waaah grappig ik heb ook voor pieter gewerkt ! toen in de bieslandhof whahahahaha ik werk nu in de verslavingszorg in rotterdam
@ Gaby je werkt in de verslavingszorg in Rotterdam toevallig via Parnassia of Bavo Europoort. ik werk nu met gehandicapten maar vind ik een beetje soft. heb hiervoor een jaar in de psychiatrie gewerkt dat vond ik echt fantastisch Verslavingzorg lijkt me ook erg uitdagend. alleen zit er overna te denken als de kleine er is om een hele hele andere kant op te gaan heb al een btje genoeg van de onregelmatige diensten enzo. dus zit te denken aan leraaropleiding omgangskunde om trainingen in sociale vaardigheden en gesprekstechnieken enzo te geven.
nee ik werk bij de bouman. de kliniek. en moet toegeven het is een hele leuke uitdagende baan heb het er heel erg naar mijn zin en elke dag kan weer anders zijn gewoon doen zal ik zeggen hahaha
Grappig om dit topic te lezen. Veel dames met verhuisplannen, veel met zelfde beroep en veel uit dezelfde plaats Kleine wereld is het toch... Ik val in geen van de 3 categorieën, vrees ik, al heb ik ook een blauwe maandag in Delft gewoond (Westerkwartier) - errug leuk, maar dat parkeren.....! Vandaar dus toch maar gevlucht naar een mooie eengezinswoning met garage in Nootdorp Heerlijk! Maar mis het toch soms wel een beetje dat je niet op vrijdagavond makkelijk ff de stad inloopt voor een cappuccino op de Beestenmarkt... *snik* Verder... Ik ben bijna 3 jaar getrouwd met de liefste man op aarde, ruim 21 mnd mama van het mooiste jongetje en sinds oktober werkzaam bij een gezellig bedrijf, waar ik administratieve werkzaamheden verricht. Klinkt saai (en is het misschien voor veel van jullie ook wel), maar ik vermaak me er gelukkig prima mee en over mijn salaris mag ik ook al niet klagen, hahaha! Hoe staat het eigenlijk met de relaties van iedereen hier? Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden...? (ben niet nieuwsgierig, maar weet wel graag alles, hahaha)
hier ben ik alweer 11 jaar samen met ook de liefste man ter wereld! (nu maar hopen dat we niet de zelfde hebben whahahaha) en zijn we op 15 dec dit jaar alweer 7 jaar getrouwd! ik heb de allerliefste en mooiste dochter van 6 en ze is geboren op 2 april 2005 en de allerliefste en mooiste zoon van 2 geboren op 30 mei 2009 foto`s staan in mijn foto album hier Nootdorp is trouwens ook erg leuk wonen! wij hebben er ook gekeken voor een huisje maar toch had ons huis in berkel de voorkeur!
Nootdorp is zeker leuk, alleen best prijzig.... ik ben in september 5 jaar samen met mijn vriend en juni 2012 gaan we trouwen
beestenmarkt is indd super gezellig altijd mvs lijkt me ideaal als je erboven woont haha ik ben 5,5 jaar samen met m'n vriend, niet getrouwd maar denk ook niet dat dat ooit gaat gebeuren want eigenlijk bgeven we daar allebei heeel weinig om.. enige nadeel vind ik alleen dat ik als enige een andere achternaam heb in ons gezin maar verder maakt het me niet uit..
Ik ben pas ander half jaar erg gelukkig met mijn vriend. We gingen al na 2 maanden samenwonen en binnen een jaar was ik zwanger!!!! Wij zijn dus erg erg erg snel. Maar alles gaat vanzelf en voelt goed :-D Ik wil heeeel graag trouwen maar daar moeten we nog even voor sparen
een vraagje voor Gaby tussendoor, komt opeens in me op ik heet namelijk ook Gaby of ja Gabrielle. en zoals ik al eerder vertelde ik kom uit Brabant en daar zeggen we gewoon uhm gaabie zeg maar. hier in Den Haag en omgeving maken ze er allemaal gaybie van ofzo iets. dus ben erg benieuwd hoe jou naam word uitgesproken :-D
Gaybie???? Wij zijn ruim 11,5 jaar samen. Waarvan net 1 jaar getrouwd. En wonen nu 7 jaar samen in dit huis. En hebben 2 zoons van 4,5 en 1,5, die natuurlijk wel de aller-allerleukste zijn. Jullie nog plannen voor vandaag? Ik ga zo denk ik even naar de kwantum in valkenburg, wat dozen halen voor het speelgoed in op te bergen. Moet het hoognodig even uitzoeken, alles wat niet meer compleet is of het niet doet weggooien. En alles waar ze op uit gekeken zijn weer naar de berging brengen. Vanmiddag is mijn man op tijd thuis dus zullen er dan wel even op uit gaan.
Leuk om te lezen hoe het leven e.d. bij anderen eruit ziet Wij zijn vanmorgen al op pad geweest: moesten 9 uur in het zkh zijn voor pre-operatieve screening voor Sil ivm trommelvliesbuisjes die binnenkort geplaatst moeten worden (routine-klus voor hen, spannend voor ons, haha). Daarna zijn we nog even naar 'opa & oma' geweest, ook in Delft. Dat zijn de ouders van mijn mans eerste vrouw. Zij is overleden, maar we hebben nog wel heel goed contact met ze, dus als we in de buurt zijn, gaan we (met z'n 2en of 3en, maakt niet uit) altijd even op de koffie. Om half 12 daar weer vertrokken, via de bakker naar huis, nu gegeten & kind op bed, dus even tijd voor mij Als Sil straks weer wakker is gaan we nog even een paar boodschappen halen en daarna lekker naar de speeltuin. Het is zulk lekker weer! Zo, heel verhaal Gelukkig ziet mijn gemiddelde vrije woensdag er veel rustiger uit, hoor, hahaha!
MvS, weet je al wanneer dat op de planning staat? Ruben zit al voor de 3e keer aan de neusspray. Wil liever niet aan de buisjes omdat zwemmen dan ook lastiger wordt.. Is ze lang geleden overleden? Mijn 1e opvang gezin was net hun moeder verloren, haar ouders deden alles voor hun kleinkinderen en schoonzoon. Kon die schoonzoon niet altijd even goed waarderen jammer genoeg... Wel fijn dat jullie nog goed contact met hun hebben. Ik ben vanmorgen naar de action gewandeld, wat potjes eten voor Jonathan ingeslagen (die eet dus pertinend niet, heel af en toe een potje verder weigerd hij al het warme eten). Straks naar Noordwijk, toeristenmarkt is weer begonnen, Leuk!
wat eeen heeerlijk weer vandaag he dames.. wij zijn vanochtend naar de kieviet (grote buitenspeeltuin) in berkel en rodenrijs geweest... kleine ligt nu uitgeput op de bank even een filmpje te kijken... en ik zou heel miss vanavond nog mee gaan met een vriendin aquajoggen maar twijfel een beetje of ik er zin in heb haha mvs voor hun is het een kleine operatie maar zou het ook wel heel spannend vinden hoor! ideaal runner als je een opbergruimte heb waar je het speelgoed kwijt kan handig om soms af te wisselen!!! wou dat ik een extra zolder had ofzo haha ze hebben toch meestal maar een paar dingen waar ze echt mee spelen ook al heb je een halve bart smit in huis ik ga zo nog eventjes boodschappen doen maar heb geen idee wat ik nou weer zal gaan koken vanavond iemand miss een tip wat erg lekker is om een keer uit te proberen