Meiden uit omgeving Rotterdam die voor 1e kindje gaan?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anna86, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    #141 Skaya, 18 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2011
    Engeltje Okee jaaa maandag lijkt me een goeie dag om te testen idd als er nog geen ongi is. Spannend!

2. Ella21

Ella21 Lid

1 dec 2010
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannent skaya,
    hopelijk op een fositieve test

groetjes

3. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

hier is het afgelopen meiden.

toch de mmm in.

liefs

4. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Heh engeltje wat kl*te! Sterkte!

5. cerinety

cerinety Niet meer actief

Hee, mijn vorige echo had ik een lege vruchtzak, met een volgens mijn ongesteldheid 7e week zwangerschap, vanwaar dat ik spreek van mogelijke missed abortion. Voor de rest voel ik me zwanger. Mijn borsten doen meer pijn en steeds meer kwaaltjes, maar dit hoeft helaas niets te zeggen :(. Het was volgens de vk letterlijk 50/50 kans op missed abortion of te vroeg..

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Pffff das wel eng/spannend Cerinety! Hoop op goed nieuws voor je!

Sjorsjette, hoe is het gegaan in het ziekenhuis?

7. Engeltje1

Dank je Skaya

Cerinety, hoop op goed nieuws voor je!

Sjors, hoe was het bij Dhr Rooker?

8. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @cerinety
    Jeetje meis dat is nog al wat. Nou jeedem spannend dan hoor!
    Ik duijm voor je.

@Engeltje
    AAAAAAAAAhhhhh meis wat vervelend!!!!
    *knufffffffff* voor jou!

@ALL
    Nou wij zijn vanmiddag dus bij de gyn geweest en het was niet echt super.

*ff voor de meiden die het niet weten of niet meer weten* voor de zwangerschap/mk hebben wij al eens een zaadtest laten doen en daar was de beweeglijkheid 0%. Onmogelijk dus dat die uitslag klopte omdat we wel (spontaan) zwanger zijn geraakt NA die uitslag.
    Dus er moest een nieuwe test gedaan worden toen we die uitslag kregen maar dat was dus weer ineens niet nodig ivm de spontane zwangerschap. Nu na mk hebben wij dus een maand geleden bij de na controle aangegeven dat we verder willen en dus hebben we een nieuwe zaadtest moeten doen (nou ja ''we'' vriendlief bedoel ik).
    Verder was mijn cyclus mega onregelmatig en als ik dan eindelijk ongi was ging dat samen met veel bijna ondragelijke pijn, veel prop verlies en duurde de ongi 7 tot 8 dagen. Later bleek bij de gyn na wat onderzoeken dat ik dus vaker GEEN dan wel een eisprong heb en dat ik baarmoederhalsslijmvlies buiten de baarmoeder heb vandaar de pijn.

*Nou dit even voor de meiden die niet weten of niet meer wisten hoe het ook al weer zat*

De uitslag van zaadtest was positiever dan de vorige keer.. er was beweeglijkheid maar helaas maar 5% (dat is echt TE weinig voor een reële kans op spontane zwangerschap) Het zou wel kunnen (dat blijkt wel uit de zwangerschap laatst) maar de kans is heel klein en kan zomaar heel lang duren.

Daarnaast zit ik vandaag op dag 13 na 1e dag van me ongi.. en zou ik in of bijna in eisprong tijd moeten zitten. We hebben een inwendige echo gedaan en daar was te zien dat mijn baarmoederslijmvlies flinterdun is. De vorige keer (dus VOOR mk/zwangerschap) was dat op dag 12 na 1e dag ongi ook te dun maarrr toen liep ik ongeveer 4 á 5 dagen achter... nu zeg maar MEGA alsof ik gister ongi was.

Het kan nu dus zijn dat mijn schildklier niet of niet goed werkt. Dit heeft te maken met aanmaak slijmvlies enz. De gyn vroeg ook of ik vaak moe was enz (antwoord: ja) en dus heb ik daar bloed voor moeten prikken om nog eens speciaal te kijken naar de schildklier. Als blijkt dat hij gelijk heeft (tis een vermoeden hé) dan zijn daar pillen voor. Ik krijg volgende week de uitslag. Verder moet ik mijn volgende ongi afwachten... als deze huidige cyclus langer is dan 35 dagen dan gaan we officieel IUI in. Hij heeft al uitleg gegeven hoe en wat IUI is en gaat enz.. ook over chlomid en evt spuiten enz.
    Nu dus afwachten.

Nou lang verhaal... maar dit is dus m'n update.

xxxLiefs een beetje telleurgestelde Sjors

9. Engeltje1

he sjors,
    had je niet verwacht dit.

wat raar dat die zaaduitslagen zo verschillen, je ben toch zwanger geweest!!

wat een rare natuur *zucht*

hoop dat je uitslag toch een positief licht puntje blijkt en jullie gwoon lekker snel met een behandeling kunnen beginnen en dus snel zwanger zullen zijn.

ik dacht dat iui alleen is wanneer het zaad beter is als bijv voor een icsi..?

liefss

10. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meis

Alleen als mijn cyclus korter is dan 35 dagen dan kunnen we het er weer een ronde proberen (maar met de wetenschap dat het een zeer kleine kans is). Uitslag schildklier positief dan moet er nog meer onderzocht gaan worden waarom slijmvlies niet doet wat moet zeg maar... als ie negatef is dan pillen en hopen dat die aanslaan.

Maar IUI is voor verminderd zaadkwaliteit en problemen met baarmoederzetting en slijmvlies enz. Liggen bij Rooker boekjes over IUI enz.. anders pak je er is een?? Ik heb een ivf boekje gepakt vorige keer om in te lezen voor jou hihi :) leef echt mee hoor.

Maar goed Rooker denkt zelf wel dat het IUI word dus vandaag al utgebreid over gesproken. We starten dan ook de komende ronde MITS ik eerder dan dag 35 ongi word. dus nog 22 dagen te gaan. Dus als ik 9 april niet ongi ben is het IUI.

xxx

11. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Uitslag van zaaf kan trouwens idd wel verschillen. Dat heeft dus evt met die temp verschil te maken. we hebben vorige keer thuis gedaan en was buiten toen zowat -8 en daarnaast die dubbele ondergoed toen van vriendlief enz. Nu had hij sinds dien (ondanks zwangerschap) 1 onderbroek (zoals Rooker adviseerde de boxer te houden en de slip weg.. want die trekt de boel op en maakt het dus knus en klef hihi) daarnaast is hij ook aan foliumzuur gegaan en zink EN hebben we ons aan de onthoudings dagen gehouden enz.

Vandaar waarsch ijnlijk deze minimale maar wel verandering.

12. Engeltje1

ja ga ik zeker even doen als ik er weer ben! zal hoop ik volgende maand zijn.

lief van je!!! ik ook met jou!

en wat als je wel eerder ongie ben ?

13. Engeltje1

bizar dat dat toch een invloed kan hebben he!!\

ik vind het wel een goeie vent onze gyn!

14. Ella21

Ella21 Lid

1 dec 2010
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannent hoor of je iui moet doen, hopelijk wordt je daar zwanger van, met die prikken met ivf damnn.
    heb me prik spullen voor ivf gekregen egt hele tas vol egt bizar.
    krijg je tijdens de iui behandelingen ook een hsg?

Groetjes Ella

15. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Engeltje
    Ja we zijn echt super blij met Rooker!
    Als ik eerder ongi ben dan stellen we IUI 1 ronde vooruit (dus dan de maand mij.. nou ja dat zeg ik nou wel maar dat is afhankelijk van de duur van die ongi ronde) want dan wit hij weer kijken naar ontwikkeling van slijmvlies met dus eveentuele ondersteuning van pillen voor dus de wel/of/niet werkende schildklier.. en chlomid.

@Ella
    ja meis hoop ook dat ik dan wel zwanger raak.
    weet niet of ik dat krijg. Zal zo is lezen in het boekje. Had al wel globaal doorgenomen toen ik bij bloedprikken moest wachten maar nog niet alles gelezen.
    Jee kan me voorstellen dat je schrikt van een hele lading spuit spullen. Durf jij zelf te spuiten denk je?

xxx

16. Engeltje1

Ella, veel he! ik kreeg een doos en een tas! niet normaal.

Sjors, ow oke die manier, dus sowieso IUI
    maar hebben jullie niet met de verbouwing te maken?
    of word er bij jullie niets in het EMC lab gedaan ?

17. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    ik breek even in

lieve engel ik ga naar bed
    tot morgen en slaap lekker voor strakkies
    x

18. Engeltje1

slaap lekker meis, tot morgen xxxx

19. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Engeltje
    Ej kweet niet. Hij vroeg of je even een 'kleine break'' wilde... als in we hoorde het vandaag dus hij zei geef maar zelf aan of je volgende week als ik de uitslag heb antwoord wilt geven of weten jullie het nu al. En toen hebben wij aangegeven dat we niet hoeve te wachten. dus hij zei goed dan als je na 9 april ongi word dan gaan we dan op dag 12 na 1e dag ongi afspreken voor een echo en dan moet het gaan rollen. Dus geen idee wat hij van plan is mbt de verbouwing.

20. Engeltje1

misschien is dit we gewoon goed nieuws!! dat het gewoon al kan, niks verbouwing, gaan wij tegelijk beginnen, tegelijk zwanger, tegelijk achter de kinderwagen

jeeeeeeh :D gaan we samen baby shoppen met onze mooie dikke buik :D

Deel Deze Pagina