En ik denk dat er maar weinig echte krabben zijn die jou begrijpen Maar goed, hier nog zo eentje. Ik begrijp echt niets van die gewoonte om met een gordijn om tegen een geit te wauwelen (Tulip, kun jij het verklaren?). Aan de andere kant... als megamindy of cowboy de kroeg in duiken is ook best gek
Hier een bijna tullepetaon (tussen Roosendaal en Fijnaart), ook wel eens in krabbegat geweest met caranval, maar liep in mijn 'cowboy outfit' aardig voor paal.... Hihihi En dat tijdens carnaval! Wat grappig om te zien dat er best een hoop zijn die dicht in de buurt wonen, ik vraag het me vaak af, als ik andere mama's met baby's/kindjes zie, zouden ze ook op zp zitten?
Ellen, whaha geen verklaring. Maar goed als volwassene als mega mindy is de andere optie haha. Tis hier gewoon gezellig!!
Wat leuk dat Ik ineens het woord tullepetoanen zie staan. Hier ook een tullepetoan! 29 een jaar getrouwd en sinds een jaar bezig voor onze eerste spruit die zich nog aan moet dienen
Goh best veel mensen hier uit de buurt. Ik woon in Dinteloord en werk in Roosendaal. ik heb een dochter van 4 en eentje van net 2. Ben alleen denk ik wel een stuk ouder dan jullie. ben 39
Hej Sann, hier ook een ouwere brabo van 39 jr maar ik word 32 geschat haha. Ik woon in een durpke onder Breda. Gezellige boel hier met al die brabanders.
Wel grappig dat ik ben wel geboren in Hoogerheide. Ik ben al 2 jaar niet meer gewoond bij daar, maar mijn ouders wel.