Gestopt met de pil in mei 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mamaleonie, 23 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Hoi hoi,

Even een nieuw fris topic voor meiden die gestopt zijn met de pil deze maand!

Ik ben 15 mei gestopt met de pil. In eerste instantie om te kijken hoe ik me voel zonder dat ding! Mocht ik zwanger worden dan is het zeer welkom!

Ik zou het leuk vinden hier met een stel meiden te kletsen dus vertel wat over jezelf en sluit je aan :)

2. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Hoi hoi!

Ik ben 7 mei gestopt met de pil, ben heel benieuwd! We gaan voor ons eerste kindje.

Daarnaast heb ik al een tijdje last van migraine in de stopweek, dus als het nu weg blijft is dat een mooie bijkomstigheid :)

3. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Hoi Sabrine,

Leuk dat je je meldt!
    Migraine lijkt me echt afschuwelijk dus als dat idd al weg blijft zou dat erg fijn zijn!

Ik ben gestopt met de pil omdat ik eens wil zien hoe mijn lichaam functioneert zonder hormonen. Maar mocht ik zwanger zijn is het een mooi cadeautje!

Ik heb al 1 zoon van 4 uit een eerder huwelijk. Met mijn huidige vriend ben ik nu een jaar samen maar we kennen elkaar al 15 jaar!

Hoop weer wat van je te horen.

Ook andere meiden die gestopt zijn in mei 2011, klets gezellig mee!

4. Sabrine1984

Wat leuk zeg dat jullie elkaar al zo lang kennen en dat uiteindelijk de vonk overslaat.

Ik ben nu 3 jaar samen met mijn vriend, huisje gekocht en helemaal verbouwd. En nu zijn we klaar voor de volgende stap :)

Ik heb er wel last van t ontpillen zeg, pijn in me buik enzo. Slik sinds mijn 15e de pil en ben nu 26. Aardige tijd geslikt dus. Gelukkig geen migraine nog gehad :)
    Merk jij iets van het ontpillen?

Liefs, Sabrine

5. Nursie31

Nursie31 Actief lid

12 mei 2011
    145
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Hoi,
    Ik ben 12 mei gestopt met de pil. Wat had ik een last met de ontrekkingsbloeding zeg. Hopelijk komt cyclus snel op gang. Deze week als het goed is de eisprong. We zijn er helemaal klaar voor om een kindje te krijgen. Alles goed op de rails. Vorig jaar verhuist naar eengezindswoning. En huis is helemaal klaar. We hebben alleen nog kamertjes over ;). lijkt me leuk om elkaar op de hoogte te houden van de vorderingen. En hopelijk kunnen we elkaar snel feliciteren.
    Groetjes Nursie31

6. Sabrine1984

Hoi Nursie,

Gezellig dat je ook mee komt kletsen :) Toch wel spannend zo voor een eerste kleintje!

Groetjes!

7. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Oh kijk, het topic begint zich te vullen, leuk!

Ik heb wat last van een weeig gevoel in de buik en iets last van hoofdpijn. Verder wel vitaal zeg maar.

Geen idee wanneer mijn eisprong is enzo. Ben vreselijk onregelmatig ongesteld en eigenlijk hoop ik dat er iets meer regelmaat in gaat komen.
    Zal me benieuwen wanneer ik voor het eerst zelf ongesteld mag worden;)
    Tis allemaal weer spannend he!

Zo komt mijn schoonmoeder koffiedrinken, leuk mens dus erg gezellig!
    Daarna ff met Ruben naar de bieb, boekies halen en als dat klaar is heb ik hem een ijsje beloofd, vervelend;)

Ik hoop echt dat we lekker kunnen gaan kletsen hier!

8. Sabrine1984

@ Mamaleonie, Lekker ijsje gegeten gisteren :p ?

Pff, ik ben gewoon alweer aan het werk.. Later in de week kom ik altijd zo moeilijk me bed uit. Maar gelukkig is het bijna weekend :)

Werk je ook of zorg je fulltime voor je lieve Ruben?

9. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Het ijsje was heerlijk! Lekker met zijn 2 op een bankje gezeten en om ons heen gekeken.

Wat voor werk doe je dan Sabrine?

Ik werk alleen op de zaterdag als receptioniste. De rest van de week heb ik de luxe om voor Ruben te zorgen, zou niet anders willen. Zometeen mag hij weer naar school. Dan rijdt ik door naar mijn zusje, die ga ik ff helpen. Ze heeft een tweeling van 6 maanden en die moeten naar het consultatiebureau, je begrijpt best een gedoe als je dat alleen moet doen. Ik vind het alleen maar leuk!

Ik ben er vanmiddag wel weer ff!

Werk ze!

10. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Hallo meiden. Ik ben 11 mei gestopt met de pil, 13 jaar geslikt, dus ben bang dat het wel ff kan duren. Maar ja, you never know!

11. Sabrine1984

O wat een luxe! Wat fijn dat dat kan zeg.

Ik werk op de crediteurenadministratie als teamleidster. Hartstikke leuk, maar ook wel pittig. Ik begin daarom ook vroeg dan heb ik nog even een uurtje 'rust' voor dat de rest komt ;)

Ow wat leuk een tweeling! Maar dat is inderdaad een hele onderneming om dan ergens heen te gaan. Bij mij in de familie komen ook meerlingen voor, dus wie weet ben ik straks in 1x klaar ;)

Ik ga maar eens aan de gang hier.

12. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Nursie: hoe is het met jou?

1stexmom: welkom! Vertel eens wat over jezelf..

13. ladyblond

ladyblond Actief lid

23 mei 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    he hallo!!

