Ruben is vooral nog steeds heel jaloers, heeft Jonathan zelfs een keer mee naar boven genomen en halverwege naar beneden geduwd... Toen was voor mij de maat vol en ben ik hulp gaan zoeken. Verder is Ruben heel erg baldadig in zijn doen en laten, goot J regelmatig op de grond, slaat hardhandige een arm om zijn nekje en heeft afgelopen jaar op vakantie J onderwater geduwd met de boodschap dat ie maar even onderwater moest gaan zwemmen. Ik moet echt ogen in mijn achterhoofd hebben! Heb wel het idee dat nu met de homeapatische druppels het wat minder wordt, laaste tijd kunnen ze ook redelijk samen spelen. Verder produceerd hij heel veel geluid, en dan is het echt om het geluid te doen, gillen, overal tegenaan tikken met verschillende voorwerpen en alleen maar luisteren dan. Ook is hij gewoon te druk in zijn hoofd met verwerken, denk dat dat ook een van de redenen is van het spoken s nachts. Ruben heeft er ook moeite mee met het verwoorden van gevoelens ed. Als hij zich pijn heeft gedaan of als ie boos is gaat ie onder de tafel zitten of zich verstoppen. probeer wel zo veel mogelijk zijn gevoelens te verwoorden maar vaak heeft ie zich dan helemaal afgesloten. Dat doet ik trouwens ook vaak. Leeft dan echt in zijn eigen wereld en dan kun je moeilijk bij hem komen, moet je hem echt even aanraken en naar je laten kijken. Hoop gewoon dat hij wat meer zichzelf kan worden op school ipv steeds overprikkeld worden.. Voelde jij je eigenlijk anders toen je zwanger was van je zoontje dan van je dochters? Mijne zwangerschappen van de jongens leken ook totaal niet op elkaar, bij de een fietste ik er zo doorheen en droeg ik helemaal rond en de andere heb ik echt veel overgegeven en droeg ik hoog en naar voren.
ik ben 26 en ben nu alweer opzoek naar een andere stage omdat de vorige stage mij te langzaam ging en ik totaal niks leerde, ik kon dus ook mijn opdrachten niet maken. nu ga ik het bij flexusjeugdplein proberen en nog wat andere instellingen
@runner: sorry, werd ff onderbroken vandaar dat korte berichtje. zoals ik al zei dus ben ik nu weer opzoek naar een andere stageplek waar ik wel iets leer. mijn voorkeur gaat uit naar speciaal basisonderwijs(kinderen met gedragsproblemen en of stoornissen) of leefgroepen met deze kinderen. het is een moeilijke doelgroep maar het zijn fantastische kinderen. helaas maak ik nu niet veel kans omdat bijna alles al vol zit, dus ik zou eingelijk tot april moeten wachten want dan komen er weer een hoop plekken vrij maar ja, dan doe ik ook langer over de opleiding en de maanden dat ik er langer over doe krijg ik geen studiefinanciering meer. (opleiding kost 400 euro per maand, dus dat is best veel als je geen studie meer krijgt)
Hallo dames, Ik zal me in het topic ook nog even voor te stellen. Ik ben Leona, 30 jaar en moeder van 2 dochter. Jacey uit 2003 en Alysia geboren 27 oktober 2011. Ik woon en werk in Zoetermeer en zou het erg leuk vinden om met wat provincie genoten te kunnen babbelen.
Lennylenn, hopelijk vind je snel een stage waar je meer uitdaging hebt. Mamajaceyalysia (die naam moeten we toch echt gaan afkorten hoor ) Welkom hier. Hoe bevalt het om weer aan het werk te zijn?
Welkom MCA! (heb het even afgekort! hihi) @runner ik had niet echt verschillende zwangerschappen bij verschillende geslachten. Ik was alle zwangerschappen ziek en vond er bij alledrie niks aan. Jammer vond ik dat wel. Je hoort soms dat moeders de zwangerschap als mooi en leuk hebben ervaren, nou ik helaas niet. Vannacht er weer uitgeweest om half 3 voor Jet. Pff! Maar goed, vandaag niets in de planning, dus kan lekker rustig aan doen. Fijne dag allemaal!
Ik vind zwanger zijn dus wel leuk. Tenminste bij de jongens. Lekker genieten van dat getrappel (ook al had J m'n 2 van mijn ribben gekneusd) en pronken met die dikke buik. Hoe lang is Jet dan wakker? Tegenwoordig klopt R op de deur en dan hoef ik alleen maar met hem mee terug naar zijn bed te lopen, instoppen en een kus en dan slaapt hij gelukkig weer verder. Ga nu gauw naar bed. Drukke week voor de boeg.
Als 1 van de twee kleinste snachts wakker wordt, dan is het 9 van de 10 keer dat ze honger hebben en een fles willen. Ik kan dan gelukkig wel snel fles erin, schone luier en hup weer naar bed. Ze slapen na fles wel gelijk weer door. Maar het blijft irritant, vind ik. Het blijft nu wel steeds alleen jet, dus denk dat ik haar avondfles dikker ga maken of later geven. Even kijken wat beste helpt. Mies slaapt nog steeds lekker door. Vannacht kwam Jet om half 6. Ik kon daarna nog even een 1,5 uur terug naar bed. Sam en Loes zijn nu op de PSZ. Even bakkie en dan aan de was!
