Hey runner, dat mag jij vragen ben commercieel medewerkster binnendienst bij een bedrijf in de automotive...en idd zeker koud buiten, is zelfs licht aan t sneeuwen nu... En jij, runner? Ja ben ook wel benieuwd Samloes! Beterschap idd!
Ik werk parttime bij een bekende drogist. Ik ben echt zo suf vandaag! Gedachten dwalen maar rond en kan me echt niet aan de dingen zetten die echt nog even moeten gebeuren... Morgen Jonathan z'n laatste dagje KDV, mag ie trakteren, Ruben blijft over. Dan hebben wij om 12.15 een gesprek met zijn juf en daarna mag ik nog gaan werken. Maar denk dat ik morgenochtend eerst maar even een ontspannen badje neem. Mits ik nu zo'n beetje op ga staan en wat in het huis ga doen.....
Alles was goed. Dokter heeft niets raars of engs kunnen ontdekken. Hij heeft haar even goed onderzocht, maar zag er allemaal goed uit. Ook haar voorhoofd vond hij niet opgezwollen en voelde niet abnormaal aan. Ze is wel snikverkouden en de rode plekken zijn eczeem, dus daar heb ik zalfje voor gekregen. Al met al geen enge dingen. Zwemmen met 4 kids. Ja, ogen in je achterhoofd hebben! hahahaha Mijn vriend hield voornamelijk de 2 oudste in de gaten. Ze hadden ten alle tijde armpjes om en voordeel in centerparcs is dat de kinderbaden vrij afgeschermd zijn, goed overzicht. Ik zat vaak met de twin op schoot in kinderbad en als we in diepe gingen, zaten de twins in zo'n gele babyfloat en Sam en Loes ook een extra band. Ik nam dan een kleintje en grote onder mijn hoeden en vriendlief ook. Was goed te doen. Ik zal even foto plaatsen
hallo allemaal!!! mag ik me ook aan het clubje toevoegen? ik ben 26 jaar, woon sinds september in schiedam, daarvoor in rotterdam alexander. heb 2 kindjes, een zoon van 2,5 en een dochter van bijna 1. sinds kort alleenstaand en tot nu toe bevalt het prima maar we sluiten niet uit dat het vroeg of laat weer goed komt tussen ons..daar werken we nu naar zeg maar. ik studeer nog (jeugdzorg) en ben ik augustus klaar, omdat ik met mn opleiding stage, rijlessen en de kids een overvolle agenda heb werk ik voorlopig niet. mijn contract was begin januari niet verlengd en achteraf gezien beter ook want ik redde het anders qua tijd niet. mijn sociale leven ziet er een beetje triest uit..1 goede vriendin met wie ik in het weekend als de kinderen bij hun vader zijn iets leuks ga doen, lekker uit eten of thuis samen koken en bijkletsen. familie bij wie ik zodra het kan een bezoekje breng, een goede vriend en een oud collega bij wie ik ook regelmatig een bakkie doe. veel meer is erniet..beetje kenissen die ik wel spreek maar bijna nooit zie.
Samloes, wat een heerlijk stel kids heb je! Als ik het zo hoor kan ik best een keer alleen met de jongens naar het zwembad gaan. Gevaar met Ruben is dat hij denkt dat ie alles met die bandjes kan. Fijn dat het niets ernstigs is met Jet. Lennylenn, pittig hoor zo'n overvolle agenda en dan alles alleen moeten doen. Hopelijk kun je hier wat aansluiting vinden, al zie ik dat je op zwp ook al een aardige tijd rondneust.
Wat een leuke foto's Samloes! Idd heerlijke kindertjes En gelukkig was t niks! Ik werk ook parttime runner, bevalt me prima!! Morgen weer lekker vrij! Welkom Lennylenn, ben er zelf ook net een stadsgenoot zie ik! Was ik vanmiddag een verhaal aan t tikken...poef...alle stroom uit en dus hele verhaal pleite hihi wel lekker rustig, werk voornamelijk aan de telefoon die het ook niet meer deed(fijn he, telefoon via de server) dus dat was wel relaxt.... Hebben jullie nog last gehad van die stroomstoring??
Hier geen stroomstoring. Lijkt me wel erg vervelend. Mits je op je werk zit. Vind het zwanger zijn nog steeds wel een beetje onwerkelijk. Had vanmorgen ook even een nervous breakdown, Jonathan laatste keer kdv en was vergeten en bedankje te schrijven en mijn fototoestel mee te geven, gesprek bij Ruben op school, en met mijn hoofd met een nieuwe huis/kamer indeling. Stond jankend bij de buuf op de stoep. Hormonen doen al goed hun werk. Zitten een beetje te twijfelen wanneer we het onze ouders willen vertellen, bij de jongens wisten ze het binnen 1 week na de test, nu wil ik gewoon eerst Ruben zelf inlichten maar wil niet dat hij zijn mond voorbij praat, mijn man heeft geen zin om nog 8 weken te wachten. Time will tell...
