Meiden uit zuid holland die vriendinnen zoeken

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tycoonmar, 15 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Hoe is het allemaal met jullie... Kunnen julle me een beetje bijpraten?

Ik ben trotse mama van Julia van bijna 5 maanden
    Grotendeels ben ik thuismama, ik werk alleen op zaterdag.
    ohja ik ben 24 jaar.. en ik woon in rotterdam dus..

Verder weet ik het zo even niet...

2. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Malle, gefeliciteerd! Geniet ervan!
    Ik woon naast de wilbert. ;)

Flowergirl, bijpraten? Wat wil je weten?

Vandaag lekker rustig dagje gehad.
    Cars2 gekeken die in Ruben zijun schoen zat, beetje zitten kleien, uitgebreid in bad gezeten, wandelingetje hier achter gemaakt, even de eendjes en geitjes brood geven en verder weinig.
    Jongens slapen en de thee staat klaar.
    Wat wil je nog meer? ;)

3. Elfya

Elfya Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

ik moest zowaar even een paar pagina's teruglezen! Nieuwe meiden erbij, gezellig hoor!!! En welkom uiteraard.

@Runner: het andere stel op de foto's waren geen kenissen, maar een ander stel uit het dorp dat ook hun dochtertje wilde laten dopen. Ik was er wel blij mee, anders sta je daar zo alleen :).
    Wat een lekker ventje heb jij zeg. Dat lange haar is echt schattig, maar ik vind stekels ook heel stoer staan hoor!
    En gefeliciteerd met je verjaardag. Leuke dag gehad?

@gsw: wat gek dat ze opeens de fles niet meer wil. Ik heb nu wel dat Fay minder drinkt dan voorheen. Maar met een flesweigeraar heb ik geen ervaring.

@Femmy: gelukkig dat het alleen maar een keelonsteking is. Slaat de kuur al een beetje aan? En uiteraard nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag :).

@Malle: wow, dat is nog eens een binnenkomer! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Al last van misselijkheid enzo? Spannende tijd voor de boeg, maar wel een heel bijzondere...

Ik ga nu eerst even een boterhammetje eten. Tot straks.

4. Elfya

Elfya Niet meer actief

Ben ik weer :)

Het is hier een grote ziekenboeg in huis. Ik was vorige week ziek. Mijn oudste had afgelopen weekend koorts en is nu nog snotverkouden. En de jongste begon vandaag met hoesten en proesten. Gezellig hoor!

Morgen moet ik met allebei de meiden naar het consultatiebureau, een keer 's ochtends en een keer 's middags. Mijn dag is daarmee meteen aardig gevuld. Ik ben wel heel benieuwd hoeveel ze allebei gegroeid zijn.

Dit weekend gaan manlief en ik een weekendje naar Disney. Daar heb ik echt zin in! Volgende week is mijn zwangerschapsverlof afgelopen, dus ik ga nog even van mijn vrijheid genieten. Ik vind het wel een beetje vreemd om de twee meiden bij de oma's achter te laten...maar daar moet ik me gewoon even overheen zetten.

Ik zit trouwens te wachten totdat ik ongesteld wordt. Vorige week de laatste pil van de strip genomen, maar tot op heden nog steeds niet ongesteld.
    Ik ben wel aan de diarree geweest deze maand.............;)
    Nu al een derde kindje zou wel heel erg snel zijn. Ach, waarschijnlijk maak ik me zorgen om niets. Toch???????????

5. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Clautje, hoelang ben je nu alweer aan de pil?
    Wij hadden het op vakantie, scheurde het CD, van ellende werd ik ruim 2 weken later ongesteld, hahaha!
    Hopelijk zijn de meiden voor het weekend dan wel weer opgeknapt.
    Geniet van jullie tijd samen en nog heel even van je verlof. ;)
    Zelf weiger ik om 2 keer naar het CB te gaan, ze maken maar een afspraak voor hun tegelijk of ik skip er een....

Donderdag met de meiden van de gym naar een speeltuin, wel weer zin in.
    Van dat clubje is er alweer 1 bevallen en 2 zijn er zwanger.

6. Elfya

Elfya Niet meer actief

Pfff...paniek om niets, ben gisteravond ongesteld geworden.

