Heb je net als mij de hobby fotograferen of begin je net deel hier met ons je mooiste foto's Misschien leuk om erbij te zetten op welke ISO, diagfragma en sluitertijd je hebt gebruikt en waarom.
Goed bezig suus Ik wil zelf ook aan een fotografiecurus gaan beginnen om die echte moeilijke termen te leren. Ben jij al bezog met een cursus? Zullen we de foto's ook op een beschaaft formaat houden? anders word de laattijd van dit topig enorm. op veel fora's houden ze max 600 pix breed aan
Zonsopgang op dinsdag 22 sept 6:40 uur 's morgens Bekijk bijlage 28826 Foto al gewist van camera dus weet de instellingen niet meer. Heb hem op automatisch gemaakt
Als je op de foto klikt in je bestanden dan met rechtermuisknop.\Dan staat onderin eigenschappen van foto en dan klik je op het tabje Details. Mischien staat het daar nog in
Die site die ik je had gemaild is echt super handig. Ik zit dus sinds kort bij een fotoclub van amateurs. Hier zit ook een vrouw bij van de fotovakschool. Zei leert ons alle termen. En al doende leren we heel veel. We moeten steeds foto's maken en dan beoordelen we die 's avonds daar
Leuk haha Ik zit ook op : www.footo.nl hier kan je per dag een foto plaatsen en dan word het door mede amateurs beoordeeld. Ook vertellen ze dan wat je mischien anders kan kunnen doen of op welke stand je hem kon zetten. Het is gratis en ze hebben af en toe ook opdrachten die je kan doen. Ik en me schoonvader zitten er op
ik doe de foto's verkleinen via een programma. Hier kan ik ook foto's bewerken. (paint shop pro 9) kijk eens op www.everyoneweb.com/lrensen is mijn eigen fotowebsite dan bij bewerkte foto's daar heb ik een tuin/boom bewerk en gedeeltes vervangen. je ziet het nog wel als je goed kijkt op de bewerkte foto. Maar was ook me eerste echte poging.
Heb toen op jouw site die foto gezien van het huis met de dingen voor en na. Die was ook goed. Heb nog geen makkelijk bewerk programma gevonden. Weet niet welke makkelijk is in gebruik
Welke foto op foto.nl is van jou dan?? Nu zitten wij hier een beetje te teuten zie ook ander dames online.
Een makkelijk programma vinden is indd niet makkelijk. Ik heb eerst creaties gemaakt op een forum en heb daar geleerd dingen te bewerken met dat programma. zal eens een crea van mijn moeder opzoeken zoals zij het daar heb leren maken. Zo kan het ook met foto's
Hier een link van haar website. Frame dat plaatje wat je daar ziet heeft ze in elkaar geknutselt met foto's en afbeeldingen.
Dat is echt super mooi. Bijzonder Op dit moment bewerk ik dus nog geen foto's maar als ik een mooi, makkelijk programma heb dan wil ik dat wel gaandoen maar dan niet een gehele nieuwe foto maken maar gewoon kleine dingen weghalen die storen zeg maar