Meiden uit zuid holland die vriendinnen zoeken

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tycoonmar, 15 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.884
    397
    83
    goede avond allemaal

lees morgen al jullie berichten goed ben gesloopt ;) dagje blijdorp en lig alweer op bed alles doet zeer haha

voor wie het vroeg (weet even niet meer wie :)) maar mijn schoonmoeder komt volgend weekend terug dus morgen behangen en dan zaterdag laminaat erin en zondag haar bed kast etc naar haar "nieuw" kamer brengen en het bedje vooor uk er neerzetten want dat wil ze graag op haar kamer hebben

2. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    Joehoee goede morgen. Wil ff gedag zeggen en hallo voor de nieuwe meiden. Ik ga straks alle nieuwe berichtjes goed lezen :d. Klein meneertje verveelt zich snel tijdens school vakantie, zucht. En zijn speelvriend is nu op vakantie, dus ja het wordt de hele dag spelen met hem.

3. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

goedemorgen meiden!

hier kom ik morgen weer ff lezen :D
    ik ga zo de deur uit en ben 23.30 weer thuis vanavond :D

ga zo eerst douche en aankleden
    de kids even doen ...
    boodschappen doen
    koken
    mylo wandelen.
    kids naar oppas brengen
    dan werken tot 23.00 en dan rond 23.30 weer thuis
    en douche en me bed in.....

en dan morgen lekker dagje vrij :D

dus meiden niet te veel tikken hoor!!! hahahaha

4. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    tik tik ;) goeiemorgen!

ik mag weer lekker werken maar als ik naar buiten kijk is dat niet zo erg, pff had vanochtend echt een herfstgevoel bij het opstaan (ging dan ook moeilijk).

nou ik ga maar weer verder hier een fijne dag!

5. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    meiden zodra mijn vermoeidheid minder word kom k vaker wat posten! Lig nu vaak om 8u al op bed.

6. socoldasice

socoldasice Actief lid

13 jul 2011
    197
    0
    0
    Verzorgende IG
    Zoetermeer
    hoi meiden ben ik weer, had gister avonddienst en kon het topic niet vinden, nu ook weer avonddienst btw..

@ Gaby; film was leuk!! krijg wel koppijn van zo'n 3d brilletje haahaha

fijne dag allemaal

7. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.884
    397
    83
    goeie morgen

nadat uk zijn fles vanmorgen ophad heeft hij nog tot 11 uur geslapen

en ik dus ook :$ heerlijk moet ik zeggen.

en jaja nu slaapt hij alweer! Luilakkie haha

zo even hier stofzuigen, opruimen dweilen etc en daarna even naar de hoven voor luiers, voeding etc. Al maak ik nu nog weinig aanstalte tot alles haha

Gister uk in de buggy gezet. Mijn moeder had dit ook al gedaan en hij vond het super. DUs ik gister de buggy tevoorschijn getoverd nou hij kletst de oren van mijn kop onderweg haha blijkbaar wil hij mij alles vertellen wat hij ziet :)

8. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.884
    397
    83
    ik haat het huishouden ;););)

9. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Hier ook iemand met een hekel aan huishouden, helaas zal het toch moeten gebeuren :p
    Hier vandaag weinig te melden, ben lekker thuis geweest.

Wel gelachen vandaag, Lana was lekker een appeltje aan het eten en er viel een stukje uit haar mond.. Zegt ze OhhOhhh, rent naar de keuken, haalt een doekje uit de kast en gaat de vloer poetsen waar het was gevallen, doekje weer terug in de kast hahaha!

10. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    goeienavond meiden!

ff een kort berichtje pfff ik ben zenuwachtig; ik moet morgen naar de dokter want ik heb eigenlijk al maanden af en aan last van allerlei kwaaltjes die volgens mij van mijn oor af komen en volgens mij heb ik ook een verstopte buis van eustachius dus ik las al wat over het doorprikken van het trommelvlies, nu heb ik dat vroeger al eens meegemaakt dus ik weet wat het is. :( ik ben benieuwd of de dokter er morgen meteen wat aan kan doen!

11. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Dat klinkt niet fijn zeg, heel veel succes morgen Femmy!

12. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Baby, lekker hoor uitslapen. Ruben heeft net bij mij op bed met zijn cars auto's liggen spelen en ik heb nog even heerlijk liggen soesen. Jonathan slaapt nu nog. De dag nadat hij bij kdv is geweest is ie wel moe hoor. Toch best intensief met andere kindjes spelen. :)

Femmy, hoe laat ben je aan de beurt bij de ha?

