Femmy, lekker zo'n vakantie in eigen land. Beter ook dat jullie nog wat zon hebben gezien. Was de kermis in noordwijkerhout zelf? MvS, waar gaan jullie heen? Wij zijn van t weekend met vrienden naar de golden earring geweest en zijn bij hun blijven slapen. Hebben allemaal genoten van de avond een een kindvrije zondagochtend, whahahaha! Heerlijk uitgeslapen en bijgekletst. De jongens hebben het ook super naar hun zin gehad bij opa en oma. Van t weekend een jasje gekocht via ebay, nu al binnen. Wel jammer dat er wel een aantal draatjes los zitten.... Hopelijk kan ik die nog weg werken.
gefeliciteerd Stephanie met de zwangerschap! gaat het allemaal goed? ja de kermis was in Noordwijkerhout, vorig jaar ook geweest was leuk! betere touwtrekprijzen dan hier maar ze zei dat ze hier ook vaak komen (andere z'meer zeker). paspoort net gehaald, wat een figuren daar bij de gemeente he die vrouw; 'nou ik dacht even dat je het niet was op de foto, je hebt nu korter haar'.. tjonge jonge zeg mensen gaan ook naar de kapper, maar goed ik kan iig naar amerika. verder nog wat schoonmaken hier, ben een beetje brak, Lisa was vannacht aan het spoken pfff.. maar wel lekker zo'n extra weekje vrij! fijne dag!
Waar in amerika willen jullie heen? Ik hoef nog maar 4 dagen te werken en dan heb ik ook 2 weken vakantie! Eindelijk! Ben er nu ook echt wel aan toe hoor. Vanmorgen de schoolfoto meegekregen, zijn echt leuk geworden. Ze hebben een standaard foto, die dan in paspoortformaat, een dat ie achter zo'n ouderwets bureau zit in kleur en een in sepia, verder nog een gewone klassenfoto en een waar ze er allemaal raar op staan. Echt zo grappig gedaan!
ik heb 3 weken geleden de prijs bij radio 538 gewonnen een week naar las vegas en 2 dagen daarvan ook op een ranch bij cowboys bij the grand canyon, allemaal gesponsord door de nieuwe film cowboys & aliens heb daar ook bioskaarten voor gewonnen & een vest die is ook leuk! klinkt leuk die schoolfoto's! weer eens wat anders! lekker dat je ook bijna vakantie hebt!
Jeetje vroeg me al aantal dagen af welk topic ik vaak reageerde en dat was onderandere hier haha. Ben daar zo slecht in in topics bij houden. Alles goed met iedereen hier?
Hallo meiden, Hier nog iemand die graag mee wilt kletsen! Ik kom ook uit den haag en ben net 3 maandjes mama!
Heeeej meiden Ik wil ook wel gezellig meekletsen. Lijkt me gezellig om andere "mama's "te leren kennen en misschien een keer met elkaar af te spreken. Ik woon zelf in Zoetermeer.....
Uhmmm....... Nu niet veel eigenlijk Ben te druk met die kleine de hele dag dat ik blij ben even tijd voor mezelf te hebben
Zal ik maar weer 'es een duit in 't zakje doen dan..? Hier gaat alles lekker! We hebben gisteren alvast de verjaardag van onze kleine kanjer gevierd! Hartstikke leuk en hartstikke druk maar enorm genieten om te zien hoe hij lekker in de weer was met kadootjes, opa's en oma's en alle andere kindjes die er waren... Morgen is hij echt jarig en gaat hij trakteren op het kinderdagverblijf: we hebben luchtballonnetjes gemaakt (beter goed gejat dan slecht bedacht, toch Gaby ) die heel leuk zijn geworden! Ben erg benieuwd wat de kindjes ervan gaan vinden. De leidster was alvast helemaal enthousiast bij het idee. Verder gaat alles een beetje z'n gangetje, dus niet zoveel te melden. Hoe is het verder met iedereen hier?
