstaart maken, heb ik ook gedaan! Mijne was 7 lagen met liefde is paartje geboetseerd. Mag ik je een tip geven? Maak een constructie met een stok in het midden die door alle taarten heen gaat. En vastzit aan het onderbord. Zo voorkom je dat ie naar 1 kant scheef gaat zakken, zeker als het warm is en je moet m nog vervoeren is het een aanrader! Ik doe het tegenwoordig eigenlijk altijd vanaf 3 lagen.

Koetje spannend hoor! Tja, nu weer afwachten inderdaad... Zoooo irritant haha!

Zal vast nog iemand vergeten zijn maar kan op mn bb niet zover teruglezen, sorry!

Ga ff de paardjes op de andere wei zetten en dan naar huis, koffie drinken!

6. kleinvisje

hoi meiden

kibbeling succes in het ziekenhuis en alles

noeska en misspie leuk hoor al die taarten maken en noeska idd erg mooi :)

sjudith Luuk zit nu 4 dagen op kdv Margiet achter basisschool de Klaver en doet het daar prima... jij bedoelt w.s. het klavertje de psz. Dat red ik niet met werken, moet echt kdv hebben vandaar ook. Heb Luuk nu alvast voor zijn 4e ingeschreven bij basisschool en ook BSO

hier: nog maar even niet begonnen met laminaat nu aangezien donor einde van de ochtend komt hihi
    en jemig heb spierpijn whahaha maar ach. Vanmiddag laminaat leggen en vanavond dieren van mijn zus doen

en meiden .... mocht een van jullie interesse hebben in:
    - een kitten
    - een gourmetstel
    - kleine frituurpan
    - videorecorder met videobanden
    - ikea tafel / burea
    laat me dan weten. nu ik met laminaat bezig ben gelijk huis aan het opruimen en herindelen. :) vandaar !!
    (die kittens gaan uiteraard pas weg vanaf 8 weken hoor)

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @koetje haha een kitten wil ik wel nu manlief nog :p
    En Giulia gaat 2 dagdelen naar het klavertje ipv 4

8. MissPie

MissPie Actief lid

1 jun 2011
    482
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Ow wat leuk! En ook al paardjes! Ik heb één paardje, 16 is hij alweer geworden dit jaar! Bedankt voor de tip met de stok :). Heb nu een standaard van Wilton besteld. Soort plastic platen met driehoekjes eraan op vier punten aan de onderkant. Deze steek je dan in de onzichtbare dowels (schijnt er precies in te passen?) Helaas heb ik de dowels nog niet binnen, dus kan nog niet uitproberen!

9. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden

Och aller eerst sorry kon me belofte niet na komen om gister al te reageren... was zoooooooooo MOE na die dwaze dagen!

@Kibbeling,
    meid ik heb alles gelezen... veel succes (al lees je dit waarsch als de kleine er al is.... ) we houden de berichten van je buddy in de gaten.
    ben in gedachte bij je!;)

@Noeska &Skaya
    Jeeeeeee meiden spannend bij jullie... beide nog niet testen?????
    Ik duim voor jullie hoor!
    Noes.... HELE MOOIE TAARTEN MEIS!
    Skaya hoe ist met de puisten? en of andere sym?

@Mispie
    Welkom!!!!!! Ik duim ook voor jou op spoedig een positieve test!

@Koetje
    jeeeeeeee een ei en gister dus al een'''poging'' wat goed dat donor nog een keer komt... ik blijf ook voor jou heel hard duimen!

@Sju
    Hoe ist met jou meis????

@ALL
    Nou hier gaat het goed, iui 2 is dus mislukt, was dinsdag ongi geworden... donderdag begonnen met spuiten... heb volgende week donderdag een fm meting dus ben bennieuwd.

We hebben dus wel op 7 juli vast een afspraak op de planning staan met eigen gyn omdat we dan zeker al poging 3 hebben gehad. Mocht die dan dus ook niet gelukt zijn dan hebben we dus dan een evaluatie gesprek hoe verder te gaan. Normaal doen ze 3x iui zonder medicatie en dan 3x met... OF 3x met pillen (meestal chlomid) en dan 3x met spuiten... Wij zijn meteen begonnen met spuiten dus vraag me af dat ''als'' poging 3 niet lukt wat ons vervolg gaat worden. Spuiten valt deze ronde trouwens erg tegen, spuit nu al 3 dagen en al 3x doet het zeer! :( Maar goed weet waar we het voor doen hoor daar niet van!

