Meiden uit zuid holland die vriendinnen zoeken

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tycoonmar, 15 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi hoi, sorry ik schrijf niet zo veel, maar ik lees graag mee.

@pnirmal, welkom

@socoldasice: ik krijg ook altijd hoofdpijn van de 3D bril! Kijk daarna ook scheel hahahaha (overdreven)

2. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.884
    397
    83

dan woon je nu 5 min bij mij vandaan hahahaha

al is 5 min van ikea afwonen beter :p

Ik had vandaag dagje geruilt inplaats van bso heb ik kdv gedraait best vermoeiend opeens haha

weet even niet meer wie maar wat een leuke foto zeg!!!! geweldig.

3. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Gaby: Lekker hoor een dagje vrij!
    Ik heb vandaag gewerkt en daarna postzegels wezen kopen, alweer, en Lana opgehaald bij oma.

@Femmy: Nou maar hopen dat het snel werkt allemaal :)

@MvS: Wat een lekker ventje zeg met zijn mooie pet!

@Pnirmal: Welkom hier!

Net Lana haar haar een beetje geknipt, het begon in haar oogjes te zitten en voor alleen het voorplukje ga ik niet langs de kapper. Natuurlijk zat mevrouw totaal niet stil, dus is het korter geworden als de bedoeling was. Gelukkig groeit het vanzelf weer aan :p

4. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    pnirmal, welkom hier.

Saskia, ik heb gister ook de voorkant bij Jonathan geknipt. :p Ga ik idd niet voor naar de kapper. Als het wat langer is mag ze daar er wat model in knippen. ;)

Vanmiddag werken... Morgen van 13.00 tot 21.00 en zaterdag weer. Ben ik niet gewend joh. Hahahaha! Nu maar hopen dat ik in ruil daarvoor dinsdag eerder weg mag als we richting Asten gaan.

5. teehaatje

teehaatje Lid

13 jul 2011
    27
    0
    0
    ambtenaar
    's-Gravenzande
    Ik kom me hier ook maar even melden.

Ik kom oorspronkelijk uit Den Haag heb daar 24 jaar gewoond en woon nu inmiddels alweer 13 jaar in Het Westland ('s-Gravenzande).
    Maar ik kom nog wel regelmatig in Den Haag voor mijn werk.

Ik ben nu 20 jaar samen met mijn man waarvan 6 jaar getrouwd.
    Hebben een schat van een zoon 3 jaar en zijn in verwachting van de 2de.

Huisdieren hebben we niet meer.

6. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Teehaatje, welkom. :D
    Hoe voel je je?

7. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    welkom alle nieuwelingen!

gaat goed hier volgens mij werkt de neusspray al!

runner; werkze!

vandaag een lange dag van huis, eerst werken (nu al) en na het werk naar hazerswoude daar hebben we een etentje van een monteur!

een fijne dag!

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Gm

Baby2011 welke kinderopvang werk jij dan?

Er is een grote in Delft werk je bij die??

Hier alles oke.

Weet even niks te doen maar baby als je zo dicht bij woon ooit eens een bakkie doen en kletsen over zwp hihi.
    Hoor het wel.

En leuk al die zuid hollandse mama.s

Zal me verder even voorstellen.

Ik heet officieeeeeeeeeeeeeeeel Patricia en ben net 37 jr en heb twee kinderen Arun van 10 en Karishma van bijna anderhalfjaar.

En heb dus een lat met mijn ex mijn relatie met hem is turbulent en moelijk uit te leggen maar we houden bijde heel veel van de kinderen en kunnen samen er redelijk mee over weg.

Misschien hebben sommige al berichtjes van me gelezen. Ik ben dus verder een thuisblijfmoeder en zit in de Wia.

Nou vind het zeker leuk dat er ook delfse tussen zitten;) Delft is wel groot maar toch soms net een dorp.;)

Fijne dag allemaal als je nog wat van me wilt weten pb me hihih de rest is natuurlijk prive ;)

9. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.884
    397
    83
    hoi hoi

nee werk niet bij knotz of octopus haha werk niet in delft namelijk :D

En moet zeggen vind het heerlijk want dan kom ik ook bijna geen kindjes tegen als ik in delft loop. Kom er alleen veel tegen als ik bij mijn ouders ben maar ja die wonen 2 straten van mijn werk haha

@ allemaal werk ze vandaag, huishoud ze vandaag luier ze vandaag of wat je ook doet veel plezier :D:D:D

ik ga zo weer klussen bij schoonma echt geen zin maar ja als het zondag af moet zijn zal ik toch echt moeten haha

10. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    succes met klussen baby2011! dat was voor je schoonmoeder toch? echt lief dat je dat doet!!

11. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.884
    397
    83
    ja klopt. heb net een uurtje geslapen ben zoooooooooooooooooo moe nu is schoonzus hier dus ga ik maar op pad ;)

12. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo daar ben ik weer

lig nu lekker op de bank bij te komen van me werk .lekker me laptop om schoot en ondertussen voel ik de kleine bewegen in me buik heerlijk.
    katten zijn weer blij dat het droog is en lekker weer want dan mogen ze in de ren.
    ben vanavond alleen thuis me man heeft avonddienst ik heb altijd zo hekel aan die dienst je ziet elkaar alleen als je net wakker bent ik kom thuis dan is hij net weg als hij thuis komt lig ik te slapen.gelukkig heeft ie morgen nacht dienst die vindt ik minder erg.
    als het goed is gaat me man binnen kort beginnen met behangen van de baby kamer .

13. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Coon, hebben jullie al wat uitgezocht? Qua behang en meubeltjes?

Baby, nog opgeschoten gister?

