Pillen doen hun werk. Buikkrampen en een hoop stolsels meer dan ik me kan herinneren na een bevalling. Hoop dat het vruchtje nu snel volgt. Ben moe en wil slapen.
Rond een uur of 8 was het over. Nu af en toe nog wel goede krampen gevolgt door een stolsel maar geloof dat dat nu ook wel bijna over is. Besef dat het nu echt over is komt nu pas aan. Maar goed over een paar maanden gaan we er gewoon weer met volle moed voor. Hoe is het met jou voorbereidingen? Koffer al gepakt?
moeilijk hoor! praten jullie er samen veel over? sterkte ermee en als je wat kwijt wilt kan het ook altijd hier he! ja nou het wil gewoon niet lukken met de vakantielijst afmaken, ik kom niet verder, misschien zit mijn hoofd te vol? ik wil altijd alles ruim van te voren klaar hebben maar nu lukt dat niet haha.
Hij doet wel zijn best hoor. Maar we gaan er wel totaal anders mee om. Hij riep vorige week woensdag al dat hij het had afgesloten. Werd toen wel een beetje boos. Hoe kun je het nu afsluiten zolang het nog in mijn buik zit??? Maar goed, hij heeft wel wat meer in huis gedaan, kwam met een grote bos bloemen thuis. Heeft een broodje rosbief gehaald en ook zorgt ie ervoor dat er altijd chocola in huis te vinden is. Hahaha! Hij zei van de week wel dat hij het even moeilijk had met de echo van vorige week. (1e echo was mijn moeder mee hij was aan het werk) En nu zegt ie ook dat als het nog een keer gebeurd hij niet weet of er dan ubeerhaupt een 3e komt. Ja dag! Dan heb ik dit allemaal voor jan L*L gedaan zeker?! Vind het idd wel fijn dat ik hier alles neer kan knallen en dat hier ook meiden met deze ervaring 'rond lopen'. Je voelt je wat meer begrepen dan dat hier in je omgeving gebeurd. Nu het eruit is hoor ik niemand meer en moet ik gewoon maar doen alsof er niets gebeurd is... Als je het belangrijkste maar bij je hebt, de rest kun je altijd nog aanschaffen. Weer extra excuux om te winkelen. Of hebben jullie daar weinig tijd voor? Wij zijn 10 jaar geleden 1 week naar Orlando geweest. Week vloog om! Je had niet eens tijd om bij te komen van de vlucht voor je het wist was je alweer op de terug weg. Hebben toen echt een hoop gezien en gedaan, Had nog een week thuis nodig om bij te komen.
ja het is heel moeilijk en je man kan zich op dat moment misschien ook niet helemaal in jouw inleven maar wel lief van die bloemen en chocola en zolang je alles maar bespreekt (ook inderdaad hoe je vind dat hij ermee omgaat). vrijdag vliegen we naar las vegas, volgende ochtend worden we om 7 uur (al ) opgehaald en gaan we via touristische route naar grand canyon waar we het weekend verblijven en maandagmiddag weer terug naar vegas, dinsdag eigen vermaak en woensdag area 51 tour en dan donderdag weer eigen vermaak en vrijdag weer naar huis! ik heb al wat dingen die ik zou willen doen in vegas zoals naar een schietclub en naar die winkel van pawn stars dus dat word rennen ja.. vandaag maar de koffer tevoorschijn halen! oja de wasmachine lekt en dat net nu!! maar dat komt via het rubber en met een was erin valt het gelukkig nog mee dus dan maar ff met een doek en bak eronder..
Wat is dat voor een winkel? Heerlijk hoor, je wordt wel leker geleefd zo te lezen. Ben jaloers! Hahaha!
ik zag die serie (vanavond komt ie) pawn stars en dat zit dus in vegas, van die grappige amerikanen die in een shop spullen kopen van mensen maar natuurlijk eraan willen verdienen dus niet teveel willen betalen en mensen komen daar met de gekste dingen aanzetten!
haha nou ik denk niet dat ik wat koop, ik hoop die mensen te zien lijkt me wel grappig om een praatje met ze te maken hoe is het vandaag met je?
