Meiden uit zuid holland die vriendinnen zoeken

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tycoonmar, 15 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    coon; mooie echo!

socoldasice; dat is schrikken zeg! hopenlijk valt het mee!

gaby; nu lekker rustig aan doen en morgen weer een nieuwe, hoop betere, dag voor je!

hier gaat alles zijn gangetje.. wel druk met van alles maar ach...

2. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    De Zuid-Holland Dames :D

Gaby uit berkel en rodenrijs
    Socoldasice uit Berkel en rodenrijs
    Femmy uit Zoetermeer
    Pnirmal uit Delft
    Baby2011 uit delft
    Theresa (teehaatje) uit 's-Gravenzande
    Jacq uit Den haag
    MvS uit Nootdorp
    Runner uit Katwijk
    Mendie uit Den-Haag
    Milika uit Den-haag
    Kim (nanni1996) uit berkel en rodenrijs

3. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @femmy
    hihih nou zo schreef ik dat je van buiten nog niks voelt maar ik lag vanmiddag op de bank en ik voelde haar duidelijk op 1 plek bewegen deed me broek een stukje omlaag en zag ze me buik daar bewegen .dus denk als ze goed ligt dat me man het ook kan voelen

4. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    goeiemorgen!

leuk Coon geniet ervan en neem het ook eens op film op dat is leuk voor later als je het goed kan zien ;)

vanmiddag even langs bij mijn ouders, ze zijn een weekje weggeweest dus de kinderen hadden opa en oma ook gemist!

5. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

zo morgen lekker dagje vrij :D
    vandaag ging het al een stuk beter :D
    al ben ik wel bekaf nu.... weet niet wat ik heb maar ben de laatste week zoooo moe....

@coon wat leuk dat je de kleine voelt!!! ooo ik kan het me nog zoo goed herrineren! ik lag hele avonden met een blote buik en met mijn handen op me buik naar het schoppen te voelen! dat mis ik nog wel hoor!!!

ik heb net yustin zijn koppie kaal geschoren :D:D
    en het staat best wel heel leuk lekker ondeugend :D

wat vinden jullie???
    wel eerlijk zijn hoor hihihi :D

Bekijk bijlage 172634

ik zal hieronder een foto plaatsen van hoe het eerst was :D

6. Kaardebol

en zo was het :D

Bekijk bijlage 172635

niet echt heel duidelijk hahaha maar het was een cm of 2/3 langer dan nu

7. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    staat goed zijn ogen springen eruit! :)

8. teehaatje

teehaatje Lid

13 jul 2011
    27
    0
    0
    ambtenaar
    's-Gravenzande
    Welkom Mendie.

Zo even een weekend geen computer aangehad, lekker rustig.

@coon: gefeliciteerd een dochter wat leuk.

@socoldasice: Sterkte met je Oma

Hier hebben we dus een lekker lui weekend gehad en vanmiddag hebben we een extra 16 weken echo. Toch best spannend.

Allemaal een fijne dag.

9. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    #349 milika15, 8 aug 2011
    Laatst bewerkt: 8 aug 2011
    Hooooi dames,

hoe was jullie weekend? die van mij was druk druk. Gisteren had ik een high tea gehouden voor mijn vrienden. Fingerfoods gemaakt, lekkere broodjes, fruit punch enzo en natuurlijk de thee :D

Voel me eigenlijk nog steeds niet zo lekker, maar die afspraak was al lang gemaakt. Ben nog niet ongesteld, bijna denk ik. Heb dus rugpijn, hoofdpijn, noem maar op.

@socoldasice: Sterkte! Ben je vrij vandaag? Hoop dat alles snel beter gaat met je oma.

@Gaby: doe maar rustig aan, meid. Morgen is een nieuwe dag. Trouwens, leuke foto van Yustin. Beide kapsels vind ik leuk. Mijn zoontje moet nog een knipbeurt hebben, maar naar de kapper gaan is altijd een ramp. Hebben jullie ervaring met aan huis kapster?