Zitten ze samen op 1 groep? Hier draait de machine ook al. Als die klaar is hang ik m even op en ga dan bij een vriendin langs voor een bakkie. Gister over het ijs met de slee naar rijnsburg gelopen, was nog erg druk. Wel een lekker wandelingetje. Weer van nu vind ik echt vies.
hoi allemaal nog een paar dagen en dan wordt mijn meissie alweer 1 jaar maar oo wat een draak is ze nu zeg! niet te filmen. ze huilt en zeurt letterlijk de hele dag. ze heeft nergens last van (ja van zichzelf) maar niks is goed. en dit nu al een week lang. ze is alleen stil als ze slaapt of als we wilde spelletjes doen want daar houdt ze ontzettend van die kleine aap. fruit eten wilt ze niet, papflesje drinkt ze ook niet helemaal leeg. brood...daar speelt ze mee en gooit steeds de stukjes op de grond om vervolgens boos te worden dat het op de grond ligt. nu maak ik maar smoothies van haar fruit en dan lust ze het wel. haar avondeten gaat er gelukkig heel goed in maar de rest pffffffffff. het zwanger zijn vond ik ook erg leuk hoor runner. naja bij de eerste waren de eerste maanden echt verschrikkelijk, moest alleen maar overgeven en was ontzettend moe. na 4 maanden kon ik er echt van genieten. maar kreeg toen last van heel veel maagzuur. bij de tweede was het helemaal genieten, had in totaal maar 3 keer overgegeven en verder helemaal nergens last van heerlijk!!!! indy wordt snachts ook nog wel eens wakker..flesje schone luier en ze slaapt weer maar ik ben er geen fan van om snachts eruit te moeten. nu is het ook zo dat ze niet eerst even mopperd en dan begint met huilen zoals voorheen neee nu begint ze gelijk hard te huilen. en wat een geluid kan er uit zo een klein mensje komen zeg wauw! dus dan kom ik al aanrennen met de fles en als ze die ziet is ze al stil en strekt gelijk dr handjes uit.
Ze zitten inderdaad op 1 dezelfde groep. Op maandag en woensdagochtend. En als Jet en Mies 2 zijn, gaan ze ook naar die groep. Dan is Sam wel al weg daar, die zit dan op de kleuterschool en Loes gaat dan ook al bijna naar kleuterschool. Zolang we PSZ kunnen betalen, blijven het 2 ochtenden. Maar dat ligt geheel aan overheid en bezuinigingen helaas. JA, die flessen doen wonderen he! Ze zijn er hier allevier nog dol op. Sam en Loes lusten geen pap. Dus die geef ik voor slapen een halfje fles, meer voor de smaak. Jet en Mies zitten nu op 3 flessen, ben benieuwd wanneer de middagfles wegvalt. Hier hebben ze ook die periode gehad van niet veel willen eten. Loes heeft het af en toe nog steeds. Ik ga nu niet meer allerlei dingen verzinnen zodat ze toch wat eet. Eet je niet, dan niet. Ze krijgt vanzelf 'honger'. En dat haalt ze de volgende dag wel weer in. Ze eet dan de volgende ochtend 2 keer zoveel. En je zegt dat ze avondeten wel goed eet. Daar zit ook veel voeding in en fruitsmoothie goed idee. Wat een troep he, als sneeuw weer smelt, pff. Benieuwd of het weer gaat vriezen,want dan wordt het best glad denk.
schoolfotograaf geweest, hoe leuk zijn ze geworden! (tis foto van foto,dus kwaliteit is minder dan echte foto) Bekijk bijlage 223289
ja, ik was ook uitgegaan van standaard foto's. Was blij verrast dat ze er spullen bij fotograveren. Wel slim bedacht ook, want de kids hebben het er nog steeds over hoe leuk het foto's maken was. Over het ijs naar rijnsburg is trouwens best een eind of valt het mee? Geen idee eigenlijk
Hahaha! Officieel niet hoor. Ken je de chinees aan het eind van de N206? Als je via die kant richting rijnsburg rijd dan wonen wij net aan in katwijk nog voor de brug. Mijn schoonouders wonen bij tuincentrum de mooy in de buurt. Klein half uurtje wandelen.
goeienavond!! alweer een tijdje geleden, druk druk druk Samloes; wat een leuke foto's!! super zeg ze staan er echt leuk op! Runner: hoe is het nu met je en hoe voel je je? hier alles goed! mijn reis naar amerika komt steeds dichterbij ik droom er vaak over dat ik mijn koffer aan het pakken ben met net niet de goeie kleren en veels te laat op schiphol kom.. hopelijk blijft het bij de droom. de vip bar waar we heen zouden gaan word dan gerenoveerd dus we krijgen geld en daar zijn we erg blij mee! ook bijna vakantie, donderdag ook studiedag voor de leraren dus een dagje vrij, lekker lang weekend. nou dames ik ga maar weer eens op de wii, beetje bewegen.
Leuk hoor Femmy, komt nu idd lekker dichtbij. Hoe laat moeten jullie op schiphol zijn dan? Ik denk juist dat jullie verschrikkelijk te vroeg aanwezig zullen zijn, whahaha! Hier alles goed, heb niet het gevoel dat ik zwanger ben.... Voel me gewoon te goed denk ik. Echo duurt ook nog zo verschrikkelijk lang. Morgen nog 3 weken (welnee, ik ben niet aan het aftellen hoor. ) Hopelijk de week er voor wel een hartje kunnen horen bij de vk.