Hebben jullie ook nog morgen vrij? En nog leuk/bijzondere plannen?

xxxLiefsSjors

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Noes vandaag niet ingeleid maar hebben ze gekeken of alles met de kleine goed gaat.

Koetje wat ga je toch snel met je laminaat leggen. Ik hoop voor je dat 1 vd 2 pogingen met de donor geslaagd is!! Nu heel hard duimen dus!! Verder ben je lekker aan het opruimen zag ik. Ik heb even naar je lijstje gekeken maar we hebben helaas niets nodig. We zijn zelf afgelopen januari verhuisd en hebben toen zelf dus flink geruimd en her ingericht :D

Sjors ik heb je bericht wel gelezen hoor voordat ik ben bevallen en lief dat je in gedachten bij me bent.
    Wat super vervelend voor je dat de prikken je zoveel pijn bezorgen. Maar idd zoals je zelf zegt het is voor het goede doel. Maar als je eigen gyn nu zegt dat ze dit als poging 3 zien heb je dan wel een idee wat ze verder gaan doen of niet?? Ik hoop tuulk dat deze poging wel gaat slagen voor je!!
    En morgen zijn we idd lekker vrij hier in huis, nog geen idee wat we gaan doen. Zoals ik me nu voel wordt niet veel…

Hier vanmorgen moesten we ons om 09.00 uur melden in het ziekenhuis voor de ctg. We waren vroeg en konden al snel aan de machine worden gelegd. Na een half uur kreeg ik te horen dat ik anders moest gaan liggen/zitten want de kleine was te rustig. Hij was gewoon bijna in slaap gevallen en daar kon de vk niets mee. Dus nog een half uur blijven liggen/zitten. Toen kwam het verlossende woord, we mochten er af alles zag er goed uit. Daarna kregen we nog een echo om te kijken of de kleine nog genoeg vruchtwater heeft. Dit bleek ook het geval dus ja de kleine maakt het helemaal goed. De vk heeft me nog een keertje gestript met het idee baat het niet dan schaadt het niet..
    We mogen als de kleine niet komt dinsdag terug komen voor een nieuwe ctg en als de kleine echt blijft zitten dan wordt ik woensdag ingeleid. Toch op woensdag en dat is ook de verjaardag van mn opa!! We zullen zien of de kleine zo lang gaat blijven zitten.. (ik denk zelf van wel)
    Om mn gedachten even van alles af te halen zijn we lekker met zus, zwager, neefje en mams naar blijdorp geweest. Wat een drukte maar genoeg afleiding dus…

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @sjors wow weer een pittige tijd tegemoet he?

@kib je bent gek hahaha

Jeej net weekje Napoli geboekt naar de familie van Angelo

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Sjorsss meisss ik hoop zo dat deze derde ronde scheepsrecht zal zijn voor jullie!!! Vind heel rot voor je dat die prikken zo een zeer doen!! Bah!! Sterkte ermee *knuf*!

Koetje, nu wachten 2 weekjes!!!! Zoeken naar symptomen enz.

Noes, hele mooie taarten weer!!! Zo knap heh! Hoe is het verder met je?? Morgen je officiele testdag! Kan je nog langer wachten?

Kibbeling, sjongejongeeee!!! Roep je zoon tot de orde, dat die met zn luie billen eens in beweging moet komen!

Sju hoe voel jij je?

Hier vandaag dagje Ouwehands dierenpark...weer eens iets anders dan het eeuwige Blijdorp. Hoewel ik toch wel wat dieren miste in het ouwehands. En het Oceanium is toch ook wel geweldig, dus volgende keer gewoon weer Blijdorp!
    Regelmatig krampjes gehad, soms zelfs dat ik dacht ongi te worden, maar gebeurde niet! In de auto schoot het ineens in mn onderrug...Zat alleen maar deed niks en het deed me toch een zeer!! Af en toe testdrang maar hou het nog wel vol! Denk ik :p

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    sju en bedankt voor je compliment :p:p:p

skaya het is maar goed dat je niet naar blijdorp bent gegaan wat een gekkenhuis daar zeg!! Ze hebben zelfs de parkeerplaats van blijdorp op een gegeven moment afgesloten omdat het zo druk was :(
    Nog even vol houden voor je kan testen.... Nog 2 dagen toch?
    ennuh die kleine man beweegt zijn billen wel hoor!! voel ze vaak genoeg :D

hier nadat ik het zo vreselijk koud had (denk gewoon beetje erg moe!!) ben ik heerlijk onder een hete douche gegaan. Ik zie tegen manlief ohhhh lekker ik kom er niet meer uit!! Hahaha maar toch maar gedaan. Zit nu lekker in pyjama broek en mn heerlijke grote ioor trui op de bank lekker te niksen!! ;)

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Klinkt heerlijk Kibbeling!!! Geniet ervan!

15. kleinvisje

sjors ik duim voor je !!

kibbeling jij bent me ereentje zeg.... over datum lopen en gerust nog even naar Blijdorp pfff rare !! hihi. Al moet ik zeggen dat ik ook tot op het laatst nog van alles deed hoor hihi.

hier:
    vandaag 2e keer ZI gedaan. Donor is idd nog langs geweest, lekker even gekletst wat gedronken en ook nog even Luuk vermaakt whahaha en daarna heeft hij zijn daad weer gedaan en ik de mijne :p whahahaa
    Nu idd hopen op een bevruchting :)
    Vanavond nog laatste keertje voor de dieren van zus gezorgd (komen morgen terug) en nog even met de mamapoes bij mij thuis gekroeld om een beetje te laten wennen aan mensen en anderen.
    O en niet te vergeten,.. vandaag tussen alle bezigheden door de bergkast voorzien van laminaat, niet zo'n grote ruimte dus kon mooi even tussendoor. Is wel mooi hoor dat laminaat !!

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @koetje duimen voor rozeeeeee :D :D

17. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Koetje dat is binnen :p Nu kan je gezellig op het wachtbankje aanschuiven.

18. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Skaya
    Jee wat spannend dan ook bij jou, hou je het nog vol wachten met testen? Ow ik herken het zo dat je wc bezoek wilt uitstellen.. ppfff zenuwslopend echt bah! Haha maar ik duim voor je.
    Ik wil ook weer is naar blijdorp ga binne kort met me buuf en haar kleine, denk gewoon op door de weekse dag.

@SJu
    Hoe voel jij je meis????

@Koetje
    toi toi toi... ik zeg bevruchten die hap ;) haha
    Fijn om te horen dat je het nog ''zo gezellig'' kan hebben met donor, bedoel ff wat drinken en kletsen. Zo ist niet hup klaar en hier ;):p
    Goed bezig trouwens jij met laminaat, leg je ook bij anderen? haha

@Kibbeling
    Jeetje meis gaat wel duren zo hé... maar ja die kleine zit gelukkig nog goed. Fijn dat bij check alles oke is gebleken. Tja zou het dan toch echt woensdag worden dan zit je op 41 weken en 5 dagen??

Ja ik denk dat de gyn (als 3e poging niet lukt) niet verder wilt met iui... ik ben natuurlijk begonnen met iui maar wel meteen met spuiten.. ik spuit ook al een behoorlijke hoeveelheid Menopur en dan om ei te laten springen spuit pregnyl... dus alssss hij door wilt met iui zal het nog 3x het zelfde worden en of dat nou nut gaat hebben... denk zelf dat we dan aan een andere manier moeten denken... ivf/icsi kwee niet. De tijd zal het leren.

xxx

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @sjors ik had toen het advies door te gaan aangezien de meeste stellen binnen 6x iui zwanger worden (en je ziet het)....

Ik voel me op zich goed alleen ben ik ineens van vanalles bang omdat ik allerlei gevaren zie die ik normaal niet zag. Zoals vanmiddag fietsten we door de Maastunnel, en dat was zeker niet de 1e x, en nu ineens vond ik het doodeng met de kleine achterop! Ik bedacht ineens...wat nou als ik val?
    Ook in de auto ben ik ineens schrikkerig :S
    Nou ja zullen de hormonen zijn hahaha :p
    En ik heb steeds trek en weet niet in wat ;)

20. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Sju
    Ow meis jeetje dat lijkt me inderdaad lastig als je je voelt zoals je omschrijft. Wel genieten he meis.

Heb jij alle keren medicatie gehad? en ook elke x het zelfde? Of heb je eerst 3 x met .... en toen iets anders????

Deel Deze Pagina