He allemaal, Leuk zo'n Zuid-Holland topic. Ik meld me hier ook maar even aan dan. Wij wonen in Maassluis (komen er nog meer uit Maassluis dan?) 2 dames, eentje van 4 en de kleinste wordt eind augustus 2. He dat is wel grappig, mijn oma krijgt als het goed is begin augustus de sleutel van een kamer daar, dan gaan we je vast wel eens tegenkomen En voor de rest ga ik eens even bijlezen en kom ik vaker langs!
goede nacht allemaal haha vandaag naar mijn schoonmoeder op de camping geweest in limburg. Maar wat een gedoe om er te komen op knooppunt batadorp zei de navigatie steeds dat hij het signaal kwijt was. Nam ik weer verkeerde afslag en de eerste plek om te keren was dan weer 15 km verder :S en dat een aantal maal :S tja wist echt niet waar ik heen moest haha na een uur (niet lachen he haha) had ik EINDELIJK de goede afslag te pakken en konden we doorrijden. Heerlijk dagje gehad maar duidelijk een telange heenreis dik 3 uur terug nog net geen 2 uur haha kleine ligt nu op bed na een fles hopen dat hij uitslaapt haha en ik ga zo ook maar is mijn oogjes sluiten truste allemaal
goedemorgen meiden!!! hier ff snel vanaf het werk! ben echt doodop hahaha wil terug me bedje in maar ik moet nog tot 15.30... Sanell welkom gezellig en baby moet stiekem toch wel lachen hoor hahahaha
Goedemorgen allemaal, nog plannen voor vandaag? Hier ga ik even aan de slag om de hamstertjes een schoon hok te geven en verder alleen wat huishoudelijke dingetjes op het programma
ik ben aan het wassen enzo.. vissenkom is ook al schoon, heb al gestofzuigd.. na het slapen van djayson gaan we naar me ouders toe, me vader viert zijn verjaardag!
goeiemorgen!! wat een weer he... ja het is ook nooit goed hier in nederland, eerst is het wekenlang zonnig en word het te droog en nu de regen, soms vind ik het wel gezellig (als je er niet doorheen hoeft) maar ik wou vandaag ook even eruit! Sanell; welkom hier! baby2011; hahaha Gaby; nog ff volhouden & werkze! verder geen plannen hoor, de buggy uit elkaar gehaald scheelt een hoop ruimte in de keuken, die onderdelen nog even wassen en straks eerst de andere was nog ophangen en voor de rest een luie zondag met de kids, vanavond maar eens aan de macdonald's! fijne zondag!
Takhen, mijn jongste en jouw oudste schelen niet zoveel. Ik kom wel uit de buurt. Moet je veel afvallen? Ik ben nu sinds januari 17 kilo kwijt. Wil er nog 5 maar die laatst paar gaan erg langzaam.... @zindelijkheidstraining, gaat goed bij jullie! Als ze het eenmaal in de gaten hebben hoe het moet kan het hard gaan. Vandaag niet zoveel op de planning. Vanmorgen lekker uitgebreid ontbeten en ben ik met een boek in bad gestapt, heerlijk! Net wezen puzzelen met de jongens en nu aan het klaarmaken om even langs schoonouders te gaan. Man had al aangeboden om te koken dus heb een heerlijk rustige zondag, hihihi. (oh en big nieuws, hij zei net dat als het huis verkocht is en wij een ander huis hebben dat hij dan eigenlijk meteen wel voor een 3e wilt gaan! Wilt niet een al te groot leeftijds verschil tussen de kids. Woehoe!) Ik ga tegenwoordig 2 keer in de week naar de sportschool, gewoon een beetje cardio e.d. Heb het eerst geprobeerd met hardlopen met Evy maar kreeg last van mijn knieen. Hoop dat nu eigenlijk weer een beetje op te kunnen pakken, vind het nl wel lekkerder lopen buiten. Doen jullie aan hyves/facebook?
