Hahaha ja daar begint het wel op te lijken he... dat we saampjes de behandeling in gaan en samen buiken! Misschien dan is date voor die tijd.. whahah OF samen bij Rooker binne stappen zooooooo hallo hier zijn wij
Hij liep trouwens nog behoorlijk moeilijk, hink mank.. auwie oeh ie.. hahaha en toch een bikkel. Hij ad nog erg last van zijn rug en kneusde ribben enz.
Ow joh wist je dat niet... hij heeft een auto ongeluk gehad. Airb tegen z'n borst gehad. Heeft dus wat kneuzingen, builen/bulten en last van z'n rug. Ze hadden aangegeven dat het zomaar zo'n 10 tot 12 weken kon duren en hij zit nu op 6 weken. De vorige keer dat we gingen (toen met de na controle) zat er een ander bij omdat hij niet eens kon opstaan blijf dan thuis denk ik dan toch?! Maar goed hij was wel helemaal bij. Verder kon hij wel bewegen ofzo alleen elke keer opstaan en naar de deur om de volgende te roepen en vervolgens weer gaan zitten en zo de hele dag door was dus toen eigenlijk nog ''te''. Maar goed hij loopt weer.
Sjorsjette, wat een uitslag zeg! Er komt ook zoveel bij kijken, dat gedoe met je schildklier dan misschien! Wat is IUI precies? Is dat dat ze zaad regelrecht in je baarmoeder spuiten zeg maar? Hoop dat je snel samen met engeltje kan gaan babyshoppen!
@ Sjors, meen je dat Jeetje dat Wist ik niet nee. Ahh wat sneu Tof (voor ons) dat hij gewoon doorgaat. Anders krijg je toch weer een vervanger.. Maar bizar. Heb hem al bijna 3 maanden niet gezien. Heb je vandaag nog wat leuks gedaan? Ik ben wezen shoppen met me nichie op alexandrium. Paar leuke zomer truitjes gehaald en wat t shirts voor M. En wat een lekker weertje hè! Word er blij van Skaya, wij hopen het ook en dan ga je gewoon mee, gezellie met ze allen
alexandrium is leuk en groot :3 (ik woonde daar vroeger op loopafstand, bij mn ouders). Ik schrok me vanochtend het apelazeres... Ineens geen gevoelige borsten meer. Dus ik gelijk bang dat dit duidt op een miskraam. Gelukkig las ik op internet dat er meerdere mensen zijn die dit hebben. maar toch wel raar, van gevoelig, naar normaal aanvoelen..
@Skaya IUI is idd dat ze het zaad inbrengen in de baarmoeder. Ik moet zeg maar aan chlomid (hormoon pillen slikken) & misschien ook pregnyl injectie maar dat laaste is niet zeker. ALs je dan zeg maar dit slikt en spuit vanaf 1e dag ingi moet je vanaf dag 11 of 12 naar het ziekenhuis voor een echo.. dan kijken ze naar je eitjes en dikte van je baarmoederslijmvlies.. als dit dik genoeg is en je ei gaat spingen dan moet vriendlief a la minute zaad inleveren.. ze gaan dan een gewassen test doen.. dat houd in dat de alle niet goede en langzame zaadjes weg halen en binnen een uur haal je het weer op maar dan heb je dus alleen maar de goede. Deze brengen ze dan in de baarmoeder in. @Engeltje Ja tof he dat hij blijft werken. Ik zit ook niet te wachten op een vervanger hoor! Leuk leuk leuk Alexandrium! Heb daar ook een tijdje in de buurt een huisje gehad. Lekker hoor paar truitjes shoppen! Tja het weer, ik word er ook helemaal vrolijk van!!!!! @Cerinety Jeetje meis ik kan me heel goed voorstellen dat je schrikt van dit soort ontwikkelingen. Maak je zelf niet gek he sweety... schrijf hier lekker van je af! Mij duimen draaien overuren voor je/jullie! Hoe laat heb je je controle?? xxx
Meiden ik hoop natuurlijk lekker mee te kunnen met shoppen!! :-D Cerinety, begrijp dat je daarvan schrikt! Maar probeer positief te blijven. Ben benieuwd naar je controle! Sjorsjette, die IUI klinkt wel mooi, dan weet je zeker dat er gezonde zaadcellen je ei bereiken. Als ik op internet die film kijk van the hourney of life is dat al onmogelijk als de temperatuur ook maar iets afwijkt of het slijm in de baarmoeder iets afwijkt enz enz. Het lijkt bijna een mission impossible en een echt wonder! Gister met een emmer op de bank gelegen van misselijkheid. Was na uurtje weer over maar kreeg een steeds zeerder doende onderbuik. Toen ik naar bed ging was het zo erg dat het zeer deed als ik er zachtjes op drukte en mn benen wilde intrekken?! Heel stom misschien, maar heb al getest. Negatief natuurlijk, maarja er was een kans dat mn cyclus deze keer een stuk korter zou zijn. Wacht het maar weer even af.