Pnirmal, jij ook welkom hier. ;) Zo te lezen heb jij ook weinig tijd om stil te zitten. :)

Femmy, waar in hazerswoude kun je eten dan???
    (of ben ik in de war met zoeterwoude? ;) )

Gister uiteindelijk maar 2,5 uur gewerkt. Ze belde me op toen ik onderweg was dat ik eigenlijk niet hoefde te komen. Had me er de e
    hele dag op voorbereid, jongens weggebracht e.d dat ik het echt zonde van mijn dag zou vinden om rechtsomkeer te maken. Heb me dus even extra nuttig gemaakt zodat de rest het verder rustig aan kon doen tot sluitingstijd. Vanavond koopavond. Als er dan 10 man in de winkel komt is het veel. Maar goed, ik vermaak me wel. ;)

14. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    Goede morgen meiden,

Wat gaan jullie vandaag doen? Ik ga zometeen stofzuigen en dweilen, opruimen, straks boodschapendoen, en daarna lekker fftjes naar ikea, ik hoef niet te koken vandaag.

15. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.884
    397
    83
    goeie morgen allemaal

ik ben gister heel erg opgeschoten slaapkamer is helemaal behangen dus nu nog laminaat leggen vanavond en morgen en dan kunnen we zondag voor ze thuis komt haar bed verplaatsen naar haar nieuwe kamertje en alle meubels neerzetten :D

ik ga nu uk uit bed hengelen en dan naar mijn werk toe tot half 7. zie wel hoeveel kids er zijn zullen er vast niet veel zijn haha

Fijne dag allemaal

16. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    goeiemorgen!

runner;
    degoudenwok - Home
    das hazerswoude toch? ;) was iig vlakbij ik kon meerijden want met de fiets had het wat langer geduurd maar het was erg gezellig een oud-collega was er ook dus heel leuk! en goed eten erg veel variatie ook sushi!

milika; rustig aan doen we vandaag! beetje opruimen thuis en lekker spelen ;) veel plezier bij de ikea!

Baby2011: goed zeg zo opgeschoten bij je schoonmoeder! wat een verrassing!! werkze!

nou net terug van de dokter om mn oren te laten uitspuiten, dat duurt nog lang ook per oor en daarna hoorde ik nog minder dan voorheen dus de dokter ging ook nog even kijken (assistente deed het) ja je trommelvliezen zijn ingetrokken dus ik krijg weer andere neusspray!

ik las gisteren op nu.nl dat die vermiste maddie misschien in india gevonden is, ze zouden dna tests doen en het koppel waarmee ze was is opgepakt maar dan las ik ergens anders weer allerlei dingen over die ouders hoe dat gegaan is en dan denk ik zouden ze er echt niks van weten zelf?.

fijne dag vandaag wat een grijs weer weer he?!

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Gm hier de jongste naar het kdv en de oudste mee met mijn zusje naar Duinrell.

Baby2011 waar woon jij in Delft dan mag met pb. Woon je echt zo dicht bij mij?

Hier alles dus lekker rustig. Je zou denken pak je huishouden beet nou mooi niet deze mama neemt een snipperdag haha. Even doen waar ik zin in heb niks dus. En pak af en toe een klusje aan wasje vouwen ophangen hihi eten straks voorbereiden en voor de rest noppes.

Fijne dag allemaal en een spam van mijn kids.

18. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Pnirmal, een dagje helemaal voor jezelf is ook heerlijk!
    Mag ik vragen waarom je jongste naar kdv gaat als je zelf niet werkt?
    Oh en ik las dat jou zoon ook zo'n slechte eter was. Vanaf welke leeftijd ongeveer is hij wel gaan eten en ging dat gelijdelijk of had ie in 1 keer de smaak te pakken?

Hier is de wwasmachine ook klaar met draaien, nog 1 wasje ophangen dus, tafel dekken, eten en dan toch maar naar werk.

Fijne dag allemaal!

19. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Over dat eten.

Ik zelf heb me nooit te veel zorgen gemaakt daar over. Wel gedaan toen zoon jonger was als baby weigerde hij te eten:(.

maar als dreumus/kleuter/schoolkind/ en nu beginnende puber gaat het wel ik heb altijd met hem gegeten kreeg zijn eten en we zaten samen te eten en maakte me niet druk( Lied het niet zien) maar je maakt je altijd zorgen maar toonde dat niet aan hem.
    En zij altijd van als hij zo genaamt vol zat van drie jaar drie hapjes vierjaar vier hapjes ect ect en wilde hij echt niet dan zij ik oke is goed.

Wel gaf ik na het eten rond 19.30 wel eens nog een boterham hij had honger maar door dit te doen legde ik geen nadruk op het eten en ging hij van zelf mee eten. Daar bij betrok ik hem tijdens het eten en ging ik pas koken als ik merkte dat hij honger had dan wilde hij wel eten hihih dus geen tussen door meer als je het vermoede hebt hij heeft honger. Dan gaan koken en keek hij de aardappelen de pan uit. ;)

O ja waarom karishma op het kdv zit ik volg een cursus bij het ggz VERS. ze gaat twee dagen in de week de ene dag dus VERS voor mij de andere dag voor een kleinbeetje tijd voor me zelf en wat dingen te doen en eventuweel na VERS iets vrijwilligerswerk te gaan doen.
    Ik heb helaas Bordeline niet dat ik me schaam het is gewoon een deel van mij en daarom volg ik nu de trainingVERS om het nog beter onder controllen te krijgen.

20. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ah lieve foto hoor pnirmal! en natuurlijk hoef je je daarvoor niet te schamen we hebben allemaal zo wel iets he!

Deel Deze Pagina