waaaaaaaaaaaaah heel stuk zitten tikken geeft yustin een mep op het toetsenbord!!! vloeker de vloek...... reageer morgen wel als het minder druk is in huis.... kids zij druk en ik heb hoofdpijn...... maar ff snel: mijn facebook is : Welkom bij Facebook - Meld je aan, registreer je of ontdek meer weet niet of het zo werkt en anders kan je evt zoeken op gaby van den Akker hyves is : Gaby Profiel - hyves.nl msn is : gabytje@wanadoo.nl x tot morgen
Hi allemaal! Leuke dag gehad? Wij zijn, ondanks het rotweer, met vrienden naar Dolfinarium geweest Was ontzettend leuk! En heel bijzonder om te zien hoe de kleine man helemaal zat te genieten van de show. Hadden we niet verwacht, omdat hij nogal een onrustig jochie is, dus 'lang' stilzitten lukt nooit zo goed, hahaha! Zodra de muziek begon was 'ie gefascineerd en heeft hij tot aan het einde geboeid zitten kijken - geweldig!! Kreeg er gewoon een beetje een brok van in mijn keel Hebben jullie je nog kunnen vermaken met dit rotweer? Leek verdorie wel herfst... Zag broodjes Unox voorbij komen: paste er perfect bij. Oh, als iemand me op Hyves wil: PB me ff! Facebook heb ik niet en MSN gebruik ik eigenlijk nooit, dus daar heb je weinig aan
ah leuk dolfinarium! ik heb de hele dag gewerkt! en ga zo slapen want heb een kneiter van een hoofd au au au....
Oeh, hoofdpijn is vervelend! Hopen dat 't met slapen snel weer over is. Sterkte! Wij gaan lekker ff suf naar de tv staren Ook wel even lekker na zo'n weekend vol indrukken. Fijne avond en alvast werk-ze voor degenen die morgen weer mogen (net als ik, dus )
leuk dolfinarium! ik ben gister met n vriendin naar de Bie geweest in Schiedam, een erg leuke winkel! en ben gister naar de transformers 3D geweest in Utopolis Zoetermeer vandaag weinig bijzonders gedaan, ouders zijn een bakkie komen doen en verder het huishouden gedaan
Hallo meiden, Ik kom me ook gezellige even voorstellen Ik ben geboren in Rotterdam en paar x verhuist naar berschenhoek,overschie,spijkenisse en nu weer terug in Rotterdam hihi. Wil graag verhuizen naar schiebroek maar is ook duur daar. Verder ben ik 29 en me kleine boef wordt volgende maand alweer 3. Ben allenstaand en werk net als een paar andere meiden hier al heel wat jaartjes in de kinderopvang 3 dagen per week. Morgen mag ik ook weer aan de slag is de vakantie jammer genoeg weer voorbij maar heb nog een weekje in de week als de kleine jarig is. Oh ja heb geen huisdieren haha. groetjes
Gaby, ik heb je toegevoegd. MvS, je hebt pb. Dolfinarium is leuk! Socoldasice, wat is dat voor een winkel? Bizzy, welkom hier. Vanmiddag bij schoonouders geweest. Schoonmoeder wilde weten wat ik van toverland vond. Had geen flauw idee waar ze het over had. Krijgen van haar 2 nachtjes weg en toegang tot dat park. Lief he?!?!
@Bizzy: Welkom hier! @Runner: wat super lief van haar zeg! Leuk zeg, dolfinarium wil ik ook nog weleens naartoe.. Mijn hyves: Saskia (Saskia1982) Profiel - hyves.nl Ben er niet heel actief, maar zo nu en dan zet ik er eens wat plaatjes op van Lana en verder reageer ik wel altijd op krabbels en berichtjes. Mijn facebook: Saskia De Vries | Facebook Zelfde als bij hyves, alleen nog erg nieuw en dus ook erg kaal.. Mijn msn: saskiav1982@live.nl Zal zorgen dat hij weer vaker aanstaat
goeienavond! ik heb hyves en facebook! facebook; Femke Ha | Facebook ik speel daar farmville & ben weer begonnen met cafeworld hyves; Femke Profiel - hyves.nl MvS; leuk het dolfinarium! kwamen we vroeger nog weleens! zeker ontroerend als de kleine het dan zo mooi vind he! Welkom hier Bizzy! ik lees dat je kindje volgende maand ook 3 word? de hoeveelste? David word ook volgende maand 3, op 16 augustus! werkze alvast voor morgen! Runner; wat lief zeg echt een leuk kado!! dat word genieten!! nou heel de dag van die vieze regen maar ja s avond's word het dan natuurlijk weer droog he! ben benieuwd hoe het morgen is! zo nog maar even voor de tv ploffen al was er niet veel volgens mij.. fijne avond!
Hier vandaag ook de hele dag maar somber weer gehad, morgen maakt mij niet zo heel veel uit want dan werk ik toch weer.. Ik hoop dat het dinsdag weer mooi weer word, heb zin om eens lekker ver te wandelen.