Meiden uit zuid holland die vriendinnen zoeken

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tycoonmar, 15 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
  2. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Welkom hier Karin! ik zeg blijf maar gezellig meekletsen want er waren best wat nieuwe mensen maar allemaal maar met enkele berichten. ;)
    jeetje dat zal vast wel een drukke boel zijn maar wat een schatjes zeg, leuke foto's!

Runner thans voor de tips ik heb het boek voor 2 euro op mp gekocht, vroeger kende ik een online boekenshop maar ik kan niet meer op de naam komen!
    hopelijk gaat het slapen snel weer goed daar bij jullie en voortaan de kids dus zelf laten kokkerellen?!

Net Lisa weggebracht naar een kinderfeestje, lekker door de miezerregen (maar daar kan je ook goed nat van worden). ze vond het wel even spannend want er waren al aardig wat kindjes! nu maar wat gaan schoonmaken thuis en straks david ophalen!

groetjes!

3. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Samloes, wat een schatjes!

Femmy, lekker even tijd voor jezelf. :D
    Mag ik vragen wat jullie doen met die kinderfeestjes?
    Ruben wordt bijna 5 en wilt ook een feestje (gehoord van een vriendje dat op een andere school zit) nu heb ik het nagevraagd hier op school maar er zijn maar weinig mensen die wat doen. Vaak pas vanaf groep 3 of tussen de middag mee een pannekoek eten oid.

4. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Met kinderfeestjes kan ik je nog niet helpen. Ik zie mijn zus morgen en heeft 3 kids van 4, 6 en 8 jaar. Zal haar eens vragen wat zij altijd doet en vanaf welke leeftijd.

5. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    goeiemorgen!

nou lisa werd vorig jaar 5 maar ik heb een feestje nog even uitgesteld want het zijn zulke drukke maanden (wij 3en jarig in nov. en dan de feestdagen nog) dus ik wou het dit jaar gaan doen, wat we doen weet ik nog niet maar lisa is iig al 2 keer op een feestje thuis geweest, spelletjes doen danswedstrijd en ze kwam woensdag thuis met een mooi beschilderd gezicht. ;) en ze is de week ervoor naar ballorig (nu de ballenbak) geweest, dat was ook een aanrader, ik geloof 9 euro per kind en dan heb je ook patat en drinken en een leuke pet en snoep erbij! het ligt er natuurlijk ook aan hoeveel kindjes je uitnodigt! je kan ook een feestje doen bij de mac ik zou zoiets doen met 2 of 3 kindjes ofzo en misschien doen wij het ook gewoon thuis want voor ons hoeft het ook niet te gek! je kan er ook een bepaald thema aan hangen wat je zoontje leuk vind zoals cars!

6. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik denk dat wij het dit jaar ook nog maar een keer overslaan.

Samloes, wat voor werk ga je straks doen?

Woensdag met Ruben naar de schoolarts geweest. (zijn hem op school aan het testen waar dat drukke e.d vandaan komt en nu wilde ze ook weten hoe het verder met zijn motoriek is) zijn nu ook doorgestuurd naar een kinderpsycholoog. Maar hoe meer ik daar over nadenk hoe minder ik begrijp wat we daar moeten zoeken.
    Het is verder een normaal kind, heel leergierig, verschrikkelijk druk en presteerd het beste als ie van te voren weet wat er gaat gebeuren.
    Maar goed, we wachten wel weer af.
    Volgende week hebben we de resultaten van de testen van school en eind deze maand een gesprek daarover.

Femmy, Lisa heeft het dus wel naar haar zin gehad. :)

7. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    goeiemorgen!

lekker zondag aan het vieren? ;)

Runner; niet teveel zorgen maken om dat doorsturen, de 1 doet dat ook wat sneller dan de ander denk ik en jij kent je kind toch het beste! lisa heeft er bijvoorbeeld heel lang over gedaan om zich thuis te voelen op school ze was altijd heel stil, deed wel wat er gevraagd werd en ja ik zei wel thuis is ze gewoon zichzelf het zal wel vanzelf komen (als we er niet zo achteraan zitten, deden we zelf ook niet) en dat gebeurde dus ook (dus een voorbeeld van luister naar je eigen gevoel).

nou wij doen lekker rustig aan vandaag! misschien nog zo een tekenfilmpje op bed kijken!

8. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Wij zijn wezen zwemmen zondag. Was echt super leuk met de kids! Moeten we echt vaker doen. :D
    Waren 12 jaar bij elkaar en wilde uit eten gaan, belde mijn moeder op het laatste moment dat ze niet op kon passen. Nu voor dit weekend een logeerpartij voor hun op de planing en een heerlijk rustige avond voor ons.

Net een tijdje voor school staan kletsen maar het was koud! Mijn tenen zijn onderkoeld!
    Zo eerst maar de boel zuigen, douchen en naar werk....

9. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Hi! Ik reageer momenteel niet zoveel, want we zijn op dit moment midweekje Centerparcs, Eemhof. Tis heerlijk! Mooi zwembad, ruim huisje, helemaal super!

10. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Samloes, heerlijk! Geniet ervan!

