Hier nog 1... wij hebben op de derde werelddreef gewoond ( op de hoek bij de Ghandilaan en de trambaan daar )
dat is de 1 na laatste he ? of de 2 na laatste ( bij rijks waterstaat daar ? ) wij woonde bij de laatste wel grappig zeg, ik werk trouwens in Stefanna weet niet of je dat kent ?
Kopen? Wij hebben een echte starters woning. 2 slaapkamers en bovenste verdieping zonder lift. Jammer genoeg geeft de makelaar nergens aan dat het zo verschrikkelijk gezellig is met al die jonge mensen in een flat. Vooral zomers als het mooi weer is staat echt iedereen met elkaar te kletsen ed. Das het enige wat ik hier echt wel onwijs ga missen. Maar ja, vind het ook wel fijn als de jongens straks hun eigen kamertje hebben en wie weet krijg ik mijn man zo ver dat er een 3e musketiertje bijkomt. De boogaard schijnt ook wel leuk te zijn. Ben er echt jaren geleden voor het laatst geweest maar een vriendinnetje van mij rijd daar wel wat km voor om. Hahaha!
Nee helaas! Wij zitten nu in een starterswoning en willen juist naar een huisje met een tuin. Ik wil heel graag in de zanderij. Dat vind ik echt een gezellige wijk. Succes met de verkoop. Hoelang staan jullie te koop? Wij al een jaar...zucht... iemand nog interesse in een maissonetteflat in de buurt van Rotterdam?
Hee wat een gezellige topic, mag ik ook meekletsen? Ik ben 33 jaar, woon in Leiden en nog 4 weken wachten op onze kleine meid! Het wordt de derde, ik heb al een zoon van bijna 9 en een dochter van 6. MIjn vriend heeft ook 2 kids van ongeveer dezelfde leeftijd, dus binnenkort zijn we, als we compleet zijn, met z'n zevenen
Idd een leuke nieuwbouw buurt. Helaas te hoog gegrepen voor ons. Huis staat sind februari te koop.... Eerst maar op vakantie in oktober.
Ja, deze keer weet ik wel wat het is, de vorige 2 keren wilde ik het niet weten. Toch is dit wel een bijzondere ervaring, dat je al gericht dingetjes kunt kopen enzo. De roze kleertjes hangen klaar in de kast Wisten jullie het van tevoren? En leuk trouwens, Katwijk, dat is hier niet zo ver vandaan!
je bedoelt stefanna in delft? daar woont me opa wahahahaha '@Luuus wat grappig!!!! ik ben er in 2000 weer vanaf gegaan was een leuke school toen ik erop zat met gronsveld en dekker hahahaha
Wat toevallig! Stefanna hoort bij Pieter van Foreest, heb ik ook gewerkt toen ik nog in het Westland woonde! Maar dan in Akkerleven in Schipluiden. Ben wel een paar keer in Stefanna geweest.
haha grappig 2000 zat ik er ook nog... en indd gronsveld en dekker waren de leukste leraren toen haha... ik woonde ook vlakbij de eindhalte van tram 1.. echt grappig de wereld is klein zeggen ze he... stefana ken ik ook wel mijn ex vriendje van vroeger werkte daar haha en een oud klasgenootje..
waaaaaaah grappig man!!!!! mijn oma heeft er ook nog ff gewoond maar die is helaas al overleden! ja mijn opa is een tandloze grappemaker hahahaha oooo en dan heb je ook vast mijn schattige kinderfoto`s zien staan whahahahahahaha GEWELDIG!