Meiden uit zuid holland die vriendinnen zoeken

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tycoonmar, 15 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.884
    398
    83
    meen je dat nou :):):) wij eten vaker raars in vakantie patat pannekoeken etc

2. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    En is dat dan tussen de middag? Want ik zou dat als ouder ook niet zo tof vinden, eigenlijk... Nou zijn wij niet zo heel moeilijk met 'ongezond' eten, maar ik wil wel zelf bepalen wanneer dat op het menu staat, zeg maar ;)

3. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.884
    398
    83
    tussen de middag ja

en niet elke dag hoor ;)

en als ik bijvoorbeeld pannekoeken doe heb ik er altijd brood bij 1 boterham en dan pannekoeken

maar in de vakantie is het wel vaker wat anders ook (dit staat trouwens ook bij ons in het beleidsplan dat voedsel tussen de middag af kan wijken van brood) vorig jaar thema landen hebben we ook keer macaroni, bami en sate gegeten met ze

helemaal geweldig en ouders vinden het super

4. socoldasice

socoldasice Actief lid

13 jul 2011
    197
    0
    0
    Verzorgende IG
    Zoetermeer
    shabu shabu is echt mijn tent hahahaha
    soms komen we er wel 5 keer per maand , echt heeeeeeerlijk!!!!!!!!!!!!! jammie jammie

ja hoor heb verder opzich wel een oké rooster...

5. socoldasice

socoldasice Actief lid

13 jul 2011
    197
    0
    0
    Verzorgende IG
    Zoetermeer
    @ Femmy; miss heb ik je wel eens gezien bij Shabu Shabu Zoetermeer hahaha, ons vaste restaurant hihi

6. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    jeetje meiden jullie kletsen veel hahaha.. of ik te weinig :p

ik heb wel alles gelezen, maar als ik op iedereen moet reageren zit ik er morgen denk ik nog hahaha.. maar heb wel wat dingen onthouden hahaha..

Patat/pannenkoeken: op mijn werk komt patat er sowieso niet in en pannenkoeken heel soms alleen als 1 van de leidsters jarig is, maar dan is dit wel van te voren aan ouders gevraagd. Dan is het eerst 1 boterham en dan pas de pannenkoeken. Maar het zal per KDV verschillen en wat het beleid is..

Weekend: heeeeeeeerlijk lekker genieten :D Gister lekker dagje niks gedaan, nou ja wat huishoudelijke klussen. Vandaag gaan we lekker naar de camping waar me ouders staan, ik heb daar vanaf me 4e gestaan en me man vanaf zijn 2e hihi..
    Ik heb ook nog het geluk dat mijn weekend altijd 3 dagen is, ben op maandag altijd vrij. Morgen eerst langs de huisarts, uitslag bloedonderzoek en foto, ben getest op reuma ed. Daarna met de jongste hond en de hond van Gaby lekker naar het uitrenveld, om vervolgens daarna naar de Kieviet te gaan met de kids..

7. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    goeiemorgen!

hier krijgen ze af en toe zoiets ook op de creche te eten en dat horen we niet van te voren maar dat vind ik geen probleem hoor het is natuurlijk ook niet iedere dag!

hahaha wie weet socoldasice het is echt een superrestaurant he wat is je favoriete gerechtje? ik had laatst peking eend geloof ik die was echt lekker. die hoofdbazin die had volgens mij daarvoor dat andere restaurant daar waar bijna nooit iemand zat... wat zal die nou inlopen he?!

zo de kids in bad en ikzelf ook nog later en smiddags maar kijken waar we even heengaan! je kan hier ook erg leuk lopen in het buitenpark (achter de intratuin).

fijne zondag!

8. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

hey meiden!!!!

zo ff snel een berichtje tussen door! want we zijn bezig met de grote schoonmaak whahahahhaha

vanmorgen eerst eens naar de rommelmarkt geweest met de kids :D was bij ons bij het zwembad :D

en ook maar ff de auto schoongemaakt die meot woensdag voor zijn apk... gaat weer een rib uit me lijf....

zo nog ff boodschappen doen bij de c1000 :D

@pnirmal ik werk bij de bouman ggz verslavingszorg. :D
    @ runner wat ik drink verschilt :D soms een lekker rosetje maar meestal cola :D

het is gisteren toch de goude wok geworden en we hebben heerlijk gegeten! was idd wel erg groot en heel druk :D we zijn anderhalf uur weggeweest en god wat vond ik andere kinderen ineens bloed irritant:)hahahaha :D:p

hoe ziet jullie weekend eruit?

morgen gezellie met kim idd met de kids en honden erop uit! heb er zin in!!!!!!

9. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @gaby mooi dat het lekker was. je was erg dicht bij mijn huis is een klein stukje lopen voor ons om daar te komen ,was het niet druk met parkeren want er was volgens mij ook een festival bezig

10. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

ja het was echt heeel druk! maar we waren er wel redelijk betijds :D om 17.15. en volgens mij was het een hindoestaans feest als ik het zo zag .. en de muziek was ook niet echt hihi beetje vals wat we hoorde.. kregen we nog de slappe lach over :p

hier vanmiddag nog ff lekker geslapen 2 uur lang:$:)

11. teehaatje

teehaatje Lid

13 jul 2011
    27
    0
    0
    ambtenaar
    's-Gravenzande
    Zo daar ben ik weer.
    Ik ben even een paar dagen niet online geweest, maar wat hebben jullie weer veel geschreven. Ik heb nu even geen tijd om het allemaal bij te lezen.

