Jeetje Engel, das heftig! Hoop dat het niets ernstigs is.... Hihi lekker in een potje piesen haha, moet je dat dan iedere dag doen? Nee dat geloof ik niet, heb de 30e of 31e mn ei gehad volgens de follikelmetingen en uit de bloedwaarden kwam natuurlijk ook dat ik een mooie eisprong heb gehad. Als het de 31e was was het gister 1 dag te vroeg, maar dan had ie toch nooit omo-wit geweest?? Dan zou er toch wel al iets op te zien moeten zijn?
@engel wij hebben net tegelijk gepost ik zag je niet! Wat eng dat flauw vallen zeg! Mss je bloeddruk? Rustig aan meid!!
hoi meiden zo ik ben net terug van de huisarts (controle oor Luuk) en gaat nu goed met zijn oor gelukkig. Verder even snel paar boodschapjes gehaald en ga zo verder met laminaat in de woonkamer waar ik gister mee begonnen ben, pfff begin het nu beetje zat te worden.... tenminste mijn lijf eigenlijk... spierpijn etc whahaha @engeltje: jeetje meid flauwvallen is niet zo best... gaat het nu weer? misschien iets onder de leden. succes bij de dokter zo. @ noeska: volgens mij testen sommigen echt nog tot paar dagen na NOD wit hoor en daarna toch zwanger. Kan dus alsnog.
Goedemorgen girls @Kibbeling & Sju Dank voor de smakkertssss deed gister ''weer'' zeer.. maar ja doorzettuh! Hoorde dat iemand dat ook had en toen ampullen uit een andere doos gebruikte en bij die deed het niet zeer. Haar gyn heeft doosje terug gestuurd. Ik heb alleen geen andere doos meer, zit aan mijn laatste doosje. Dus jammer dan. @Kibbeling Oei goed van je om wat te bestellen en niet het gehakt te gebruiken. Balen dat je zo lang moest wachten... waar heb je op gewacht??? (wat gegeten)? @Noeska Ik moet nog 2 dagen spuiten Noes... donderdag heb ik fm meting hoop dat eitjes groot genoeg zijn en dat ik dan alleen nog pregnyl hoef te spuiten. Ik las trouwens over je test... evt te vroeg testen enz... zou kunnen hé... vergeet ook mijn ervaring niet.. vorig jaar toen zwanger teste ik op 21e dag na ei pas positief! En nog wel met de dure vroege test van CB.. 2 dagen na die test pakte kv 2v5 ook 2 duidelijke strepen. Heb je nog geen ongi versch?? @Engel Jeeeeeeeeeeeeeeee meis wat lees ik nou Flauwvallen... snieeeee goeeee. Whats up. Lees wel dat je nu iets rustiger bent. Kalm aan het mops. Schrik me rot hier. Was je nog thuis? Dikke knuff voor jou!! @ALL Hier dus nog 2x spuiten en dan donderdag de fm meting om 11:50. Ben reuze benieuwd, hoop dus dat de eitjes groot genoeg zijn en ik alleen nog maar pregnyl hoef te spuiten. Ja eh verders gaat het goed hier, niet veel te melden. @Skaya hoe ist nu bij jouuu???? xxx LiefsSjors
Noeska, kan zijn dat je nog niets ziet. zolang er geen duivels zijn, kan er nog van alles gebeuren. koetje, doe je dat allemaal alleen, laminaat leggen ? echt goed! Skaya, ik duim voor jou nog net zo hard! misschien komen je juli pendels nu wel uit Sju, hoe voel jij je? al last van die mooie kwaaltjes Sjors, ja ik was thuis. gelukkig zat ik nog niet in de auto. ik kom net bij de ha vandaan en me bloeddruk is goed 150/80. ik heb wel een onregelmatige hartslag. dus moet het iets rustiger aan gaan doen en het wel melden bij mijn gyn volgende week. nog 2 dagen meis, even door de pijn heen bijten en hopen dat er mooie eitjes te zien zijn. ik duim zo dat dit de laatste x voor je is. knuff voor jullie allemaal!!
Ahh nee he.... Balen Skaya! Knuffel voor jou! Spannend Sjors donderdag! Ik duim voor mooie eitjes! Ik heb de kv2v5 gebruikt en die schijnen toch wel behoorlijk gevoelig te zijn... Ik heb wel wat ongiverschijnselen, sinds gister wel megazere boobs (dacht al waar blijven ze...), kwam ineens op en ik heb hier en daar een krampje, maar mn stoelgang ligt ook op zn gat dus het kan ook daarvan zijn.... Ik kijk het nog wel even een paar daagjes aan maar ik denk dat ik vandaag of morgen gewoon ongesteld ga worden...
@noeska nou ben toch benieuwd Mvm is weg en moet va maandag in een fles plassen tm week 16 Wat is het stil rondom kib
BUDDYNIEUWS!!!!! ------------------------ Ik kreeg het volgende smsje van Kibbeling : We zijn de trotse ouders geworden van Stijn! Hij is om 11.47 uur geboren. 3135 gr en 49 cm. Alles is goed. Moeten wel nachtje in het ziekenhuis blijven omdat de placenta operatief is verwijderd. Vanmorgen om 5 uur begonnen de weeen dus toch best snel gegaan
JJJJJAAAAAAAHHHHHHHOOOOOOOOEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! Kibbeling gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Stijn!! Ik hoop dat alles goed is gegaan en jullie snel thuis mogen genieten van jullie kleintje!!
hoi meiden weet even niet meer wie het vroeg maar ja leg het laminaat alleen het leggen doe ik tot 17.00 dan alles weer opruimen en aan kant brengen ivm zoontje (die overdag gewoon om me heen huppelt, een vegertje aan geeft, tv aan het kijken is, speelt etc) daarna eten even relaxen en vervolgens rond 19.30 (dalijk dus) in bad... zoontje tijd en rust. hihihih... Vandaag weer een heel stuk van de woonkamer gelegd. De woonkamer heeft nog 1 dag nodig en een bijkamertje ook een dagje en dan alleen de afwerking (plinten) nog en alles lekker poetsen maar goed ik zal morgen of donderdag toch ook nog naar de ikea moeten om wat laminaat bij te halen en de plinten. Deze week dus nog druk met huisje (en zaterdag oppassen op nichtje) Volgende week een dagje terug in vakantie naar werk ivm afronden cursus verder nog wel e.e.a. gepland dus wel lekker, dan gaat de tijd sneller en heb ik afleiding nu ik op wachtbankje zit haha Moederpoes en de kleintjes nog steeds alles prima. Eentje is al gereserveerd, de brenger komt zaterdagochtend even kijken die wil er w.s. 2 dus blijft nog 1 kleintje en de moeder over... komt vast goed. en verder alles zijn gangetje behalve dat ik echt steeds meer spierpijn begin te krijgen (vooral armen willen niet veel meer whaha). Maar ach, resultaat is mooi en daar gaat het om @ skaya wat rot dat je ongi bent geworden zeg !! @ noeska... nog geen ongi?
@Kibbelinggggggggg... JajajajaYesyesyesJoehoeOehYeah Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! Lekker rustig aan doen, genieten, aansterken en een dikke knuf en lief van mij xxx
Zo meiden ben weer uitgesprongen hihi... ehhhhh @Engel Jee meis fijn dat je ff bij ha bent geweest, en nu dan ook luisteren he rustigies aan doen! Ja en inderdaad ff melden bij gyn. Ik hou jullie op de hoogte van de fm meting donderdag! Dikke knuff @Skaya 'Hé getsiebahjakkesbalen bleeeehhh jammer meis... ook knuff voor jou... toi toi toi voor de komende ronde dan meis.
Koetje dapper hoor dat je zo lekker doorgaat met leggen. Inderdaad wel lekker als je huisje klaar is, kan je daarna lekker gaan genieten van een echte vakantie! Wil je zelf geen katje houden? Ik zou dat echt niet kunnen haha, daarom zijn die van mij ook allebei gestilleriseerd (en omdat ik tegen het fokken van "oeps" nestjes ben) Ik zou alles zelf willen houden hahaha! Hier nogsteeds geen ongi.... Wordt je toch gek van! Net lekker zeiknat geregend bij de paarden... BAH! Zit nu op mn werk met een klamme, natte, koude, plakkerige broek, bah!
WAAAAA KIBBELING!!! GEFELICITEERD MET JE ZOONTJEE!!! EINDELIJK IS HIJ ER DAN! Hoe gaat het met ze sju, nog wat gehoord sindsdien? Noes, wat gek dat je ongi nog niet doorgebroken is. Hoor wel eens dat de LF-periode korter isd an 14 dagen maar eigenlijk niet ceel langer. Dus of je ongi moet gauw gaan doorbreken of je bent te vroeg geweest met testen! Ik duim voor je meid! Balen van je natte broek, dat zit idd onwijs irritant! Engeltje, getsss meiss!!! Snap dat je in paniek was!! Zou erg bang zijn dat het weer gebeurd. Maar was je je daarvoor ergens zo druk over aan het maken dan dat dit kon gebeuren? Vind maar gek dat ze niet verder kijken dan je bloeddruk en je hartslag? Koetje je hebt het er maar druk mee!! MissPie hoe gaat het met jou? Sjors, ook nog een kusje van mij hor! Die maffe prikken, gaan ze nog es zeer doen ook! Nou meiden dinsdagochtend werd ik 5 uur wakker van de buikpijn. Naar de wc en verloor toen gelijk een flinke klont 'weefsel'?? (geen idee..sorry voor dit haha) en ben daarna gaan vloeien. In bed nog zooo erg buikpijn gehad dat ik er misselijk van werd. Uiteindelijk wat ingenomen en toen ging het uiteindelijk wel weer. Sindsdien voel ik me prima krampjes hebben een lichte vorm aangenomen. Op naar de vijfde ronde (mijn pendelrondes komen er nu aan) dus dat geeft wel weer een beetje goeie hoop. Ook maar gelijk gestart met dubbele dosis teunisbloem, wat ik vol wil houden tot mn ei.
Skaya: Balen zeg! Op naar de volgende ronde, vol goede moed toch?! Noeska: Wel vreemd hoor, nog steeds niet ongi... Ook helemaal geen voortekenen ervan? Misschien toch nog eens een testje er tegenaan gooien? Of ben je bang voor wéér de teleurstelling? Hier: Nog geen teken van íets... Nooit echt veel tekenen voor mijn ongi dus heb echt geen idee... Ga mezelf maar niet gek zitten maken. Is tenslotte pas de eerste ronde en heb geen ovu testen gedaan. Geduld, geduld, geduld haha!