Ik hou ook niet van het hh, heb altijd wel wat leukers te doen. :D
    Zijn eigenlijk de enige ruzies die wij in huis hebben. (over het hh) Hihihi

13. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

goedemorgen meiden!!!!

zo gisteren was ik om half 12 thuis :D had gelukkig wel een rustige leuke dienst dus dat scheelt :D

femmy heeeeeeeeeeeeel veeel suc6 bij het lezen van je stukje kreeg ik al de kriebels!!!!! brr

blue meis... neem lekker je tijd!!! en lekker slapen wanneer je het nodig heb hoor!!! geeft toch niet zijn de hormonen :D

socoldasice ik hoor er meer mensen van dat ze hoofdpijn krijgen! ik ben nog nooit bij een 3d film geweest :D

ik heb trouwens ook echt een bloedhekel aan het huishouden en het is hier eigenlijk altijd wel een soort van rommelig... ik hou het wel elke dag schoon met stofzuigen en dweilen ivm de hond D: maar verder speelgoed van de kids ruim ik nog paar 1 a 2 keer dag op :) onbegonnen werk whahahaha

hahaha Saskia wat een leuke actie van Lana!!! heerlijk he die kinderacties :D

zo hier vandaag een lekker dagjevrij en eens kijken wat we gaan doen vandaag :D er is markt vandaag in berkel dus misschien wel even een lekker visje halen op de markt :D en verder een beetje het huishouden... moet de badkamer doen , bedden verschonen, stofzuigen dweilen en toilet doen. dus ff een anderhalf uur boos maken en het is gedaan hahahaha

jullie nog plannen voor vandaag?

14. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    goeiemorgen, dat was nog eens een leuke dokter zeg ;) het was iig niet mijn eigen dokter! maar ja niet zo charmant als hij dan in je oren gaat kijken en ziet dat ze iig moeten worden uitgespoten.. en ik moet een neusspray (met bepaalde stof erin) en sla-olie in mijn oren gaan druppelen! ik vroeg nog over het doorprikken maar dat doen ze al 20 jaar niet meer zei hij!

15. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Fem, nou ja, beter toch? Hoelang moet je nu druppelen?

Gaby, hier wordt er alleen opgeruimd als we de deur uit gaan of als de jongens op bed liggen. Idd onbegonnen werk.
    De markt (leiden) is idd nog wel een idee. Hoorde ook dat er een leuke kringloop winkel is in Sassenheim, misschien daar een keertje kijken (alleen op woensdagmiddag en zaterdag open). Wilde eigenlijk een stukje fietsen maar geloof dat mijn man de fietssleutel nog in zijn zak heeft ;)
    Eerst maar wat bedden verschonen hier en de was aanzetten.

16. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    #216 MvS, 27 jul 2011
    Laatst bewerkt: 27 jul 2011
    Hi allemaal! Zo, vandaag is mama-dag in huize MvS :D
    Lekker ik en mijn jochie. Vanmorgen dus al vroeg op pad voor brood & andere dingen. Meneer moest en zou zijn pet op (zie foto) en iedereen die we spraken moest er iets over zeggen, hahaha!
    Zegt een buurvrouw tegen 'm: Zo hee! Wat een mooie pet heb jij!
    Sil: JA! *heftig knikkend* Mooooooiiiiiiiii! :D
    Heerlijk kind.

@ Fem: mazzeltje, zeg, dat het zo meeviel! Mijn trommelvliezen zijn ook ooit doorgeprikt (voel me nu heeeeeel oud, nu ik weet dat dat al 20 jaar niet meer gedaan wordt, hahahahaha) en was geen pretje. Uitspuiten vind ik al erg genoeg, terwijl dat geeneens pijn doet ;)

@ huishouden: ik ben echt serieus de slechtste huisvrouw ever! Lucky me, dus, dat ik een man heb gevonden die er wel goed in is en mij zover krijgt dat we 't op zondag-ochtend altijd ff samen doen. Tussendoor een keer Glorix in de wc en een stofzuiger door de woonkamer lukt me nog wel, maar verder... Nee, heb er een bloedhekel aan. Vooral stoffen: vind ik echt de meest zinloze bezigheid die er is.... Oh, en strijken! Maar daar hebben we allebei een hekel aan, dus we kopen gewoon geen kleren die gestreken moeten worden :p

17. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Echt een schooiertje zo. :D

18. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    haha wat een stoere vent en prachtige haren!

19. socoldasice

socoldasice Actief lid

13 jul 2011
    197
    0
    0
    Verzorgende IG
    Zoetermeer
    ik ga zo ook even naar de markt denk ik...

20. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik zie dit topic nu pas.

Mag ik me ook aan melden.

Ik ben een ras echte Delfse;)

En denk dat de meeste me wel eens hebben gezien in de lounge of iets.

Ik ben thuis mama. En heb een lat met mijn ex hihih. Twee kids en ben net verhuist woonde eerst vlak bij de Ikea;) was echt om de hoek vijf min lopen en kom er ook graag lekker lunche met me kindjes daar.

Woon nu dicht bij de hoven. Het rodedorp ook wel genoemd iedereen raden me dat af maar tot nu toe bevalt het me prima.

Zag ook dat er mensen in tandhof hebben gewoon met me ouders heb ik gewoond in tanthof west de syrieslingel en toen ik me eerste huisje kreeg heb ik in tanthof oost gewoon de rietgortstraat;)

mvs las net je verhaal over je man. Heet jou man toevallig peter?

Nou dat was het even voor nu.;)

Deel Deze Pagina