Jij wilt gewoon actie zien daar. Whahahaha! Met mij gaat het de goede kant op. Vandaag nog niet gejankt Zit lekker aan de thee met paaseitjes. Zo even op het balkon op de gallerij zitten in het zonnetje. Daarna Ruben weer ophalen. Misschien nog even naar een speeltuin vanmiddag of het bos in oid. Morgen nog een dagje thuis blijven. Denk dat ik vrijdag weer naar werk ga. Hoop dat ik tegen die tijd wat minder vaak zwart voor mijn ogen zie. Van thuis zitten wordt ik lui....
goedemorgen! Hoe is het met je Runner? en wat ga je vandaag doen? ik ga verder met schoonmaken, koffer pakken en de laatste spullen kopen, pfff ben al zenuwachtig! morgen om 9 uur op schiphol zijn, hele dag vliegen (met tussenstop op philadelpia) kom je nog daar om half 9 aan (lokale tijd ). het word vandaag iig een zonnige dag!
Ik denk dat je het niet meer gaat lezen maar iig een hele fijne reis! Ben benieuwd naar je foto's en belevingen!!! Gister de stad in geweest (Leiden) en 2 paar schoentjes gekocht voor J. Ook even langs de Jamin. Vanmorgen op de weegschaal gestaan en die paaseitjes komen voorlopig niet op tafel.... (sinds oktober weer 7 kg aangekomen, oeps) Vanaf nu maar weer op gaan letten. Aangezien ik toch niet met een dikke buik op vakantie ga moet ie wel weer even wat strakker worden. Mijn leiding gevende had me pas vanaf volgende week vrijdag een halve dag ingeroosterd. Heb dit nu verplaatst naar dinsdag. Verzuimpunt gaat nu opeens lopen puchen. Die willen me natuurlijk weer volledig aan de slag hebben. Moeten ze het toch anders aan gaan pakken want door te gaan lopen dreigen hebben ze een verkeerde aan mij. Hoe meelevend ze daar ook waren toen ik de 1e paar keer belde hoe een gebrek aan inlevingsvermogen heeft die m*ts die ik gister aan de telefoon had...
goeienavond, of is het middag, ik was net pas gewend aan het amerikaanse ritme hoe is het Runner? ik heb een geweldige week gehad in amerika, bij de cowboys en in vegas en dan nog de excursie naar area 51! dinsdag zijn we zelf heel de strip af gaan lopen in Vegas, het is echt gigantisch allemaal en we dachten dat het meeviel maar mijn voeten waren kapot! ik kom binnenkort wel wat meer vertellen ik ga nu nog ff proberen wakker te blijven (had al een paar uur geslapen) ik zal ook gauw wat foto's plaatsen!
hier vast een foto vanuit de helikoptervlucht en op de ranch, daar hebben we alles wel gehad, regen, sneeuw kou en zonnetje
Wat een mooi uitzicht! Had je wel de juiste kleding bij je? Viel de vlucht mee? En heeft je man zich ook vermaakt met de kids?
ik ga alle foto's ook per dag op de weblog zetten samen met de verslagen, hier nog 1 van een truck die in het plaatsje Rachel staat bij de 'allieinn' (vlakbij area 51) en 1 van ons bij de bekende higway waar veel ufo's gespot zouden zijn!
ja ik had gelukkig ook mn winterjas bij me dus echt een gevarieerde koffer, als je het leuk vind kan je over mijn eerste dag lezen die heb ik net op de weblog gezet! de vlucht was lang en we hebben erg lang last gehad van de jetlag (en nu weer haha). ja mijn vriend had een week vrij dus die heeft leuke dingen gedaan met de kids, gelukkig doet hij ook altijd al veel dus dat ging prima!
Wat een leuk verslag. Wordt de rest net zo uitgebreid? Hoeveel foto's heb je gemaakt? Wel erg gaaf hoor!