Meiden uit zuid holland die vriendinnen zoeken

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tycoonmar, 15 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Hier ook vakantie. :D
    Ik ben bang dat ik een beetje te laat kom met een tip Femmy.... ;) Wat hebben jullie uiteindelijk gegeten?

Vanmiddag even regenlaarsjes scoren want het weer in de vakantie zit niet echt mee. En geloof ook dat ik had beloofd om cakejes te bakken. En ik wil ook even naar het tuincentrum voor nieuwe plantjes.

Fijne dag allemaal. :p

2. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    goeiemorgen!

lekker zeg op maandag vrij!

het is wel meteen ook 'maandagweer' he lekker grijs..

we hebben zaterdag burrito's gegeten, die maakt mijn vriend en ik had er een salade bij gemaakt, de kids hadden vissticks en aardappelballetjes want die eten geen burritos. lekker ijs na dus het was weer helemaal prima! savonds gezellig pirates 4 gekeken, altijd leuk Johnny Depp als piraat. ;)
    Ik heb ook alvast snowboots via marktplaats gekocht voor Lisa, dus een tip koop die dingen op tijd want vorig jaar was er lastig aan te komen toen de sneeuw er lag! (david krijgt die van lisa van vorig jaar).
    veel plezier vandaag Runner, lekker cakejes bakken dat ruikt dan weer heerlijk!

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Goeiemorgen :D

Lekker weer he! Zijn we niet meer gewend hihihhi

4. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Schoenen kopen via i-net doe ik niet zo gauw. Weet nooit de maat van de jongens.

Voor Jonathan had ik laatst al regenlaarzen gekocht want die stampt dus echt in elke plas die ie tegenkomt. Maar gillen dat hij deed, wilde ze echt niet aan. Na heftig afleiden en uiteindelijk beloond met een spekkie was ie weer even kwijt waarom er nou zoveel traantjes over zijn wangen biggelden. Ruben had al leuke Cars laarzen gezien, maar sorry, 25 euro voor een paar regenlaarzen gaat mij echt te ver.

Ondertussen is er van mijn plannen nog helemaal niets terecht gekomen. Alles zit nog in pyama en de jongens zitten nu in de gang met de doos duplo. Jonathan maakt een grote toren en Ruben heeft de treinrails in elkaar gezet.
    Ook gezellig. :D

5. kadotje

kadotje Lid

16 mei 2008
    69
    0
    0
    Hallo allemaal!

Ik vroeg me af: is er nog een plekje vrij??

Ik heb een zoontje van 2 jaar en 8 maanden :-D, en de tweede is onderweg! Nog zo'n 6 weekjes. :-D

Gr. Cathy

6. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Goeiemorgen!

Welkom hier Kadotje!! wat leuk zwanger van de 2e! gaat alles goed met jullie? spannend hoor!

verder alles goed met iedereen?

hier wel, lekker weekend! wat een kou he zullen ze dan toch eens een keer gelijk hebben dat het begin november al zo koud word, vanochtend stond hier 6 graden aangegeven (wel buiten ;)).
    A.s. zondag ga ik met een vriendin naar life4you, ben benieuwd zien we carlo & irene ook eens in het echt!
    de reis naar amerika is nu geboekt! er moest nogal wat geregeld worden, we zitten iig in het luxor hotel in las vegas (die pyramide!!) echt gaaf! nu word het pas echt een beetje echt!

fijn weekend!

7. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Kadotje, welkom hier! Alles goed? Waar kom je vandaan?

Femmy gaaf hoor! Wanneer gaan jullie?
    Ik mag vanmiddag om 13.00 beginnen met werken.... Morgen om 08.00 ook weer. Maar geniet jij maar alvast van je weekend hoor. ;)
    Life4you is leuk!

Hier schijnt het zonnetje. Misschien even een boswandeling maken straks. Verschrikkelijke rot nacht gehad met Ruben. Zeker elk uur minimaal 1 keer wakker geweest. In combinatie met die fles wijn gister met de buuf is niet goed voor mijn hoofd. :( Hopelijk knapt het weer op na een wandelingetje.

8. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ahh werkze hoor! ;) ja ik had liever naar telekids gegaan bij hun maar dat doen ze helaas niet meer haha ja ik kreeg opeens een uitnodiging, had me lang geleden eens opgegeven maar dat was ik al vergeten, er staat dus schijnbaar een lange wachttijd voor!

En sterkte met je kater & vermoeidheid, hopelijk helpt de frisse lucht een beetje! Is Ruben ziek dat hij zovaak wakker was? hier slaapt david altijd goed de nacht door maar Lisa... snap niet hoe ze het altijd voor elkaar krijgt!

9. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ruben wordt eigenlijk elke nacht nog wel wakker.
    Vaak even terug in bed leggen en een slokje water geven is voldoende.
    Vannacht was ie gewoon klaar wakker. Om de haverklap zijn bed uit, dan weer plassen, dan weer slokje water, dan zat er weer een beest in zijn bed, dan moest ie weer een kusje. Om gek van te worden! Hopelijk gaat het vannacht beter.
    Heb het werk niet af kunnen krijgen dus ik werd vriendelijk verzocht om om 07.00 al weer aanwezig te zijn.
    Mits ik goed heb geslapen vind ik het prima.

Jullie nog plannen dit weekend?

10. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Iedereen het druk?