Ik ben 6 mei gestopt met de pil, daarna gewoon nog ongesteld geworden en ben nu aan het wachten hoelang het gaat duren voor dat ik weer mag ;)!
    Even een vraagje hoe lang hebben jullie last gehad van het ontpillen of hebben jullie er ook nog last van?

14. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    @ladyblond: ik heb wel zeurende buikpijn maar verder verneem ik nog niks. Ontpillen kan zo 6 maanden tot een jaar duren dus ik weet niet wat er nog komen gaat;)

Zo, hier maar eens aan de schoonmaak en dan lekker op de bank, ben moe (waarvan?:) )

15. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

Hallo dames,

Ook ik meld mij even hier, ik heb 24 april mijn laatste pil geslikt en nu dus vanaf begin van deze maand na de onttrekkingsbloeding begonnen met kindje proberen te krijgen.

Leuk dat er meer meiden zijn die net gestopt zijn met de pil en dus alles nog ontdekken.

Ik zal even kort wat vertellen over hoe mijn gang van zaken tot nu toe in elkaar zit misschien hebben jullie er wat aan!

Half april voelde ik me ineens behoorlijk slecht en dacht dat het nog een nasleep was van griepje die ik daarvoor had gehad. een paar dagen later begon ik te tellen en besefte me ineens dat ik twee dagen ervoor ongesteld had moeten zijn ... testje gedaan en wat denk je... Positief! totaal niet op gerekend /niet gepland. Gelijk gestopt met de pil...ineens paniek want we gaan volgende maand trouwen en wilde daarna pas een keertje aan kinderen beginnen. helaas een week later toch ongesteld en de test erna spierwit. Als je ziet hoe erg je lichaam veranderd wil je ineens echt niet meer wachten... zo zijn wij nu actief bezig om een kleine spruit te maken!

Ik weet dus een beetje de eerste kwaaltjes en wacht nu geduldig deze week af, zit nu op dag 27 van ronde 0 zeg maar:)

Hoop hier gezellig mee te kletsen!

16. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hoi Allemaal,

Ook wij gaan het vanaf nu weer proberen, ben net van mijn menstruatie af, dus dit is de eerste ronde.
    Alleen ik gebruikte geen pil, maar de nuvaring.

Wij gaan voor een 2e kindje, ik heb al een dochtertje van bijna 3.
    De vorige keer heb ik ook gezellig hier gekletst en vindt het nu weer heel leuk om weer mee te kletsen.

De vorige keer was het bij de 3e ronde raak, dus ben benieuwd hoe het dit keer loopt.

Hoop dat we allemaal snel zwanger zijn.

Groetjes Minnie

17. Nicole85

Nicole85 Actief lid

23 jan 2009
    315
    1
    18
    Hey mede-forumlezers,

Ook ik ben deze maand gestopt met de pil, drie dagen terug wel te verstaan!!

Wij gaan er ook weer voor en ik vind het wederom erg spannend. Ik ben deze keer maar 4 maanden aan de pil geweest en hoop dan ook dat het ontpillen mee valt! Vorige keer was ik meer dan 10 jaar aan de pil is moest mijn lichaam aardig wennen om het zelf te doen allemaal.

Ben benieuwd hoe het met jullie staat, kan een van jullie al bijna testen?

18. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland

Ik ben 27 jr, en net gestopt met de pil dus. Zit sinds mijn 14e of 15e aan de pil, verwacht nog heel wat ontpillen als ik dat overal lees. Was nooit echt bezig met kinderen, maar nu de beslissing is genomen, kan ik bijna ook niet wachten moet ik bekennen;).

Vind het toch spannender dan ik dacht en ben er ook veel meer mee bezig dan ik verwacht had:D

19. Sabrine1984

Zo wat een gezellige drukte hier :) Welkom allemaal!

Ik heb wel last van ontpillen, steken in m'n buik, last van m'n darmen, hele tijd t gevoel als of ik ongi moet worden.
    Ik heb vanaf mijn 14e ongeveer de pil geslikt, dus ik verwacht er nog helemaal niks van. Ik kan me wel herinneren dat ik toen regelmatig ongi was, even afwachten maar :)

@1steXmom: ik ben er ook heel erg mee bezig, gelijk foliumzuur enzo gehaald, van alles er over lezen. Stiekem vind ik het dood eng.
    Ook omdat neefjes en nichtjes niet allemaal even gezond zijn (gat in het hartje, meervoudig gehandicapt, heel naar allemaal) kan me daar best druk om maken.

@lilipower: Wat een teleurstelling zeg dat het mis is gegaan de 1e x. Hopelijk kan je snel weer een positieve test doen.

Testen kan ik pas begin juni als ik niet ongi wordt natuurlijk ;)

20. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Goedemorgen!

Lillypower: gefeliciteerd met jullie aankomend trouwen! Leuk hoor en spannend ook! Hoe gaat de dag eruit zien? Wel jammer dat je licham je zo voor de gek kan houden he! Heb ik voor Ruben ook vaak gehad hoor, gek werd ik ervan.

@Minnie: wat leuk een dochter van 3! Zoon van mij is nu 4 jaar en ook erg gezellig. Is het nog anders met een Nuvaring, "ontpillen" ?

@Nicole: welkom! Ik ben ook benieuwd hoe het bij jou gaat verlopen.

Ik ben ook erg benieuwd wanneer mijn eerste ongesteldheid zich aan gaat dienen. heb constant zeurend gevoel in mijn buik, zal ook wel van het ontpillen komen.

Ruben is thuis van school, die was zo moe dat ik hem lekker in huis heb gelaten. Zitten nu nog in de pyama en gaan straks samen boodschappen doen in een dorp in de buurt. Vanmiddag misschien even ergens koffiedrinken.

Jullie nog plannen voor vandaag?

Deel Deze Pagina