MvS, Foto! Wat heeft ie allemaal gekregen? Hij net zo genoten als zijn mama? Allessandro, neem aan dat de kleine ook nog veel slaapt? Je ritme al wel lekker gevonden? Mijn man heeft de tv in beslag genomen. (vi) Ik was even aan het googlen naar leuke naggellak. Of iedeetjes voor op mijn nagels. Vandaag extra gewerkt Jonathan bij schoonmoeder geweest en Ruben heeft overgebleven, was echt net op tijd terug om hem weer op te halen van school. Nu morgen ochtend vrij dus maar weer eens een bezoekje brengen aan de sportschool. R gasat gewoon naar school en J naar KDV. denk dat het voor mij nu tijd is voor een borrel en dan op tijd naar bed. Zijn vorige week een week in Turkije geweest. (was heerlijk) Heeft Ruben lekker in zijn eigen bedje geslapen en was de hele week s nachts droog. Weer thuis gekomen wordt ie weer elke nacht wakker en kan tot 4 keer aan toe bij ons in bed kruipen (horen dat tegenwoordig niet meer) maar je nachtrust gaat er wel aan zo. Iemand misschien een tip dat hij blijft liggen in bed? Hij gaat zonder problemen weer terug naar zijn eigen bed als we hem terug leggen maar zodra ie weer wakker wordt oid komt ie toch weer bij ons in bed liggen. Om gek van te worden!
Ja opzich heeft hij wel een ritme en een goede ook gelukkig. En veel slapen helaas hij is al best veel wakker hihi maar dat vind ik niet zo erg hoor! Het is een echte knuffelkont haha Hier ook een man die de tv in beslag genomen heeft zit een of andere niet boeiende film te kijken. Dus ik maar achter de pc haha
Hij is enorm verwend Hij heeft gekregen: geld voor een plasmacar, veel -héél veel- duplo (oa de grote brandweerauto!), 2 bromtollen, 2 pyjama's, houten 'snij-visjes', klei met alles wat daarbij hoort, kleurpotloden, het grote Jip&Janneke-voorleesboek, allerlei kleinere boekjes en puzzeltjes, en nog meer waar ik nu even niet op kom Het was echt heel leuk om te zien hoe mooi hij alles vond... Tot slot: de traktatie
Ohhhh wat leuk gedaan die traktaties!! Hier een goede nacht gehad kleine man slaapt sinds 2 dagen door * klopt af* hihi Nu zit ik op een monteur van ziggo te wachten want mn internet en telefoon doen t al vanaf donderdag niet.. zit nu even op het netwerk van de buurman
Hij komt me idd bekent voor MvS. Maar wel erg leuk. Vonden ze het op school ook wat? Lekker hoor Allessandro dat de kleine al doorslaapt. Ik heb net gewerkt. Zo balen af en toe s avonds maar goed, gebeurd gelukkig niet al te vaak. Wel lekker dat alles al op bed ligt. Vandaag gesprekje gehad op school. Juf had toestemming nodig om Ruben door een buitenstaander te laten observeren. Hij is toch net even anders als alle andere kindjes.... De 26ste een afspraak staan bij een homeopaat. Hopelijk kan zij er ook iets mee....
Goeiemorgen allemaal! Zijn leuk geworden die traktaties! ik had ze toen voor mijn zoontje gemaakt op de creche, heb toen alleen niks erover gehoord daar?! straks weer wat nieuws bedenken voor Lisa op school! En MVS nog gefeliciteerd met je zoontje! hij is goed verwend zo te zien! hier alles goed, lekker lang weekend, ze zijn aan het verhuizen op de school van mijn dochtertje dus we waren gisteren al vrij en a.s. maandag ook vrij i.v.m. de vakantie! morgen komt schoonzus eten dus even nog wat verzinnen om te koken.. nog makkelijke tips? fijn weekend!