Vrijdag hadden we een afspraak bij de verloskundige en we krijgen een zoon. Verder was alles goed. Ik ben we 2 dagen verder dan gedacht. Het is u dus 21 januari 2012 geworden.

En Tim die was van het weekend logeren bij zijn nichtje die 3 weken jonger is dus we hadden lekker het rijk voor onszelf. Is toch ook wel weer een keer lekker.

12. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @gaby
    hihihih ik had even op google gekeken het was een surinaams festival wat heel het weekend duurde en ja de muziek dat hoorde wij ook soms klonk het redelijk en soms was het echt niks

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

GA

Hier gaat het goed niet veel gedaan vandaag. Wel even bij me vader op bezoek geweest en daarna terug naar huis ach ja het is zondag.

Hoe is het met de rest ook alles oke en een rustig weekende gehad?
    ;)?

14. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    hoi hoi, hier ben ik weer.

Net terug van een verjaardagsfeest van mijn vriendin. Morgen weer bezig met zindelijkheidstraining, ik wil morgen zn luier af doen, tot nu toe zet ik hem alleen op het potje, luier wel af, maar daarna weer aan. Ik ga het morgen goed doen. Ik kan het....ik kaaaan het!!

@Runner, ik moest naar de Xotus in Delft Noord dus vandaar ff bij Ikea eten. Maar soms ga ik gewoon daar naartoe, dan kan mijn zoontje ook ff spelen, leuk met veel kinderen.

@socoldasice: morgen is jouw "weekend" toch? :D geniet ervan

15. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Teehaatje, gefeliciteerd! Nog een musketiertje. :D Wel vroeg dat je het al weet???

Ik reageer straks meer, nu eerst even naar de sportschool.

16. teehaatje

teehaatje Lid

13 jul 2011
    27
    0
    0
    ambtenaar
    's-Gravenzande
    Goedmorgen allemaal. Gaan jullie nog leuke dingen doen vandaag?
    Bij mij wordt het een saai dagje, ik moet helaas gewoon werken maar gelukkig wel thuis dus dan kan ik af en toe lekker een bakkie in de tuin doen.

@runner: Dank je wel. Dat komt omdat we de vlokkentest hebben laten doen i.v.m. een verdikte nekplooi en daardoor een erg hoog risico op een aangeboren afwijking. Er is gelukkig geen chromosoomafwijking gevonden.

17. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    goeiemorgen!

jaaa daar is de zon (okok gister ook al een beetje) maar vandaag lekker vrij dus straks maar eindelijk weer eens de waterbaan vullen, al zal ik hem eerst van het stof en vuil (van buiten) moeten ontdoen. ;)

milika; iig prima weer om met zindelijkheid te trainen vandaag! succes!

runner; sportief hoor runner naar de sportschool! je hebt dan ook een sportieve nickname. ;)

teehaatje; mooi dat die afwijking niet gevonden is! en natuurlijk leuk om te weten wat je krijgt! je hoort tegenwoordig volgens mij toch al sneller dan de 20 weken echo wat het geslacht is!

een fijne zonnige dag allemaal!

18. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Nou Fem, dat valt best tegen hoor. ;) Moest echt even wat meer aan beweging doen en wat kilo's kwijt raken. Hardlopen werkte niet echt voor mij want kreeg onwijze last van mijn knie. Dus dan maar wat cardio. 17 kilo's gehad, nog 5 te gaan. Wel de moeilijkste 5....

Teehaatje, wat een opluchting moet dat zijn dat er niets gevonden is.
    Met Ruben wisten we al met 14 weken dat het een jongetje was. Hadden een mediche echo omdat er een kieste in de navelstreng zat die ze in de gaten moesten houden. Toen ze het beeld stil had gezet riep ik opeens; 'hé is dat een piemel?' die meid moest toen lachen en zij dat dat idd zo was. :p
    Bij de volgende wil ik het geslacht niet weten.

Milika, prima weer voor blote billen vandaag. :D

Nanny en Gaby, hoe wsa jullie date?

Baby, bij ons moeten ze daar echt toestemming voor vragen.
    Word zo af en toe op mijn werk gebeld met de vraag of ze mee mogen voor een uitstapje of of ie ander eten mag.
    Laatste keer werd ik gebeld op mijn werk en toen zij ik nog tegen een collega wat voor leuks ze nu weer gingen doen. Mooi niet, meneertje was voorover van de glijbaan gevallen, nu heeft ie een lelijk litteken op zijn wang zitten. En totaal geen excuses oid gehad. Zodra we verhuisd zijn gaat ie ook zeker naar een kdv. :(

19. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.884
    398
    83
    Goeie morgen allemaal :D

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA klussen is vorlopig klaar en ze was er helemaal blij mee :D:D:D (gelukkig haha)

heb vandaag een relax dag ben gesloopt door alles haha

uitjes moeten wij wel altijd toestemming voor vragen trouwens! Maar eten niet

20. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.884
    398
    83
    Jeetje wat heerlijk vandaag zeg beetje in de tuin gelegen met boekje geknuffeld met uk en gelachen omdat hij probeerde te kruipen en opeens een stukkie verder lag in zijn box en hij dat toch wel helemaal geweldig vond haha

nu slaapt hij want dat proberen is wel heel vermoeiend

Deel Deze Pagina