Zojuist met Vera naar het cb geweest. En ik ben doorverwezen naar de huisarts. Ze klaagt al een heel tijdje over pijn in haar buik en nu zit ze ook qua gewicht onder de ondergrens. Maar even laten onderzoeken dus. Hopelijk is het niets ernstigs.
    Verder was alles goed met haar en ze is met vlag en wimpel geslaagd voor alle testjes :).

@Runner: veel plezier morgen.

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hallo meiden!!!

Zo eindelijk goed nieuws mijn man heeft ander werk! Bij Gedi op de veiling :D
    Ook hier een ziekenboeg achter de rug en de kleine man is nu snot en snot verkouden :(

8. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    @clautje80 Ja zeker spannende tijd en heb nog nergens last van dat moet nog komen denk, ben nu nog zo pril zwanger, of misschien komt het helemaal niet dat zou wel mooi zijn hahah

9. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Clautje, oef, zorgen gemaakt om niets. ;)
    Hopelijk is het idd niets ernstigs bij je dochtertje. Ontlasting gaat wel goed?

Allessandro, gefeliciteerd met de nieuwe baan van je man! Kan hij meteen beginnen?

Malle, ik help het je hopen. :D
    Van mezelf weet ik wel beter, whahahaha!
    Ga je naar de verloskundige bij het kleyn duijn?

10. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    @runner, ja daar gaan we heen ja, en echo in leiden.

11. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Bij Scal in het poort gebouw?
    Mag ik je alvast waarschuwen dat dat echt geen leuke meiden zijn.
    Leggen totaal niets uit en is voor hun echt medisch en hun werk, maken het niet leuk en speciaal voor je....

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

@ Runner

Per 1 december kan hij beginnen :D

Ben echt blij hihi

13. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    @runner ja daar idd, oke zal er rekening mee houden, aan de tel kwamen ze wel aardig over, waren me vol aan het feliciteren enzo, maar wel zien het wel, is het teminste geen klap als ze niet zo vriendelijk zijn.

14. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Malle, dan heb je vast de verloskundige niet zelf gesproken, hahahaha! Zo erg is het ook weer niet.
    Ik kwam gewoon met een ontevreden gevoel naar buiten. Mijn zusje heeft staan janken en heeft geeist dat ze bij de 20 weken naar een andere mocht en mijn nicht haar vriend werd afgeblaft en ze was helemaal chago omdat ze haar zoontje ook mee had.

Maar goed, wie weet heet die gene bij jou haar dag straks wel. ;)

De meiden hier uit de praktijk zijn super! Ben ik echt tevreden over. :D

15. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    ow ow hahah nou ja we zien het wel ben iig voorbereid hahah

16. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Zit er hier eentje onder de waterpokken.
    Ik dacht dat het wel mee zou vallen maar er komt echt dagelijks meer bij. (zondag begonnen)

Heeft iemand nog een tip wat we Joanthan voor verjaardagskado kunnen geven? Hij wordt over 3 weken 2 jaar. Zit echt even zonder inspiratie.

17. roselie

roselie Lid

2 dec 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik ook meekletsen?

18. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Tuurlijk!

Hopelijk is het weer stilte voor de storm.
    Is nl best rustig weer de laatste dagen...

19. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Zo ook ff berichtje van mij!

Ben erg druk pfff... Man vandaag zn eerste werkdag gehad bij zn nieuwe baas hij vond t erg leuk werk en had het erg naar zn zin!

20. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Hai Allemaal!

daar ben ik ook weer eens! ;)
    hebben jullie allemaal hard gezongen voor sinterklaasje? wij wel hoor, mag woensdag meteen naar de kno-arts ;) nee dat is nog voor het hele keelgebeuren, heb ondertussen ook een echo gehad (gelukkig ipv een punctie) klieren waren nog wat opgezet, begrijp zelf ook niet wat het kan zijn maar ik voel het nog wel!
    kids zijn iig weer verwend, Lisa is afgelopen woensdag 5 geworden dus feest feest feest! had weer een idee voor een traktatie wat achteraf toch veel meer werk was dan gedacht, maar wel leuk om te doen!
    afgelopen zaterdag ook naar het theater geweest met de kids, natuurlijk over sinterklaas en dat was echt super! echt een aanrader naar het theater!

Deel Deze Pagina