Goeienavond!! ik kwam even kijken (ziek) maar ik moet je natuurlijk even feliciteren Runner!! gefeliciteeeerd gaaf zeg! dat word nadenken over hoe je het gaat vertellen, spannend hoor! volgende keer kom ik uitgebreider reageren hoor!
leuk hoor! hoe voel je je? nee ik zal het niemand vertellen (ken ook niemand die je kent haha ). welkom nieuwelingen! klets gezellig mee!! Samloes, leuke foto's! wij moeten ook nog eens naar een zwembad gaan! ziet er erg geslaagd uit! knap hoor hoe jullie dat allemaal doen met 4 kids, ik vind het vaak met 2 al erg druk, je vraagt je soms af waar je de tijd vandaan moet halen he, maar zolang je maar geniet natuurlijk, hier wat foto's van mijn helden;
Wat een heerlijke kids! Waar ik de tijd vandaan haal? Niet eigenlijk hihi! Eigenlijk wordt heeel de dag in beslag genomen door de kids. Mijn rustmoment is 's avonds als ze allevier liggen te slapen. En probeer altijd dat ze voor half 9 liggen, maar wil niet altijd lukken. Jet en Mies hebben vannacht eindelijk weer eens doogeslapen! jippie. Van 20.30 tot 08.00. Helemaal blij! Hopen dat ze dit ritme oppakken en het blijven doen. @runner hoe is het met je? Al last van kwaaltjes of is dat te vroeg?
@runner: haha ja ik zwerf hier al een tijdje rond maar er zijn altijd van die leuke topics... @dushi: hey leu dat we stadsgenootjes zijn, ik woon er sinds september dus nog niet zolang en ken ook bijna niks..vooral leuke plekken om met de kids naartoe te gaan maar volgens mij zijn die er hier in schiedam ook bijna niet toch? wilde laatst met mijn zoontje naar ballorig dus ik zoeken op internet waar in schiedam dat zta...naja kreeg alleen eentje die in ommoord zat en ik weet waar die is maar dat is wel een eind weg. dus heb dat maar niet gedaan toen. van de stroomstoring heb ik niet veel last gehad, zat toen op mn stage en dat is veel buiten (ja in dit weer ook hahahaha) toen ik thuis kwam deed alles het weer.
@pittig om alles alleen te moeten doen: het valt wel mee..het is alleen lastig als ik veel huiswerk heb. de kinderen zijn ook 3 soms 4 dagen in de wee bij hun vader dus op de dagen dat ik ze niet heb probeer ik zoveel mogelijk te doen. heb alleen weinig tijd echt voor mezelf over.
Femmy, die bovenste foto is lief! Samloes, hoe slapen de meiden nu? Heerlijk he doorslapen?! Lennylenn, waar loop jij stage? Hoe oud ben je als ik vragen mag? Met mij gaat alles goed. Last van de bekende kwaaltjes maar daar kan ik nu heerlijk van genieten. Leuk dat de omgeving zo spontaan reageerd, maakt het voor ons ook wat makkelijker. Ben nu wel aan het idee gewend. 7 maart naar de vk en de 14e de echo. Heb er zin in!
goedemorgen allen! doorslapen is af en aan. Maar ze zijn nog steeds ziekerig en helemaal dicht van de snot, dus denk dat het daar aan ligt. Vannacht wel weer doorgeslapen, dus dat is lekker. Ik kreeg ook al vroeg in zwangerschap last van kwaaltjes, vooral misselijk! Pff, als ik daar aan terug denk! Runner, ik begrijp dat jij een gehandicapt kindje hebt? Ruben of Jonathan? Mag ik vragen wat hij heeft? Heb je trouwens al een gevoel of het een jongen of meisje wordt? Ik ga even ontbijtje maken...
Ruben is niet gehandicapt hoor. Ze vermoeden dat hij een vorm van autisme heeft. Hij is gewoon enorm druk, leergierig en niet te hanteren als het druk om hem heen is. Ik denk zelf dat het weer een jongetje is. Nu wilt mijn man het opeens wel weten, ik twijfel nog. Ik weet dat hij een beetje teleurgesteld was toen we hoorde dat Jonathan een jongetje was (je zag dat meteen aan zijn houding) en wil dat niet nog een keer zien. Dan maar na de bevalling dan heeft hij meteen iets om zich op te kunnen concentreren. Maar ook hij denkt nu dat het weer een jongetje zal zijn.
Het blijft spannend! Wat wordt het? Nog even en de 9 maanden zijn weer voorbij, je zal zien dat het snel gaat. Vorm van autisme vind ik inderdaad ook niet handicap. Sorry! Verkeerd gelezen denk. In onze vriendenkring is ook een zoontje van nu net 3 waarvan ze ook denken dat hij een vorm van autisme heeft. Ze gaan wel een aantal onderzoeken doen, maar voor de rest zullen ze er waarschijnlijk mee verder gaan als hij wat ouder is. Tis denk alleen handig als je het weet, zodat je weet waarom hij op bepaalde situaties op een bepaalde manier reageert. Maar dan zul je het af en toe wel druk hebben met Ruben. Heeft Jonathan er 'last' van? (last vind ik een beetje het verkeerde woord, maar je begrijpt denk wel wat ik bedoel)