meiden uit west-Brabant?

Discussie in 'De lounge' gestart door mama van Kyano, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    En ik denk dat er maar weinig echte krabben zijn die jou begrijpen ;)
    Maar goed, hier nog zo eentje. Ik begrijp echt niets van die gewoonte om met een gordijn om tegen een geit te wauwelen (Tulip, kun jij het verklaren?). Aan de andere kant... als megamindy of cowboy de kroeg in duiken is ook best gek ;)

2. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Hier een bijna tullepetaon (tussen Roosendaal en Fijnaart), ook wel eens in krabbegat geweest met caranval, maar liep in mijn 'cowboy outfit' aardig voor paal.... Hihihi :D:D:D En dat tijdens carnaval!

Wat grappig om te zien dat er best een hoop zijn die dicht in de buurt wonen, ik vraag het me vaak af, als ik andere mama's met baby's/kindjes zie, zouden ze ook op zp zitten?

3. tulip

tulip Niet meer actief

Ellen, whaha geen verklaring. Maar goed als volwassene als mega mindy is de andere optie haha. Tis hier gewoon gezellig!!:)

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Wat leuk dat Ik ineens het woord tullepetoanen zie staan. Hier ook een tullepetoan! 29 een jaar getrouwd en sinds een jaar bezig voor onze eerste spruit die zich nog aan moet dienen :)

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Goh best veel mensen hier uit de buurt. Ik woon in Dinteloord en werk in Roosendaal. ik heb een dochter van 4 en eentje van net 2. Ben alleen denk ik wel een stuk ouder dan jullie. ben 39

6. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik woon ook in West-Brabant, maar probeer hier nog een beetje anoniem te blijven haha.

7. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Hej Sann, hier ook een ouwere brabo van 39 jr maar ik word 32 geschat haha. Ik woon in een durpke onder Breda. Gezellige boel hier met al die brabanders.

8. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Over 2wkn word ik 36 dus valt mee hoor ;)

En Vonnie is ook 39 lees ik net :)

9. LF84

LF84 Niet meer actief

Wel grappig dat ik ben wel geboren in Hoogerheide. Ik ben al 2 jaar niet meer gewoond bij daar, maar mijn ouders wel.

10. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hier ook een brabander woon tussen etten leur en zegge:p

Deel Deze Pagina