Meiden uit zuid holland die vriendinnen zoeken

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tycoonmar, 15 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snowy09

Snowy09 Actief lid

13 aug 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    Mag ik mee doen ?

Ik woon in spijkenisse

2. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    @ Gaby: wat kun jij goed zingen, zeg! Ben erg onder de indruk :D Dankjewel!

@ Snowy: tuurlijk! Iedereen is welkom, hoor... Heb je altijd in Spijkenisse gewoond? Misschien ken ik je dan wel, want heb er op school gezeten en 'n paar jaar gewoond. :)

3. Snowy09

Snowy09 Actief lid

13 aug 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    @ MVS

Ik ben geboren in rotterdam zijn toen naar spijkenisse verhuisd heb hier denk ik ruim 8 jaar gewoond toen een paar jaar in zuidland gewoond. En woon nu weer bijna 6 jaar in spijkenisse

4. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    hihi! In sland zelfs! Grappig :) Daar kwamen veel klas/schoolgenoten van mij vandaan. Welke middelbare school zat je? Ik op AM (Heeeeeeeeeeel lang geleden)

5. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    waaa heeft mijn vriend net de cars taart opgehaald bij de hema is er niks te lezen van de tekst 'ja sorry' zei het broekie achter de toonbank (dus hij wist ervan) en mijn vriend heeft hem toch gekocht want tja we hadden een carstaart beloofd voor morgen! dat kost dan 17.50 voor zo'n flutservice!! nooit meer bij de hema bestellen hier! was de vorige keer ook al wat mee! als dat broekie hem ook zelf gemaakt heeft is het te begrijpen maar moeten ze het een ander laten doen, heb hema wel een klacht gestuurd. ;)

verder rustig aan voel me toch niet helemaal fit!

fijn weekend!

6. missds

missds Niet meer actief

hoihoi ik woon ook in zuid holland, in vlaardingen. Heb nog geen kinderen zoals de meesten maar verwacht me eerste kindje in oktober. Ik werk wel op een kinderdagverblijf dus heb best wat ervaring met kindjes :)

7. Snowy09

Snowy09 Actief lid

13 aug 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    @MVS Oke T sland ken je dus ook haha !
    Ik heb op de oude maas en de anna hoeve gezeten;)

@MIssds welkom!

8. sandra

sandra Fanatiek lid

Oh wat een leuk topic! Mag ik nog meedoen?

Ik woon samen met mijn man en drie zoontjes in Berkel en Rodenrijs.
    Wij wonen daar nu negen jaar, daarvoor in Zoetermeer en Leidschendam gewoont.

9. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    welkom nieuwe dames! leuk! ik zou zeggen zet jezelf op de lijst;

De Zuid-Holland Dames :D

Gaby uit berkel en rodenrijs
    Socoldasice uit Berkel en rodenrijs
    Femmy uit Zoetermeer
    Pnirmal uit Delft
    Baby2011 uit delft
    Theresa (teehaatje) uit 's-Gravenzande
    Jacq uit Den haag
    MvS uit Nootdorp
    Runner uit Katwijk
    Mendie uit Den-Haag
    Milika uit Den-haag
    Kim (nanni1996) uit berkel en rodenrijs

10. sandra

sandra Fanatiek lid

De Zuid-Holland Dames :D

Gaby uit berkel en rodenrijs

Socoldasice uit Berkel en rodenrijs
    Femmy uit Zoetermeer
    Pnirmal uit Delft
    Baby2011 uit delft
    Theresa (teehaatje) uit 's-Gravenzande
    Jacq uit Den haag
    MvS uit Nootdorp
    Runner uit Katwijk
    Mendie uit Den-Haag
    Milika uit Den-haag
    Kim (nanni1996) uit berkel en rodenrijs
    Sandra uit Berkel en Rodenrijs

11. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

hey leuk weer nieuwe meiden erbij!!!

hey Sandra nog een berkelse!!! leuk man!
    ik zie dat thomas en lindsey 1 maand schelen :D
    wat grappig :D

waar gaat thomas naar school? lindsey zit op de wilgenhoek :D

@missds spannend nog even en dan is het zover!!! weet je al of je een zoon of dochter krijgt?

@snowy jij ook welkom leuk dat je mee komt kletsen :D:D

@ femmy jammer van de taart :( maar had je al gezegd of facebook (of was het nou hyves whahahahahaha weet niet meer )

hier een rustig avondje :D gezellig met nannie aan het babbelen op msn :D:D verder weinig .. morgen even naar delft visite bij me ouders :D

en maandag op kraamvisite bij een collegatje :D:D leuk!!!! hihi

12. sandra

sandra Fanatiek lid

Ik zag op het lijstje dat Berkel goed vertegewoordigd is hier:D

En wat leuk dat jouw dochtertje bijna net zo oud is als Thomas!
    Lindsey gaat dan maandag zeker ook voor het eerst naar groep 3?
    Thomas zit op de Kwakel, een jenaplan school in het Rodenrijs.