Ik ben gewoon een uur eerder thuis als normaal. :D Nu dus lekker aan de thee.
    Morgen weer met Ruben naar de homeopaat, maar even checken of het verstandig is om daarmee door te gaan.

11. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    samloes; veel plezier daar, lekker genieten met zn allen!

morgen alweer woensdag, gehaktdag ;) zo misschien nog ff op de wii en anders vroeg op bed tv kijken!

12. Poppie

Poppie Lid

17 sep 2006
    47
    0
    0
    ik meld me hier ff af, sorrie geen tijd...

13. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Geeft niets. ;) Sterkte met je laatste loodjes.

Wat een nacht weer! Bleh! Ik zou zoooooo graag weer eens een nachtje door willen slapen...
    Jonathan was ook gestoord in zijn slaap vannacht dus die slaapt nog steeds. Ruben zit al op school en ik maar even aan een kop koffie en ATWT. :p

14. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Succes! Dat alles goed en vlot mag verlopen!

15. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Vannmiddag weer bij de homeo geweest.
    Die denkt toch aan een vorm van autisme. Weer nieuwe druppeltjes gekregen.
    Schoolarts belde ook, die vertelde dat Ruben ook een taal achterstand heeft.
    Wel vreemd dat dat nooit eerder is verteld en ik vraag me ook af wat ze daar precies mee bedoeld.
    Naar mijn idee praat hij prima, kan al aardig lezen en schrijven.
    Hij haalt wel vandaag, gister en morgen en dergelijke door elkaar maar das toch normaal voor deze leeftijd?
    Maar goed ze wist me ook te vertellen dat het allemaal erg lang kan gaan duren dus wachten we gewoon maar weer verder af.

Morgen heerlijk dagje voor mezelf! Eindelijk!
    Eerst maar naar de sportschool en lunchen bij mijn zusje. Heb hier nog wat potjes olvarit voor haar spruit staan, de mijne eet toch niets. Ook wat speelgoed waar onze jongens te oud voor zijn gaat die kant op. Ruimt hier wel lekker op moet ik zeggen. :D

Jongens zijn nu net naar boven, hoop dat het snel stil is. Nu met een kop thee op de bank. Denk dat ik zo maar mijn voeten laat masseren ;) hahaha!

16. Dushi81

Dushi81 Actief lid

26 nov 2010
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Graag zou ik me ook hier aan melden... :D
    Ik kom uit Schiedam, ben 30jaar, woon samen en we hebben een dochtertje van bijna 7mnd Ivy genaamd :)
    Shoppen, auto's, ZP, stappen en Zelda zijn zo'n beetje mn hobby's en mn kleine meisje is natuurlijk mn grootste hobby :D

Vragen staat vrij :D

Lijkt me gezellig om mee te babbelen !

17. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Gezellig! :D

Samloes, hoe was jullie uitje?
    Ik was vanmorgen even in Noordwijk maar de winkels zijn zeker om 13.00 pas open op maandag? Meteen even doorgereden naar de digros daar.

Ik heb een nieuwtje:
    Wij krijgen een 3e kruimel!
    Gister kreeg ik vage streepjes op de etos test en vanmorgen dus maar weer een digitale gehaald en daar staat toch echt zwanger op.
    Wordt even een aanpassing hier in huis maar vind het toch wel weer erg leuk. Nu mag mijn man nog even aan het idee wennen maar ook dat gaat vast wel goed komen. ;)

Femmy, hoe is het met aftellen naar je trip!?

18. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Hoihoi!

@runner van harte gefeliciteerd! Weet je al hoever je ongeveer bent?

midweekje was heerlijk! Veel te kort natuurlijk, maar das altijd als het leuk is. We hebben alle dagen in het zwembad vertoefd, echt super! Voor herhaling vatbaar.

In Noordwijk zijn de winkels op maandag inderdaad pas smiddags open. Heel irritant! Ze hebben ook nog eens allemaal andere openingstijden, de ene om 12 uur open, de andere 13 uur open, erg lastig.

Straks naar dokter met Jet. Ze blijft ziek en vind haar er niet goed uitzien. Ik heb ook het idee dat haar voorhoofd wat boller is dan normaal, vind ik beetje eng, dus even naar laten kijken.

Voor de rest gaat alles weer zijn gangetje

19. Dushi81

Dushi81 Actief lid

26 nov 2010
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ runner: Super zeg, gefeliciteerd!!!

@ Samloes: sterkte ermee, lijkt me idd ook beetje eng!

net ff buiten geweest, pauze, was freakin koud zeg!! brrr....

20. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Samloes, beterschap met Jet! Ben je al terug van de HA?
    Hoe doen jullie dat met z'n 2en en zwemmen met 4 kleine kids???

Ik denk dat ik rond de 4 weken ben.
    Had vorige week woensdag een bloeding die ik niet kon plaatsen en waar toen wel een klein belletje ging rinkelen, afgelopen woensdag een test gedaan en die was hardstikke negatief. En gister kwam er toch een heel vaag streepje tevoorschijn.
    Liever dat de datum na een echo vooruit word gezet ipv naar achter. ;)

maar ga maar even mijn banner veranderen. :D

Dushi, koud he!! Mag ik vragen wat voor werk jij doet?

Deel Deze Pagina