Mijn zoon z'n speelmaat is op vakantie. Dus ik moet hem vermaken haha, dus minder tijd op internet. Ik kan niet wachten tot de volgende week dat hij terug naar psz gaat. Het is leuk voor hem.

Nog een fijne dag, ladiiiieees.

10. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Goedemorgen!!

hoe is het met jullie? hier alles ok, alweer aan het werk en vanochtend mocht ik al even heen en weer naar de dokter, ik had het onderzoek wat je voor je 30e krijgt *jippie* maar goed hebben we dat ook weer gehad en over 2 weken de uitslag!
    verder word mijn kleine mannetje volgende week alweer 3 jaar! het is ook zo'n lekker ding hij heeft vannacht waarschijnlijk gedroomd want hij werd een keer wakker met de vraag of ik kapot was en iets met een olifant hopelijk niet in combinatie ;) maar hij bleef het erover hebben zelfs onderweg toen papa ze weg bracht! zondag is zijn feestje met de familie en we hebben zelf voor hem een soort scooter die echt kan rijden ik denk dat hij dat erg mooi gaat vinden!

nog een fijne dag!

11. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Hi allemaa! Ben ik ook weer ff. Ben vanmorgen ongesteld geworden, dus voel me echt K*T! :( Zooooo'n buikpijn, niet te harden... Zit nu dus ook heel zielig te zijn met een grote beker thee en een zak M&M's :)

Hoop dat jullie allemaal een fijnere avond hebben ;) x

12. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    MvS: Hier zit ik ook zielig te zijn. Heb helemaal geen zin om naar buiten te gaan met mijn zoon. Ook zielig voor hem maar ik heb buikpijn en nog niet ongesteld. Gggggr

13. Kaardebol

hey meiden!!!

zo hier weer lekker 2 dagen vrij :D vandaag weer lekker in de kieviet geweest en op de markt :) hebben een lekker vissie gegeten en nu hang ik even lekker lui op de bank hahaha

owjee een hoop meiden last van hun buik:( wat vervelend :(
    maar ja daar zijn we vrouw voor whahahaha ik slik de pil altijd door en ik wordt 2x per jaar ongi! heerlijk hoor hahahaha

jullie nog wat doen vanmiddag?

14. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Heej meiden! beetje stilletjes hier...
    Hier nog steeds niet helemaal topfit (nu nog hoofdpijn, buikpijn is wel vrijwel weg), maar wel iets beter dan eerder deze week. Gelukkig weer bijna weekend - dit weekend helemaal geen plannen, behalve ff op bezoek bij 'opa & oma' in Delft.

Wilde alleen even een fotootje delen; ben er zooo trots op :D
    Kind is weer eens mishandeld op 't KDV :p dus daar wilde ik een foto van maken, maar dat werd ineens een heel ander plaatje. Zo mooi!

Fijne avond allemaal! Volgende week ben ik weer spraakzamer (hoop ik) xx

15. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    goeiemiddag!!

mooie foto MvS maar wel zielig wat was er gebeurd op het kdv?

vandaag al veel lopen schoonmaken, inclusief de vitrinekast (eens in de zoveel jaar) pfff wat een werk!
    a.s. zondag vieren we David's 3e verjaardag dus dan ben ik van te voren met alles en nog wat bezig ;) ik heb zijn haar ook maar geknipt hij heeft krulletjes en het groeit hard dus het was wel nodig, nu zijn de krullen weg maar die komen altijd weer terug!

iedereen een fijn weekend!

16. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Hi allemaal! Ben ik weer. Vandaag, op mijn 30e verjaardag :D, als kadootje mijn spiraal laten plaatsen, hahaha! Hopen dat het me bevalt. Voorlopig viel het me allemaal echt enorm mee, al kwam dat ook doordat ik volgens de HA wel erg makkelijk ontspande... Maar dat zal wel zijn doordat ik inmiddels zo vaak begluurd ben 'down under' dat het me gewoon niet zoveel meer doet :)

Verder hier eigenlijk weinig te melden. Weekend ziet er erg rustig uit, dus ik ga lekker genieten van man & kind.

