Vanmorgen een vroege test gedaan en ZWANGER!! Dus open alvast een topic voor zwangeren die ook in september zijn uitgerekend in 2011! Ik ben uitgerekend op 3 september 2011! Madeliefje1987 uitgerekend op 3-09-2011
Ja! ikke! Volgens mijn berekening ben ik 1 sept 2011 uitgerekend! Moet ik me nog even netjes voorstellen aan je?
Zal ik alvast bekennen..zit nu de hele tijd al aan een jochie te denken..lijkt me zo leuk naast een meid...meisje is ook leuk hoor! Maar een jochie is ook leuk voor manlief...
Ik denk dat ik mijn ei ergens rond 8-9 dec had. 13 jan echo, dus dan weet ik meer hoe ver ik ben. Mijn man wil juist graag weer een meisje, mij maakt het eigenlijk niet uit... Wanneer ga je de vlos bellen?
He meiden, ik ben ook zwanger! 2e keer voor mij. Ik denk rond 4 september uitgerekend, maar ik moet nog gaan bellen naar de vk enzo. Het is nog erg vroeg! Onze dochter is bijna een jaar nu. Ik merk dat ik alweer heel veel vergeten ben. Vanaf wanneer misselijk, etc... Hopelijk blijft het allemaal goed gaan bij iedereen!
Welkom Mama09!! Je hebt er ook eentje van 2009? Mijn oudste (dat klinkt ff stoer) is van oktober 2009. @all Ik ga in het nieuwe jaar met 5 weken naar de vlos bellen. Ik vind het nu ook te vroeg nog en dan vind ik wel dat ik het kenbaar mag maken..vast afspraak maken voor de echo dan.
Giraf uitgerekend op 1-09-2011 Madeliefje1987 uitgerekend op 3-09-2011 Mama09 uitgerekend op 04-09-2011
Manlief wil nu graag van te voren weten wat het wordt...ik twijfel sterk..gelukkig nog tijd genoeg om erover na te denken! Giraf, mag jij al vroeg een echo? En mama09 jij?
Ja, ik heb inderdaad een dochtertje uit 2009. Ze wordt morgen 1! Ik ga ook in januari bellen met de VK. Ik denk dat we de eerste echo rond 10/11 weken hebben, toch? Wij willen wel graag weten wat het wordt, net als de vorige keer, ik vind het wel handig en leuk om te weten!
Wat leuk!! Een kerstkindje! Morgen een hele fijn dubbele feestdag dan! Nou, ik twijfel, want de verrassing is ook zo leuk! En dat is dan weg. Dus, maja..eerst maar eens de eerste periode door!
Hoi hoi!! Gefeliciteerd allemaal!! Ik meld me hier ook Ik ben 2 september uitgerekend als alles goed blijft gaan,is ons derde kindje. ik ga morgen of in in geval komende week de vk bellen.Vind het wel weer heel spannend!(heb voor de oudste 2 mk gehad). Gelukkig was de test wel weer donkerder vanmorgen! Zit nu 14 dagen na ei en nu is het teststreepje net zo donker als controle streep!
Hoi Daantje, Gefeliciteerd en welkom! Dan is je streep al beter donkerder dan die van mij! Ik ga morgen weer zw.test doen..wil in de gaten houden of het streepje wel donkerder wordt! Leuk he de Vk bellen..ik ga dat in het nieuwe jaar doen!Ben ik 5 weken..dus toch iets langer alweer zwanger. Ik vind deze fase toch wel spannend!
hai meiden, had even niet gereageerd, sorry, maar druk druk druk met de kerst. Gelukkig is het weer voorbij, al vond ik dat vele eten wel lekker Fijne dagen gehad allemaal? Ik heb al wel gebeld naar de vlos. 13 Januari 1e echo en intake! Spannend! Het is wel al snel, maar ik belde de vlos en die rekenen standaard je zwangerschap vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie. Die was op 17 November, dus volgens de vlos was ik over de 6 weken zwanger. Maar ik weet zeker dat ik rond 8 dec mijn ei heb gehad, dus ben ik eigenlijk pas 4 weken en 5 dagen zwanger (vandaag) Als ik mijn eerste 1e krijg ben ik 7 weken... Misschien krijg ik dan rond de 12 weken nog wel een echo... Hebben jullie het al verteld tegen familie / vrienden? *edit* Mama 09 nog gefeliciteerd met jullie dochter! 1 jaar!
Giraf U.D. 1-09-2011 - 2e kindje Madeliefje1987 U.D. 3-09-2011 - 2e kindje Mama09 U.D. 04-09-2011 - 2e kindje Daantje U.D. - 3e kindje
Jaaa, ik mag me ook aanmelden! Mooi kerstcadeautje mogen krijgen... en nu begint de onzekerheid. Vanmiddag maar eens het zh bellen en de vk.
Welkom Moettie, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik zie dat je zoon niet meer bij je is, wat verdrietig en moeilijk zeg! Veel sterkte maar zeker ook genietmomenten in deze zwangerschap!
@ Giraf Ben jaloers!!!Wil ook echo!! hihi...nog minstens 5 weken wachten! Pfff..dat wachten had ik de vorige keer niet! Tja..toen wist ik het pas met 6/7 weken dat ik zwanger was!
Giraf U.D. 1-09-2011 - 2e kindje Madeliefje1987 U.D. 4-09-2011 - 2e kindje Mama09 U.D. 04-09-2011 - 2e kindje Daantje U.D. - 3e kindje Moettie, voeg je jezelf toe aan de lijst?