goede middag allemaal. vanmorgen met uk (en collega met haar dochter ) wezen zwemmen was de eerste keer met de kleine en hij hield het meer dan een uur vol heerlijk was het daarna was hij klaar wakker maar nu toch in slaap gevallen. ik lig met de laptop even op bed ben kapot haha. Misschien doe ik even mijn ogen dicht zo
ik sta er ook in (liever niet met mijn echte naam ivm werk en vele kids ouders waar ik daarmee te maken heb mijn naam is namelijk niet heel veel voorkomend en die van mijn aapie ook niet )
waaaa heerlijk roti.. ooit kwam een collega het bij ons maken maar ik weet nou al niet meer hoe ze het deed dus hier is het of soms bestellen of afhalen! sterkte voor je dochtertje is dus meer de schrik geweest, gelukkig viel het mee! baby leuk zeg de eerste keer gezwommen! de kleine zal ook uitgeput zijn! de kids eten vanavond patatjes en mijn vriend maakt burrito's heb er nu al trek in!
de kleine was helemaal hyper haha slaapt pas sinds 4 uur en was om half 1 uit het water haha o femmy klinkt nog redelijk als een echte naam baby2011 niet echt hahahaha
ja door alle indrukken zeker idd dat herken ik ook nog wel van vroeger dat ze dan juist niet slapen onvoorstelbaar he! haha je weet maar nooit er zijn wel gekkere namen
denk het ja want zelfs zijn fles is hij wakker gebleven en dat is normaal echt niet haha poeh vriend is nog werken ik heb boodschappen voor mijn werk besteld ik zeg slaap lekker allemaal haha ik doe mijn oogjes uurtje dicht
* glunder trots glunder* yustin heeft net op de wc gepoept!!!! en geplast!! ben helemaal apetrots op mijn kleine grote man!!!!!!! hihi sorry moest het ff kwijt hihihi
Ik snap dat je dan trots ben!! Ik had van de week ook zoiets mijn zoontje vroeg of hij mocht plassen op de wc en deed ook daadwerkelijk een plasje.Ik was ook erg trots en was zo enthousiast dat hij me echt zo aankeek van ummm ok @poppie: ik werk in sgravenzande
De Zuid-Holland Dames Gaby uit berkel en rodenrijs Femmy uit Zoetermeer Theresa uit 's-Gravenzande Baby2011 uit delft Jacq uit Den haag
hoi hoi alelmaal vandaag een rustig dagje gehad de jongste was naar het kdv. Zij had het er naar de zin en ik ook. Wat dingen gedaan en geregeld en morgen weer een cursus dag. Hoe is het met de rest.?
]De Zuid-Holland Dames Gaby uit berkel en rodenrijs Femmy uit Zoetermeer Theresa uit 's-Gravenzande Baby2011 uit delft Jacq uit Den haag Pnirmal uit Delft
whahahaha femmy neeeeeeeeeee heb wel een andere leuke foto dat hij op de wc een krant zit te lezen hahahaha maar heb ik niet op deze laptop maar op de andere lig nu boven in bed en ga zo lekker slapen
hahaha ja die moet je nog maar een keer plaatsen! ik zou de foto nog van schoonma krijgen waar david op het drukke strand gewoon ligt te pitten haha! welterusten alvast! hier alles goed, straks nog ff filmpje kijken die we gisteren hadden opgenomen! fijne avond!
goedemorgen meiden! zo hier slaapt iedereen nog en heb ik heeeeel even het rijk voor mijzelf even lekker rustig wakker worden maar ben me toch beroerd wakker geworden... ben verkouden. en moest overgeven.... bah.. gelukkig een dagje vrij vandaag dus kan ik een beetje bijkomen morgen weer werken 3 dagen maar goed dat gaat ook wel weer over hier trouwens yustin zijn wc foto Bekijk bijlage 171912
Haha ouwe vent op de wc leuk! ja mooi he dan willen ze ook opeens een staartje of een jurk aan beterschap! ik mag weer werken met dit weer
Leuke foto op de wc @xjacqx: dan werk je vast bij Okidoki. Mijn zoontje zit in 's-Gravenzande bij Okidoki en wel bij de pino's. @Gabymv2: beterschap, hopelijk valt het wel mee. Toch altijd balen als je niet lekker bent op je vrije dag.
Hoi allemaal, Hoe is het met jullie? Ik ben de laatste paar dagen te moe om te schrijven. Heb last van pms :d wil alleen maar slapen, maar tis zielig voor mijn zoontje. Dus zometeen maar naar de bogaard ff wandelen. Gaby: wat en leuke foto van Yustin hihi