Meiden uit zuid holland die vriendinnen zoeken

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tycoonmar, 15 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. socoldasice

socoldasice Actief lid

13 jul 2011
    197
    0
    0
    Verzorgende IG
    Zoetermeer
    hoi meiden
    sorry dat ik hier niet meer zoveel ben
    het is over tussen mij en mn vriend
    dus ja, ook geen kindje meer voor mij...

als jullie t leuk vinden om te hyven

socoldasice.hyves.nl

ben nu mn trouwspulletjes aant verkopen die ik had gekocht voor de bruiloft van volgend jaar..

groetjes en miss tot op hyves

2. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Jeetje wat erg! veel sterkte en jammer dat we je hier moeten missen ik ga je zeker toevoegen op hyves!

3. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    @ socold: uitnodiging verstuurd :) Hou je taai, meis!

@ everyone: pfffffffffff, ben mooooeeeee! Kom 's morgens echt met moeite m'n bed uit. Zou het door het weer komen? Vanmorgen toen hier de wekker ging was het gewoon echt nog donker! Helemaal niks aan...
    Morgen gelukkig lekker vrij. Afgesproken met een vriendin van vroeger; leuk! heb er onwijs veel zin in. "Vroeger" zag ik haar hartstikke vaak, soms wel 3 of 4 keer per week, maar nu is het echt alweer maanden geleden :) Hopelijk dus weer even heel gezellig 're-connecten' :p

4. Snowy09

Snowy09 Actief lid

13 aug 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    De Zuid-Holland Dames :D

Gaby uit berkel en rodenrijs

Socoldasice uit Berkel en rodenrijs
    Femmy uit Zoetermeer
    Pnirmal uit Delft
    Baby2011 uit delft
    Theresa (teehaatje) uit 's-Gravenzande
    Jacq uit Den haag
    MvS uit Nootdorp
    Runner uit Katwijk
    Mendie uit Den-Haag
    Milika uit Den-haag
    Kim (nanni1996) uit berkel en rodenrijs
    Sandra uit Berkel en Rodenrijs
    Snowy09 Uit spijkenisse

5. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    @socoldasice: wat erg :( ik zit nit op hyves. Heb je facebook of msn als je het leuk vindt. Je mag me pb-en. Ben toch gewend dat je hier af en toe schrijft. Veel sterkte, meid!

@everyone, ik wens jullie een fijne dag :) hier is het rustig, zoontje net terug van psz, hij wilde niet naar huis, dus ff gespeeld bij de speeltuin. Het is mooi weer vandaag, gelukkig. Geen depressieve dag dus :D

6. Vliegendevis

16 aug 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal , hier een rijswijkse mama ik heb een dochtertje van 2 jaar en net een Paar weekjes in verwachting van nr 2 niemand weer het nog dus we gaan binnekort de oma's en opa's het nieuws vertellen

7. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
  8. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    goeiemiddag!

hehe eindelijk de zon!!! eerst het huis doen en vanmiddag nog maar even eruit!
    hoe is het met jullie?
    hier nog een foto van de traktatie!

geniet van het weer voor zolang het duurt!

9. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

hey meiden!!!

zo hier alles lekker maar wel onwijs druk :D:D
    ga nu me derde avonddienst in vanavond maar morgen lekker een dagje vrij!! ff genieten haha

@socoldasice...... jeetje meis vind het zooo onwijs erg voor je:(
    ik heb je op hyves en zo regelmatig ff komen kijken hoe het gaat...
    maar zo naar voor jou.. kwam het ook plotseling voor je?

@MvS hier nog iemand die zoooo moe is! ik heb zelfs ff gedacht dat ik zwanger was zo moe was ik:);) hhahaha hoe gaat het nu?

