Hahaha ja meis idd dat woord ''klussen'' is hier wat anders dan wat ik effies bedoelde. Nou hebben we wel dinsdag en gister geklust (bedoel nu vrijen ) whaha. Ik zit nu op dag 13 dus spannend. Heb geen ovu's... had ze wel besteld maar zijn nog niet binnen.. ga zo naar de winkel toch maar daar kopen want ben toch wel benieuwd. morgen naar de gyn... dus op dag 14.. kijken of hij een echo gaat doen en of hij misschien iets kan zien. Spannend ook bij jou. Maar je zei dat als je ei is geweest wanneer je dacht dat je dan dit weekend ongi zou worden... klopt je banner dan niet????? xxx
Ja was leuk bij me ma meis, lekker weer ook vooral. Whahha ja die zachte G.. maffe mensen daar . Hoe lang woonde je in Sittard dan meis? Ben je daar geboren? Hoe lang dan hier... zo haha vragen vuur! Ik zou het spuiten denk zelf ook niet kunnen. Jeetje en dan ook nog pillen enz... spannend hoor. Ik zit vandaag op dag 13 na 1e dag ongi dus ergens in ei tijd zeg maar. Heb nog geen ovu's in huis (had besteld maar beetje laat dus die heb ik nog niet in huis) dus ga zo maar even naar drogist na me werk en toch maar een doosje kopen, ben wel benieuwd. We hebben wel afgelopen dinsdag en gister geklust en dan maar de aankomende dagen ook maar he.. hahaha vervelenddddddd Morgen weer naar Rooker... laat weten hoe het was. xxx
alvast succes morgen meis!! ben benieuwd wat hij zeg.. ik had gister ongie moeten worden, ben het nu nog steeds niet. ik heb ook geen lage rugpijn of pijn in me onderbuik wel een soort van pijn ter hoogte van me maag, heel raar. voor de rest voel ik me een beetje weeig.. we zien wel
@Noeska Ow meis had ik ff niet meegekregen dat je niet meer op de manege stond (of nou ja je paard natuurlijk). Geeft het je wel meer rust? Tja en wat het roken betreft meis... ik was 1 week na positieve zwangerschapstest gestopt... en nu rook ik middels ook weer. Wil ook absoluut weer stoppen. Is ook eigenlijk te achterlijk voor woorden dat ik weer ben begonnen want had totaal geen moeite om te stoppe dus beetje lompe actie van mezelf. xxx
Uhm heb der denk ik 3 a 4 jaar gewoont.. nee ben wel gelukkig een echte Rotterdammer We zijn daar heen verhuist toen ik een jaar of 3 was en een jaar of 7 toen we naar Spijkenisse verhuisde en toen ik 10 was weer terug naar Rotterdam Whahaha dus aan het klussen ligt het niet Ben benieuwd wat hij zeg!! hoe laat moet je? dan zit ik niet heel de dag in spanning hahaha erg he.. leef zo met je mee knufff
@Engeltje Owwwwwwwwwwwww oke je bent wel een ras echte roffa girl Ik moet om 15:00 pas! Whahaha dus toch wel heel de dag in spanning! Ik leef ook zo met jou mee hoor meis. Als ik dat dan hier zit te tikken of lezen over dat spuiten zie ik het helemaal voor me en voel ik het haast zelf! xxx
Hihi, ben 21 jaar.. Zitten nu in feite in ronde 1... Ben vorige maand (nja nog niet eens, twee weken terug ongeveer) gestopt met de pil
Hee allen, hartstikke veel succes met zwanger raken Nog een Rotterdammer hier!, van Charlois (en Ommoord). Ik ben al zwanger maar ik moet tot maandag wachten om te zien of ik missed abortion heb of nu eindelijk toch een klein friemeltje heb zitten. Ben nu 21 en dit was niet helemaal de bedoeling. Maar op het moment dat ik de posi test zag was ik helemaal in de wolken!
Dreamer Welkom! Ik woon ook in Ridderkerk (vlakbij centrum) en ben 22. Wat grappig! Cerinety, ook Welkom! Jeetje is nog wel even spannend voor jou zeg! Hoop op goed nieuws voor je! Fijn dat je blij bent met je zwangerschap! Sjorsjette, morgen is het dan DE vrijdag voor jou! Ben reuze benieuwd wat ze gaan zeggen en doen! Mijn banner klopt idd niet echt...mijn eerste ronde duurde 45 dagen en heb de banner in het gemiddelde gezet, namelijk 35 dagen...maar heb het gevoel dat het rond de 28/30 gewoon zit! Zal ik mijn banner aanpassen of niet? Weet niet zo goed! Vandaag weer behoorlijk misselijk na avondeten..en wat kleine vlagen overdag. Ook voelt mn onderbuik nog steeds onrustig. Krijg langzaam testdrang, maarja al die symptomen kunnen gewoon weer helemaal twee kanten op. Engeltje, ben benieuwd wat er bij jou uitkomt. Heb je normaal gesproken een vrij regelmatige cyclus?
@Dreamer Ow dus net gestopt meis, nou spannend. Hoop dat het snel raak mag zijn. Was je lang aan de pil? @Cerinety Welkom meis! Nou bij jou dus vol spanning afwachten tot maandag... wat maakt dat je denkt/spreekt over evt missed abortion??? Voelt het niet goed of wat????? Jij dus net als Dreamer ook 21. Leuk dat je wel blij was toen je de posi test had joh. Hoop en duim voor je dat je mooi nieuws hebt maandag! @Skaya Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bijna vrijdag Hahaha... zo dus jij middels toch stiekumpies test drang. Tja meis wat betreft je cyclus en banner... lekker ff zo laten staan. Ff afwachten hoe het ui gaat pakken toch? ik heb er nu ook bewust ff geen. Maar al met ALS je nod dit weekend is dan is het toch fijn dat je een kortere cyclus hebt?! xxx
Jaaaa als ik inderdaad vant weekend mn NOD heb dan ben ik blij hor! Dat komt op de tweede plaats na een roze test haha! Als de ongi niet komt dan hou ik het hopelijk tot woensdag uit met niet testen heb er ook echt nog 1 liggen hier thuis.
Jaaaa zit dan op dag 33/34 ongeveer... en merk aan alles dat ik een kortere cyclus heb deze keer. Die eerste ronde na stoppen met de pil ben ik de eerste drie weken bezig geweest met tussentijdse bloedingen. Toen dat over was is volgens mij pas mn cyclus begonnen... We zullen het zien!! Probeer niet te veel te verwachten! Hebk vorige ronde wel van geleerd Morgen 15uur he Sjorsjette, ik hou het hiet rond etenstijd goed in de gaten! Laat ons niet te lang in spanning!
Komt goed meis... sleuren je wel door de komende dagen heen! Ik hou je/jullie op de hoogte. Zal als ik thuis ben meteen antwoorden. Ga nu ff wat drinken en me bed in. had me vanmorgen verslapen (was wel net op tijd op me werk) maar nu maar iets eerder. xxx
Pfff spannend Skaya... Trouwens wel leuk allemaal meiden uit dezelfde omgeving... Kunnen eventuele kindjes later misschien wel op dezelfde scholen komen/samen spelen
Hi Lady's wil alleen even zeggen dat ik gisteravond een roze veegje had en hierna niets meer. volgens mij kan het haast niet omdat we maar 1 x geklust hebben 1 dag voor ei. maar mijn NOD was dus woensdag en nu is het vrijdag.. pff om gek van te worden.. 1.5 een cyclus van 28 dagen en nu ik bijna de mmm inga, gaattie ineens wisselen heel irritant!! maar ik ga weer verder werken, tot vanaaf