Meiden uit zuid holland die vriendinnen zoeken

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tycoonmar, 15 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ja ik heb aardig wat geschreven per dag, ik heb ong 440 foto's gemaakt (en dan mijn vriendin ook zoiets) ;)

2. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    hallo!

wat een rust hier ;) hoe is het met je Runner?

hier lekker weekend!

3. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Hier alles lekker hoor.
    Gister 2 jaar getrouwd. :D
    Dus morgen lekker saampies uit eten en de jongens logeren dan bij mijn ouders.

Heb na de MA rare nabloedingen gehad. Echt mochten we het nog een keer meemaken dan zou ik never nooit meer die gekke pillen gebruiken maar meteen laten cureteren. Wat een nasleep heeft dat. Ben van t weekend voor het eerst weer ongesteld geworden en er kwamen nog allemaal gekke stolsels en vliesjes uit. Heeft ruim 1,5 maand geduurd deze gekke ellende... Maar denk wel dat ik nu eindelijk echt schoon ben.

Morgen inschrijven op een nieuwbouw huis, heb er zin in! Nog maar afwachten of we in aanmerking komen maar goed. ;)

Hoe is het verder met jou? Zal zo even je log even lezen. :)

4. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    nog gefeliciteerd met jullie trouwdag! heerlijk zeg samen uit eten! veel plezier alvast (en ook leuk voor de jongens logeren bij opa & oma!).

dat is niet niks zeg van die nabloedingen! wel fijn dat je nu dan eindelijk schoon bent! heb je een beetje rustig aan kunnen doen?.

en spannend van dat nieuwbouwhuis! wij zijn ook aan het kijken naar huizen maar het heeft nog geen haast (onderburen gaan verhuizen jeuh ;)).

fijn weekend!

5. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Hahaha, leuke onderburen dus? ;)
    Ben echt blij dat wij helemaal bovenin wonen.
    Zijn denk ik zelf de herrie schoppers. :D
    Hebben jullie koop of huur?

Rustig aan kunnen doen? Was dat? ;)

Zo weer aan het werk.
    Genoeg te doen dus de dag zal wel lekker snel voorbij gaan.
    Morgen verjaardag van een vriendinnetje. :)

6. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    die waren al aan het zeiken toen lisa net leerde lopen, tja we kunnen ze niet heel de dag op een stoel zetten he! en met kerst stonden ze na een half uur al voor de deur, die zitten echt alleen maar naar elkaar te staren volgens mij tot ze wat horen!
    we hebben nu huur, wel particulier dus het is al best prijzig!

wij gaan naar driebruggen, ben benieuwd nog nooit geweest, hopelijk is het een beetje droog..

nog een fijn weekend!

7. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Was het wat driebruggen?

Leuk zulke onderburen.
    De mijne zijn wel eens naar boven gekomen met de vraag of het wat zachter kon en of ik mijn hakken uit wilde doen.
    Had op dat moment eters, zaten aan tafel en geen hakken te bekennen... Heb gevraagd of ie wel helemaal helder was?
    Nooit meer hierboven gezien. ;) Al krijgt mijn man af en toe wel opmerkingen dat het al vroeg dag was bij ons e.d maar daar gaat ie maar niet opin.

Bij die nieuwbouw huizen hebben mensen met een huurhuis voorrang....
    Gaan ons wel inschrijven maar heb zo'n flauw vermoeden dat het voor niets is.
    Ach, niet geschoten is altijd mis. ;)

8. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    goeiemiddag!

ja was leuk weekendje driebruggen, we zaten bij een bed & breakfast in een tuinhuisje (jawel) dus sliepen we allemaal in de woonkamer, lekker knus dat wel maar dan is het extra fijn om weer in je eigen bed te rollen ;) wel een heerlijke tuin en we waren de enige dus lekker rustig!
    gister 1 kaartje voor linaeushof gewonnen, goh daar ga je ook niet in je eentje heen dus wel slim gedaan dan ga je wel met zn allen natuurlijk!
    precies niet geschoten is altijd mis! wel handig dat je dan voorrang hebt!
    nou ik ga nog maar eens wat doen hier!

9. sorien

sorien Actief lid

3 apr 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    ohh gezellie heb dit clubje helemaal over het hoofd gezien !
    Ik ben sorien en ik ben 22 lentes jong :)
    Ik ben verhuist van brabant naar Rotterdam...
    Een grote stap die ik genomen heb maar ik wilde dolgraag met mijn vriend gaan samenwonen!
    Samen hebben mijn vriend en ik al vrij snel besloten om voor een brusje te gaan!
    Ook omdat mijn vriend een stuk ouder is als mij ;)
    Het lijkt me super leuk om in contact te komen met (aanstaande)mama´s ... ik ben op een uitnodiging aan het wachten voor het erasmus ziekenhuis...
    heb je vragen stel ze gerust:D

10. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Welkom hier Sorien! hoe bevalt Rotterdam? en ik zie staan bezig voor een brusje? dus jullie hebben al een kindje?.
    ikzelf woon in zoetermeer en we hebben dus 2 kids een dochter van 5 en een zoontje van 3,5!

11. sorien

sorien Actief lid

3 apr 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    hihi nee nog niet ... hihi nu je het zegt... :p was me eigenlijk niet eens opgevallen :D vond het woord gewoon schattig
    Maar Rotterdam bevalt me prima wel even wennen maar komt helemaal goed!

12. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    hopelijk mag jullie wens gauw uitkomen! ja genoeg winkels om te shoppen he (als je daarvan houdt ;)) werk je zelf of niet?.
    alvast een fijne avond!

13. sorien

sorien Actief lid

3 apr 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik zelf heb verzorgende ig gedaan.
    helaas een ongeluk gehad 3 jaar geleden en er blijvend knieletsel aan overgehouden :(
    maar waarschijnlijk ga ik nu verder als activiteiten begeleidster :)
    maar is allemaal nog niet zeker pfff .
    JA wij hopen ook enorm dat onze wens snel uit mag komen
    en wat voor werk doe jij of ben je thuisblijf mama

14. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Femmy, dat soort tuinhuisjes zie je hier heel veel. Maar dan ook echt als woningen. Ik zou gek worden! Hihihi.
    Maar goed, voor een weekend is het prima te doen. Omgeving ook leuke dingen te doen?
    Ja, ik las het van de Lineushof in Bennebroek, whahha! (Moest er stiekem wel even om lachen hoor ;) ) Waar heb je die dan gewonnen?

Sorien, welkom hier!
    Hoeveel Hoeveel ouder is je vriend?
    Op welk zh lopen jullie nu?
    Hoop dat het er snel voor jullie ook inzit!

Wij mogen straks weer naar de schoolarts, de gehoortest mag Ruben overdoen. Maar geloof niet dat ie er zin in heeft en er straks ook met z'n pet naar gooit.
    Vanmiddag thema afsluiting op psz/school.
    Iemand enig idee wat we dan kunnen eten zonder lang in de keuken te hoeven staan? Man is weer eens laat aan het werk dus eet met de jongens samen.

15. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    goeiemiddag!

nou wat een week, gelukkig heb ik nu alweer weekend. lisa's juf belde ze had toch wel veel last van keelpijn dus ik heb haar opgehaald en hop vrij genomen en naar huis!

ik had vorig jaar gekeken op die site van die linaeushof (wat n naam) en toen stond er 'win vrijkaarten als je ons liked op twitter' dus ik dacht o leuk kaarten (meervoud) dus ik hun geliked maar wint iedereen maar 1 kaart haha!
    ik nog zeggen tegen mn vriend wie weet is zo'n tuinhuisje ook leuk voor een week (dat zei ik van te voren he) nou hell no! en driebruggen is niet zo groot dus we waren alleen in de tuin te vinden!

sorien;
    dat is ook niet niks wat voor ongeluk was het? ik doe administratie, zit er alweer 10 jaar! ik werk schooltijden dus dat is wel erg fijn!

Runner succes bij de gehoortest! een makkelijke hap? tja moet ht gezond zijn anders kan je een patatje halen of lekkere broodjes maken (lees met brie en honing uit de oven) of chickentonight ofzo dan kan je er in doen wat je lekker vind en ook zo klaar!

nou ik ga maar wat schoonmaken hier!

16. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ze eten geen rijst. ;)
    Heb voor hun maar poffertjes en voor mezelf (en misschien de buuf, maar die laat weer eens niets van zich horen...) shoarma gehaald.

Kun jij zo makkelijk vrij nemen?
    Bij ons is dat echt een crime...

17. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ook lekker, ik denk dat ik maar burritos doe en de kids soep met stokbrood (zo ff doorgeven aan mijn vriend).

ja gelukkig wel dat is echt een voordeel bij ons, ze zaten nu zelfs allemaal in vergadering dus ik heb een mail gestuurd en mijn briefje neergelegd! bij mijn vorige werk ging dat ook altijd moeizaam, dan moest je het al een week van te voren aanvragen!

18. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Al enig idee wanneer jullie naar de lineushof gaan?

Ook lekker burritos.

Was wel grappig net op school.
    Project afsluiting over dieren.
    Met echte diertjes: hamster, kip, konijn, vogel, cavia, vis maar ook een hondentrainingsshow en een pony waar de kids op konden.
    Nu de jongens aan de poffertjes en ik wacht op de buuf....

Echt hoofdpijn van zo'n dag. Ben de hele dag onderweg geweest. Bleh!

19. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    goedemorgen!

ik denk maar ergens in de zomervakantie omdat we dan ook misschien niet op vakantie gaan! gister wel al de ticket ontvangen dus dat is snel!

altijd leuk een ponyrit! nog leuke weekendplannen? wij doen rustig aan, maandag even langs de markt op het dorp, vorig jaar voor het eerst geweest en echt leuke spullen gekocht, ikw ist niet dat het zo goedkoop was ;)

20. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Wij zijn giste rnaar het zwembad geweest.
    Zelfs Jonathan vond het geweldig! Voorheen klampte hij zich constant aanme vast maar nu vond ie het gewelig om steeds van de kant in het water te springen en koppie onder te gaan.
    Wordt dus weer 3x beter opletten op vakantie van de zomer, hihihi.

Vandaag ook drukke dag gehad. Eerst kindermarkt vanmorgen. Vanmiddag bij een band ween kijken en toen ik me net in mijn relax-mote op de bank had geinstaleerd belde de buuf of ik nog even meeging naar het dorp. Heb me dus weer aangekleed en zijn bij de fanfare wezen kijken. Was nog best leuk ook eigenlijk.
    Nu mijn nagellak weer verwijderen (rood-wit-blauw gestreept ;) ) en mijn bed opzoeken. Morgen de jongens om 8 uur bij mijn schoonmoeder afleveren.

Weltrusten!

Deel Deze Pagina