Straks als Jonathan weer op bed ligt spring ik met Ruben op de fiets richting bos/duinen. Mag mijn man ongestoord voetbal gaan kijken. ;)

Nu eerst warme broodjes eten. Jammie!

11. gsw

gsw Lid

26 jul 2011
    39
    0
    0
    zh
    Hallo dames,
    ik ben er weer. was ff stil, vorige week weer begonnen met werk, en klein meid voor het eerst naar de kdv. Het ging goed daar, allen is ze ziek geworden :( verkouden en ook diaree:$.
    Ze slaap ook twee nachten niet goed, normaal sliep ze gewoon door van 8 tot 6, en nu was ze heel veel keren wakker en aan t huilen, dat deed ze nooit, zielig.

12. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Gsw, hoe is het nu met de kleine?

Onze jongens zijn ook ziek. Kleine enorm verkouden, hoesten en koorts. De oudste heeft 'alleen' verhoging.

Femmy, hoe was het bij Carlo & Irene?

13. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Goeiemorgen!!

Runner; ja wel herkenbaar met dat slapen hoor ze pakken alles aan om wakker te zijn lijkt het wel en waar halen ze het na een lange dag vandaan he? maar het zal bij de leeftijd horen en misschien is het ook per kind anders want als david slaapt dan slaapt hij ook (ik zeg het niet hardop want dan zal je zien dat hij vannacht opeens wakker word).
    was leuk bij carlo & irene! we kregen nog een bakpakket van koomans mee en het spel de tv-kantine ;) en op het laatst gaan ze dan eten aan die tafel dus ik heb rudolf nog ff geroepen voor een foto :D.

GSW; hoe is het nu met je kleine meid? das niks als ze zo ziek zijn he! beterschap!

nou vandaag komt de schoonfamilie hier, mijn vriend en ik zijn jarig in november en dit jaar worden we samen 60.. ik heb hem net een shirt gegeven met 'ik ben al 30, wie helpt mij met oversteken?':D moet hij vandaag natuurlijk aan!

fijne dag!

14. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Hahaha! Werkt hij mee met dat t-shirt?
    Ik wordt over 3 weken ook 30 :$

Ik zal het ook even afkloppen maar de laatste 2 dagen heeft ie goed geslapen. 1 keer wakker geworden, toen heeft ie zelf een slokje water uit de badkamer gehaald maar hij wilt dan wel dat papa hem dan even komt instoppen. :)
    Weet niet of het te maken heeft met de homeopatische druppeltjes of zijn sticker beloning.

Vieren jullie jullie verjaardagen dan vandaag voor je schoonfamilie=
    Iig een fijne zondag!

15. gsw

gsw Lid

26 jul 2011
    39
    0
    0
    zh
    Goeiavond!
    Gelukkig is klein meid opgeknapt, ze niest wel af en toe, allen zijn wij nu verkouden...

Femmy hoe was het vandaag met je schoonfamilie? werd er vandaag gevierd?

@runner: beterschap voor je jongens! hoop dat ze geen koorts meer hebben!

Alvast een fijne week voor iedereen!;)

16. Elfya

Elfya Niet meer actief

Hallo,

mag ik hier ook (weer) meeschrijven? Heb in het begin wel eens wat geschreven, maar het is er daarna niet echt meer van gekomen.
    Maar ik heb een goed excuus, want ik ben inmiddels bevallen van een dochtertje!!!

Zal ik me weer even voorstellen?
    Ik kom uit De Lier (Westland) en ben sinds kort moeder van twee dochters. Ik ben 31 jaar en afgelopen juni getrouwd.

Wat willen jullie nog meer weten :p

Groetjes

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Wat leuk!

Mijn man komt uit de Maasdijk :D

18. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    goeiemorgen!

welkom terug Clautje en gefelciteerd met de geboorte van jullie dochtertje! hoe vind haar grote zus het?

nou hier verliep de week anders dan verwacht, maandag voelde ik me ziek, ik dacht aan een buikgriep, ook had ik al een tijdje last van veel slijm (heel de dag slikken is best vermoeiend) en mijn klieren zijn opgezwollen, dinsdag ook een klier onder mijn oksel dus de dokter gebeld, ik kwakkel al zolang (tijd terug ook opgezette klier in mijn lies). dus naar de dokter geweest die vroeg of ik ooit pfeiffer had gehad?! ik heb bloed laten prikken op veel dingen en suiker en schildklier zijn iig goed, de rest hoor ik pas woensdag of donderdag! als ik de kenmerken van pfeiffer zie zal het me niet verbazen, ben ook getest op kattenkrabziekte.. ik hoop gewoon dat er wat uitkomt dan kunnen we er wat aandoen!
    genoeg geklaagd ;) iedereen alvast een fijn weekend!

19. Elfya

Elfya Niet meer actief

@Alessandro: wat leuk, waar kom jij vandaan en waar wonen jullie nu?

@Femmy: Dank je. De grote zus vindt het geweldig. Ze is de hele dag moedertje aan het spelen. Fay mag ook geen seconde huilen van haar, dan moet ik haar meteen gaan halen.
    Wat rot dat je je zo naar voelt. Benieuwd wat er uit het onderzoek komt.

Zo, ik ga lekker op de bank hangen, bijna tijd voor The Voice!

Fijne avond.

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik zelf kom uit een gehucht in Utrecht haha.
    En we wonen nu helaas in Den Haag omdat we geen huis konden bekostigen in het Westland.
    Maar we zijn druk bezig om weer die kant op te gaan :D

Deel Deze Pagina