@ Femmy: Sil is in zijn gezicht gekrabbeld door een dreumes uit z'n groep. Ziet er best akelig uit, vind ik, maar hij lijkt er geen last van te hebben, dus zal wel loslopen. Overigens heeft hij bijna altijd wel wat, hoor! Als het geen kras is, dan wel een bult op zijn hoofd of enorme blauwe plekken op armen/benen :) Echte knul: lekker lomp :D

17. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Gefeliciteerd MvS met je 30e verjaardag! heb je verder nog leuke dingen gehad op de spiraal na? ;) (fijn dat het meeviel!)

oja herkenbaar hoor jongetjes zijn daarin echt anders idd lomp ook af en toe en makkelijker! laat ze er daar maar goed op letten op het kdv dat dat kindje dat de volgende keer niet meer doet!

18. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    MvS: van harte gefeliciteerd, meid! Geniet nog van je avond.

Femmy: haha ik heb mijn keukenkast ook opgeruimd vandaag. Maar heb de vloer nog niet gedweild...het moet nog gebeuren helaas. We hadden vandaag tegels gekeken voor de achtertuin.

Die pms deze maand is echt niet normaal hoor. Ik voel me de hele dag duizelig, rugpijn, en noem maar op. Ik was een beetje afwezig toen wij een overleg hadden met die man die tegels gaat leggen.

19. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Bedankt, meiden!

Heb te vroeg gejuicht wat het spiraal betreft; nu toch wel krampen... Maar ga zo wat innemen, dan komt het wel weer goed.
    Verder nog niks gekregen, behalve fantastisch mooi ;) gezang bij het wakker worden, mijn ontbijt (2 beschuitjes met kaarsjes erop) en natuurlijk een prachtig knutselwerk van Sil van 't KDV.
    Ik zou vandaag ook nog een foto op canvas krijgen (weet ik omdat man mij moest vragen waar we die ook alweer bestelden als we ze snel wilden hebben), maar die is er nog niet. Hoop dat 'ie zo nog komt en anders morgen, ook best.
    Man en ik vieren altijd samen onze verjaardagen, meestal ergens in mei, dus het 'feestje' is al geweest en alle 'cadeaus' dus ook al. Maar vind het ook wel prima, hoor. Ben niet zo'n liefhebber van in het middelpunt staan :)

20. Kaardebol

hey meiden!!!!

zo hier lekker rustig! er is nu een wielerronde in berkel dus we kunnen geen kant op hahahaha ons huis ligt midden in de fietsroute dus alles is afgezet en ben vergeten de auto buiten het parcours te zetten :D:D:D

dus nu is het een dagje lekker tutten in pyama en lekker niks doen :D ga zo een beetje schoonmaken enzo :D

@MvS wat een lieve foto! en wat zielig dat hij zo is toegetakeld :(
    en idd yustin zit ook altijd onder de krasjes en blauwe plekken hahaha echt een knul :p

o enne :

HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUUUUU
    HAPPY BIRTHDAY DEAR mvs

DAGJE TE LAAT MAAR ACH HIHI KOMT UIT EEN GOED HART:p

@Femmy! zo druk bezig voor morgen denk ik? leuk hoor feestje hihi vind het altijd wel leuk de verjaardagen van de kinderen maar toch ook altijd wel fijn als ze weer voorbij zijn :p

hier net nog even naar de kruidvat geweest :D waren alle groene stickers ook nog eens voor de helft van de prijs :D dus had een fles 2 thomas treintjes een tas voor lindsey en een badmintonspel voor 8.50 :D

altijd leuk hihihi

Deel Deze Pagina