Hier ook een rustig avondje op de bank, alle drie de jongens liggen heerlijk te slapen.
    En ik ben aan het genieten van mijn glaasje rode wijn en een toastje filet, die ik van Sonja Bakker mag:D Jaja ik probeer mijn overtollige zwangerschapskilo's kwijt te raken.

13. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    goeienavond dames!

jaaa gaby dat stond op facebook maar ik heb er maar een paar op facebook die hier ook komen en vertel het door hema stinkt zoveel mogelijk in de media he :p

zo ben bezig met luchtballonnen maken.. ja die doe ik als traktaties (ik moest zonodig eens wat creatiefs..) maar morgen geef ik de kids die komen er ook 1 mee en misschien schoonzus ook die houdt er ook wel van (mijn vriend kon er wel om lachen).

14. Kaardebol

@ sandra jaaa voor het eerst naar groep 3 en ik vind het geloof ik spannender dan lindsey zelf whahahahaha erg he :p maar ben benieuwd hoe ze het gaat vinden.. groep 2 vond ze geen zak aan... dus hopelijk groep 3 wat meer motivatie... en de kwakel die kan ik wel :D wij hadden ook bijna aan die kant van berkel gewoont maar we wonen nu in het oude dorp :D aan de kant van de kerk zeg maar :D in de buurt van hygensplantsoen.

en heeft thomas er een beetje zin in? en in welke groep 3 komt thomas? zag dat ze er 3 hebben ? wat houd dat precies in? hahaha wat een vragen :p

@ femmy
    ik geef je geen ongelijk hoor! je betaald er toch voor dan mag je ook wel wat van terug verwachten! maar wat leuk die luchtballonen? doe die vullen mt helium? of iets? plaats anders een foto vind dat soort dingen ook altijd wel leuk om te zien :D

en veel plezier vandaag! je zal het vast druk krijgen hahaha :D

hier weinig op de planning... zo even schoonmaken .. dan naar delft voor bezoekje... dan ajax kijken (manlief is een ajaxcied) en dan weer lekker niksen hahahaha

15. sandra

sandra Fanatiek lid

@Femmy: Wat leuk luchtballonen, en leuk geweest vandaag?

@Gaby: Ik vind het ook wel spannend hoor, maar Thomas ook wel, al zegt hij natuurlijk van niet haha.
    Ze hebben bij ons inderdaad drie combinatieklassen groep 3/4, dat is het jenaplan onderwijs.
    Wij wonen in de nieuwbouwwijk rodenrijse zoom (langs het dijkje) hiervoor hebben we in de meerpolder gewoont.

Wij zijn vandaag een dagje naar het archeon geweest echt een aanrader voor kids vanaf een jaar of vijf.

16. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    goeienavond!

gaby; spannend lindsey naar groep 3! morgen ook toch? Lisa gaat morgen ook weer naar school, ze gaat nog een jaartje naar groep 1 (ze is van eind november) komen we weer in het schoolritme!

Sandra; leuk het archeon! ook maar onthouden voor als de kids wat ouder zijn, wat kan je er allemaal doen?.

ja was een geslaagd dagje David helemaal verwend veel auto's en bouwgebeuren ;) op een gegeven moment wist hij niet meer wie hij nou moest bedanken haha. ik zal nog eens een foto plaatsen van de luchtballon, gewoon met een plastic bekertje, foto van david erop 4 rietjes en een ballon opgeblazen!

fijne avond!

17. sandra

sandra Fanatiek lid

@Femmy: Dan zijn Jasper en Lisa ook bijna even oud. Jasper is van 9 oktober en doet ook nog een jaartje groep 1. Hij weet het allemaal wel maar is gewoon nog heel jong. Ik heb het liever zo dan dat hij heel zijn schoolperiode op zijn tenen moet lopen.
    Ben benieuwd naar je luchtballonnen

Het archeon gaat over Romeinen, Ridders, jagers enz. Het is erg groot en ze kunnen in alle oude huisjes kijken, zelf kaarsjes maken, een ridder worden enz.

18. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    goeiemorgen!!

Sandra; leuk dat ze niet zoveel schelen qua leeftijd, lisa is wel een ander kind op school merken we wel, veel rustiger en verlegen! het duurt (net als bij mij) een tijd voor ze helemaal zichzelf is, maakt het ook niet makkelijk om haar dan gisteren weer achter te laten daar, komt wel weer goed het duurt alleen even. ;)

vandaag lekker vrij en thuis met de kids want vandaag is David echt jarig, wat een herrie hier, motoren, racebanen, blokfluiten... dolle boel ;)

fijne dag!

19. Kaardebol

hey meiden!!!

zo hier lekker de tijd voor mezelf :D
    yustin is bij de go lindsey op school :D dus ff niks :D alleen wel zo werken dus dat is een beetje jammer whahahaha

@femmy gefeliciteerd!!!

en meiden.... ik ben verliefd.......
    en dit is de boosdoener (L)

Bekijk bijlage 175177

kan er wel uren naar kijken hihi

20. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie