Femmy, zat er dan nog wat lekkers aan vast geplakt? Moet je nog terug komen naar de kno arts? Hier ook een geslaagd sint feest, jongens zijn schandalig verwend. Weet alleen niet of we het volgend jaar weer met mijn ouders en schoonouders tegelijk doen.... Allessandro, super dat hij het naar zijn zin heeft gehad! Weet ie tenminste waar hij vroeg zijn bed voor uit moet komen, hahaha! Vanmorgen was de sint nog op school bij Ruben, was weer helemaal onder de indruk. Jonathan vond de pieten (en dan vooral de snoepjes die zij mee hadden) geweldig, de sint zelf verschrikkelijk, haha. Geluukig is dat weer achter de rug. Woensdag een kerstboom halen en optuigen, ook weer leuk. Ben nu druk bezig met een sjaal breien. Nooit verwacht maar toch best leuk om te doen.
haha runner een sjaal breien ja het koude weer komt eraan he! goed hoor ik heb nog nooit wat gebreid.. ja er zat een zakje aan de paardjes met een zakje snoep erin en een mandarijn! ik mag woensdag naar de kno arts! nog nooit geweest dus ik ben benieuwd wat die gaat doen! veel plezier met de kerstboom! zag dat er al een paar aanbiedingen van zijn! (een tientje voor een boom van 150 cm is niet duur toch?) we hebben hier ook al wat kerstversiering geplaatst, hoppa dahag sinterklaasje!
Ik heb ook nog nooit eerder gebreid hoor, heb zo'n pakketje gekregen voor mijn verjaardag. De kerstboom krijgen we van mijn zwager. Hij heeft van zijn werk een bon gekregen om er hier op de veiling 1 uit te zoeken. Nu hij weer alleen is en het huis te koop staat heeft hij geen zin om die moeite te doen om er zelf een neer te zetten dus jmogen wij er een uit zoeken. Gaan we morgen doen denk ik. Nu maar eerst tafel dekken, hapje eten, omkleden en aan het werk.
goeienavond! en is de sjaal al af Runner? en de boom al gehaald? vandaag op het werk de boom opgetuigd, dacht ik eronderuit te komen thuis (we hebben geen boom ivm de katten) mag het op werk, nee is wel een leuk werkje hoor gisteren naar de kno-arts geweest en ze hebben alles nagekeken en zag er gelukkig goed uit, ook met een slangetje door mijn neus om naar mijn stembanden te kijken brr das minder fijn maar ben wel opgelucht! fijne avond!
Sjaal is af en de boom hebben we woensdag meteen neergezet en opgetuigd. Vind het altijd wel erg gezellig. Maar er is bij jou dus niets uitgekomen? En wat nu? Wachten tot het over gaat? Is Jonathan net van de waterpokken af. (zijn alleen nog wat korstjes op zijn rug en onder zijn haartjes over) Komen ze bij Ruben door. Gister begonnen en zijn nek en rug zitten nu al onder. Wordt wat de komende week.... Hij mocht wel gewoon naar school. Hopelijk heeft het merendeel deze ellende al achter de rug, lijkt me nl niet zo fijn met kerst, als de incubatie tijd ronde de 2 a 3 weken is... Zit nu met vakantie boeken op de bank, maar jeetje zeg wat duur allemaal als je aan het hoogseizoen vast zit.
goeienavond! echt druk is het niet hier he haha wel heel veel aanmeldingen een tijd terug maar ik dacht al eerst zien of ze mee blijven schrijven.. sterkte met de waterpokken hopelijk is Ruben er snel vanaf! weet je al een beetje waar jullie heen willen op vakantie? wij gingen de laatste 2 jaar naar een landal park in de buurt (lisa is wagenziek) maar ik wil denk ik niet weten hoe duur dat in het hoogseizoen is.. ik ga eerst zelf nog naar amerika (jippie aftellen) in maart maar ja met de familie is het ook wel lekker een weekje weg! maar david gaat volgend jaar ook naar school en de laatste crechemaand moet je dan zelf betalen dus maar ff zien! ja de klieren zijn gelukkig alweer een stuk kleiner dus ik denk ook dat het door de ontsteking kwam! zo vandaag een vriendinnetje te spelen gehad hier, ga je nu natuurlijk ook steeds meer krijgen! fijne avond!
We blijven saampies over zo. Wij hebben 3,5 jaar geleden een stel ontmoet in frankrijk waar we weer mee hebben afgesproken om op vakantie te gaan. Willen ws weer richting de ardeche of languedoc. (max 1200km) Ruben is ook wagenziek maar red het op een pilletje prima. Hij krijgt sowieso geen boekjes oid meer in de auto. Voorheen gingen we altijd eind juni op vakantie. Je betaald getverderrie gewoon 100 euro per nacht meer in het hoogseizoen. Maar goed we willen wel graag er even tussenuit. Vaak ons enige echte uitstapje in het jaar dus ja, nu maar alvast sparen. Misschien toch over een caravan gaan nadenken.... Met wie ga je nu eigenlijk naar amerika? En waarom moet je de laatste maand creche zelf betalen? Wij hebben vanaf februari Jonathan ook van het kdv gehaald, gaat ie 2 keer een ochtend naar psz. Scheeld ons 600 euro. (Ik weet nu wel waar ik de vakantie van ga betalen, whahahaha!) Helemaal geen last meer van je keel en klieren nu? Ruben heeft ook een 'date' voor donderdag staan. (mits hij niet ziek gaat worden van de pokken) Wel leuk maar vaak extra druk. Nu maar even boven zuigen, keuken opruimen en wat boodschappen halen voordat ik weer aan het werk mag. Fijne dag vandaag!
goeiemiddag! zo net word en excell 2010 spoedcursus gehad hier op het werk.. nu ff pauze! ja een pilletje helpt wel, alleen niet toen we naar de ardennen gingen en juist het laatste half uur had ze 5 keer gespuugd (maar we waren daarvoor even gestopt om wat te eten en te drinken) was ook wel erg leuk de ardennen! ja als dat veel scheelt een caravan, gewoon eens vergelijken! ik ga met mn beste vriendin naar amerika! mijn vriend neemt dan ook vrij dan kan hij die week lekker rustig aandoen met de kids, allebei weg dat doen we niet! zo blijft er iig 1 van ons bij de kids. het begint nu een beetje echt te worden dat we erheen gaan, we weten dat we in die pyramide logeren en in het weekend bij de cowboys! ze vroeg al of we goed kunnen paardrijden dus we gaan maar in de kar erachter, voor we met gebroken ledematen verder moeten.. omdat we toen hij op de creche begon die maand vooruit betaald kregen, maar ja das allang weer op hoor. nee alleen van veel slijm maar dat kan ook door het roken en stress komen! en als je stopt met roken krijg je nog meer stress (maar het zal ooit wel gebeuren). zo dat scheelt een hoop geld zeg ja daar kan je mooi mee op vakantie! ja gaat het nog wel met Ruben en de waterpokken? sterkte met schoonmaken! ik ga hier ook maar weer eens verder, fijne dag!
ik woon in Alphen aan den rijn, dus ook redelijk bij jullie in de buurt. Ik heb een zoontje (in sept 2 geworden) en werk 3 dagen in de week als docente op een MBO. Valt niet mee om 30 studenten in het gareel te houden als je de hele dag misselijk bent. Dat zal gelukkig over een maandje over zijn!
Hopelijk is je misselijkheid snel over! Hoe is het nu met jou Femmy? Eindelijk een vroeg avondje voor mezelf. Ruben logeerd bij mijn moeder zodat ik morgen niet zo vroeg hoef te vertrekken voordat ik ga werken. En Jonathan die leg je neer en die is weg. Weer eens wat anders dan tig keer naar boven hoeven lopen om er een terug in zijn bed te leggen. Nu eerst even m'n rondje i-net doen en dan lekker ongestoord gtst kijken. Daarna zal mijn man wel ongeveer thuis komen.
He Runner! hoe is het daar? hier alles prima gelukkig! nu vandaag lekker aan het genieten van een rustige zondag, lekker in pyjama en later misschien nog even erop uit! ziet er wel erg lekker uit buiten! fijne dag!
Femmy, heerlijk zo'n pyama dag! Ik mocht gister van mijn man ook blijven liggen. Jongens waren om 07.45 wakker Werd ik om 9 uur wakker gemaakt, was de tafel gedekt, warme broodjes ed. Zo wil ik wel vaker wakker worden. Gister middag naar schiphol geweest. Even lekker uitwaaien en de jongens heerlijk genoten van alle vliegtuigen. Nu maar weer racen naar school. Dan hopelijk even 2 uurtjes voor mezelf. Afwas staat er nog, was draait, moet m'n nagels nog doen, haakwerk ligt ook nog te wachten. Maar eerst maar aan de koffie als ik terug ben.
Leuk vliegtuigen kijken! wij gingen vorig jaar bij rotterdam kijken, die vliegtuigen kwamen aan in een weiland, eerst allemaal kleintjes en later ook de transvertragia's heb je nog wat kunnen doen in je 2 uurtjes? dan vliegt de tijd he als je even tijd voor jezelf hebt! kan niet wachten tot david ook naar school gaat dan heb ik de vrijdag voor mezelf.. vanavond naar school geweest, ik doe mee aan de verteltas op lisa's school! iedere keer een ander onderwerp, een leerling (we hebben een tas voor de onder en bovenbouw) krijgt dan zo'n tas mee en nu moeten we dingen over 'reizen' verzinnen, nog tips waar ik 2e hands kinderboeken kan vinden?. fijne avond!
Hebben jullie geen kringloop winkel in de buurt? Of bij de bieb verkopen ze hier ook wel eens het een of ander. Anders MP? In die 2 uurtjes doe je idd weinig. Voor je het weet is het 3 uur (dus eigenlijk heb je een krappe 1,5 uur omdat ik na half 2 weer thuis ben en om 3 uur de kleine weer wakker maak) en kun je weer terug fietsen. Maar goed, had gister het keukentje weer uit de berging gehaald en vanmiddag wat boodschapjes en pannetjes dus ze waren druk in de weer met boodschappen doen en koken. Ruben heeft zijn eten ook uit zijn eigen pannetjes geschept, hj heeft serieus nog nooit zoveel gegeten als vanavond, whahaha! Dus heb geen kind aan ze gehad vandaag, heerlijk! (alleen even wat problemen met in slaap vallen maar goed. Ruben heeft sinds vorig weekend een hoog slaper, ze zijn nu ook weer terug verhuisd naar de kleinere slaapkamer. Is nu al de 4e nacht dat ik enigzins door kan slapen en dat sinds 2 jaar! *even afkloppen* Ik=blij!
Hallo! Ik kom me even aanmelden als dat goed is. Ik woon in Noordwijk! Lijkt me leuk om me hier te mengen. Ik moet nog wel even topic doorlezen, maar dat komt goed! Leuk, al die zuid-hollanders!
Samloes, tuurlijk mag dat! Hoop zelfs dat het weer wat actiever gaat worden hier. Ik moest zo lachen toen ik jou onderschrift las. Jij bent nu een mooi voorbeeld waarom mijn man geen 3e meer wilt. (of dat het kindje gehandicapt is) Ik heb te vroeg gejuigd. Vanmorgen waren we allemaal om 5 uur al wakker. Begin zelf een uur later dan normaal dus breng R zo naar school en J naar psz, ben benieuwd hoe hij het vandaag (2e keer) gaat doen. En dan zelf voor een half uurtje weer terug naar huis om wakker te worden.
Goedemorgen! Ik zal eerst even wat vertellen over mezelf. Mijn naam is Karin, woon samen met mijn vriend in Noordwijk en we hebben vier heerlijke kinderen. 1 jongen en 3 meiden. Sam is nu 3 jaar, Loes 2 jaar en Jet en Mies bijna 8 maanden. Best een drukke boel vind ik zelf! Mijn 3e zwangerschap was een verrassing en was al beetje schrikken en toen kregen we dus bij de eerste echo te horen dat het er twee zijn! Poe! Das helemaal even schrikken, maar snel aan gewend gelukkig. Momenteel ben ik fulltime mam, doe alles thuis en ga in feb 1,5 dag werken. Sam en Loes gaan ook 2 ochtenden naar psz en voor de rest druk, druk, druk! Als jullie wat willen weten, vraag maar raak. Ik zal zo even paar foto's langs laten komen. En moet nog steeds even topic doorlezen.