@milika15 welkom meis! veel plezier hier als is het nu wel een klein beetje rustig :D

@femmy wat onwijs leuk gedaan die traktatie!! ziet er leuk uit!

nou hier ga ik me aankleden en even ontbijten en dan strakjes weer op naar me werk :D tot 23.00 en zo rond half 12 thuis

10. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Haha! Ik heb precies hetzelfde gedacht, ja! Was stiekem ook wel een beetje benauwd, maar gelukkig gewoon ongesteld geworden en nu die Mirena, dus die zorg ben 'k weer kwijt ;)
    Nu gaat het wel. Nog steeds wel moe, maar op zich ben ik dat wel gewend want dat ben ik altijd wel een beetje. Nu is het ook voor een deel wel spanning omdat Sil morgen buisjes krijgt. Aangezien hij panisch is voor alles wat op een dokter lijkt, hou ik m'n hart vast..........

Werk-ze, meis!

Verder: gisteren drukke dag gehad! Ben bij mijn oma geweest (erg fijn om haar weer eens te zien) en 's middags een verjaardag (met BBQ - ook erg leuk). Sil besloot vanmorgen voor het eerst in z'n leven om eens flink uit te slapen, dus die was om 10 over half 10 pas wakker! Heerlijk :D En net hebben we met z'n drieen een flinke fietstocht gemaakt (33 km), dus zit ik uitgekakt op de bank :p
    Jullie ook allemaal lekker weekend?

11. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Wij leven ook nog hoor!
    Ruben heeft alleen de laptop vermoordt. :x
    Gister eindelijk weggebracht maar hij wist nog niet wat het gaat kosten, vanmiddag zou ie bellen. Geen idee dus hoelang ik nog zonder comp ga zitten en met mijn telefoon kan ik op de een of andere manier niet reageren.

Verder alles goed hier, school is weer begonnen. Rust is wedergekeerd in huis. ;)

Socoldasice, plotseling uit elkaar? Of ging het al niet meer?
    Sterkte iig!

Ik ga even wat meer terug lezen. :D

12. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Femmy, leuke traktatie! Wat zit er in? Nog gefeliciteerd met David zijn verjaardag, leuke dag gehad?

Welkom alle nieuwelingen!

Verder niet zo heel veel gebeurd he hier de afgelopen tijd? ;)

13. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Even een vraagje voor de mama's uit Zoetermeer onder ons. Welke verloskundige hadden jullie en waren jullie hier tevreden over?

14. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Beetje stil gevallen hier.....
    Alles goed met iedereen?

15. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    wij hadden parterra, zat een paar stappen hier vandaan dus wel zo handig en we waren tevreden!

16. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ja alles goed hier, we waren een weekje op vakantie naar het verre noordwijkerhout (half uurtje rijden) heerlijk daar hoor en die zaterdag (week hiervoor) hadden we strandweer dus dat hebben we ook gedaan! verder in de bossen gewandeld, duingebied en naar de kermis geweest! heb zelf nog een weekje vrij wel zo lekker is ook de enige vakantie van het jaar!
    de reis naar amerika zal volgend jaar worden, was ook vanaf minimaal 3 maanden dus we kunnen nog even sparen. ;)

17. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

hey meiden!!!

hier ook alles lekker maar heb het zoooo onwijs druk!
    zal van de week weer eens komen bijkletsen hihi :D:D

18. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Hier ook alles goed, maar idd: druk druk druk! :)
    Daarbij ook een beetje stress gehad (werk - contractverlenging die maar niet bevestigd werd), maar da's nu ook allemaal rond, gelukkig. Verder eigenlijk niet zoveel te melden hier...
    Wel iets om naar uit te kijken: komend weekend gaan MvS-man en ik een nachtje samen weg ter ere van ons 3-jarig huwelijk. Heerlijk! Mijn moeder komt dan bij ons in huis om voor Sil te zorgen - vindt ie geweldig! Heb er ontzettend veel zin in! Even weer man en vrouw ipv papa en mama (want ondanks alle voornemens is dat er wel een beetje ingeslopen).

19. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    heerlijk zeg MvS samen een nachtje weg! alvast heel veel plezier! hebben wij eigenlijk ook nooit meer gehad dus ik weet wat je bedoelt (de meeste vast wel).
    En voor Sil ook leuk natuurlijk! fijn dat oma dat wil doen!

20. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    jaa ik meld me hier ook! ook uit zuid holland (hendrik-ido-ambacht). ben 22 jaar, en zwanger van onze eerste!!

Deel Deze Pagina