Morgen om 11.20 als ik het zo goed zeg uit mn hoofd . Ben echt superbenieuwd. Heb nu weer last van branderigheid in mn onderbuik, wat ik elke week van zondag t/m dinsdag heb. Dus op zich blijft dat wel positief. Het lijkt net alsof dat de groeidagen zijn van mijn onderbuik echt comisch, ik heb echt steeds last van hikjes en boertjes, maar ook combi hikboer XD. Niet echt absurd aso, maar gewoon kleintjes. En het geluid wat er dan uitkomt
Cerinety ik duim voor je! Hier zere borsten sinds vanmorgen. Had dit vorige ronde ook, werd toen na 10 dagen ongi!
Even een snel bericht van mij. Ik heb zojuist mn echo gehad, en hierop was het embryo te zien! Het is 7 weken en heeft een kloppend hartje. Echt heel bijzonder en onrealistisch om te zien. Meer later.
Cerinety wat ontzettend fijn zeg dat je beeb toch is blijven plakken!!! Helemaal goed! Geniet ervan meid!
Dreamer en Cerinety welkom! Cerinety wat fijn dat je vruchtje is blijven zitten!!! En dat het hartje klopt! Dat moet een hele opluchting zijn geweest! Engeltje balen zeg . Veel sterkte! Sjors jeetje zeg, dat is toch allemaal niet wat je gehoopt had! Balen hoor! Hier alles ok, niets nieuws onder de zon... Heb ontzettend genoten van de trainingsweek met mijn paard! Voor de rest eigenlijk helemaal niet bezig met het zwanger worden. Over twee weken de eerste afspraak bij de gyn en dan zien we het allemaal wel.....
@Cerinety Meis wat fijn dat je een kloppen hartje hebt gezien!!!! ben benieuwd hoe het verder metje gaat. @Noeska Wat goed dat je hebt genoten van ej trainings week met paard. Nog 2 weekjes en dan naar de gyn... owwww spannend! @ALL Hoe ist met jullie???? xxx
Noeska fijn dat je afleiding hebt gehad en je gedachten hebt kunnen verzetten. Nog maar twee weekjes en dan naar de gyn. Ben benieuwd hor! Sjorsjette hoe is het met jou?? En Dreamer? Hier is het rustig. Sinds twee dagen lichte hoofdpijn en wat moe. Dat is voor het eerst sinds ik gestopt ben met de pil, voelde me daarvoor echt vol energie. Ben weer btje bang voor een lange cyclus. Wacht het rustig af.
@Skaya ja met mij gaat het wel. Ik wacht rustig het elefoontje/uitslag van de gyn af (schildklier). Verder heb ik vandaag last van zuur/misselijkheid geen idee waarvan of hoe het komt... vraag me liever af hoe ik er vanaf kom! Verders beetje drukjes op me werk, moeten de cijfers invoeren enz met enige druk omdat de vergaderingen op de planning staan. Zucht en dat met dit mooie weer. MAARRRR word wel vrolijker van het zonnetje xxx
Heey meiden! Ik ben ook uit roffa en ga voor m'n eerste! Vind t helemaal spannend! Hebben jullie hier ook een lijstje waar ik kan zien wie er allemaal hier meepraten? Even snel wat over mezelf: 21 jaar, studie Pedagogische wetenschappen, weet sl heel lang dat ik jong moeder wil worden Liefs