gaat het gelukkig ook, nu wel pijn en ben ontzettend moe dus ik ga zo lekker naar bed. eerst nog wat eten en pijnstilling nemen.
weltrusten alvast... ik ga ook niet te laat, morgen weer werken en wie weet wat de nacht ons weer brengt...
goeiemorgen! hier goed geslapen was ook heel erg moe! sam was alleen al om 6.15 wakker, heb hem tot 6.30 laten liggen. de pijn viel wel mee toen ik wakker werd maar nu heb ik toch wel weer pijn dus ff wat gegeten en pijnstilling genomen! wang is helemaal dik. sam gaat vanmiddag naar mijn schoonmoeder, ben ik wel blij mee. fijne dag!
Zo, heb jullie weer gevonden. mbt tv en gamen: Hier is manlief best conservatief mbt computers enzo. Ze mogen best eens op mijn iphone en ook weleens een spelletje op de pc spelen maar niet echt veel... Soms een periode op dagelijkse basis een halfuurtje ofzo en soms hele weken helemaal niet. Collin zit sowieso nog niet aan de pc (alleen om hem te slopen )... Wel hebben ze een v-smile waar ze op spelen maar ook dat is maar met periodes. Ze klimmen en klauteren veel liever over het meubilair Hier: vanochtend weer vroeg dag en ontzettend koud..... twas 1 graad toen ik vanochtend naar buiten ging. Vanmiddag maar ff nieuwe handschoenen en oorwarmers kopen. Ben ook al in bad geweest.. kon ik ff lekker opwarmen. Vandaag verder niet veel gepland. Vanmiddag nog ff de stad in voor die winterzooi en daarna nog een afspraak bij de psych. Verder moet ik vanmiddag nog even factureren opt werk bij mijn tante maar ik ga kijken of ik dat op afstand kan doen. Dan hoef ik niet 1,5 uur onderweg te zijn om 1/2 uur te werken.... (mijn zusje zit vandaag daar op kantoor maar die mag niet factureren) Verder ga ik straks met Thessa hier thuis kleutergym houden (ze was gisteren niet naar school gegaan omdat ze nog ontzettend moe was en heeft daar dus de kleutergym gemist)... Wat eten jullie vanavond? Hier wordt het vis (het is vrijdag) maar weet eigenlijk niet zo goed wat voor vis ik moet gaan halen. Heb nog wel tilapia-filet in de vriezer liggen maar heb ik vandaag niet zo'n zin in. Heb nog broccoli van gister over (had broccoli gekookt met varkens"geschnetzeltes" (geen idee hoe dat in nl heet ) en heb daarna besloten om er frieten bij te maken, dus was de hele broccoli vergeten op tafel te zetten....) dus daar ga ik een gratin-schotel van maken. En dan met vis en rijst of pasta. Maar heb nog niet echt duidelijk waar ik zin in heb (en wat de kids ook eten .. die krijgen vanavond zelfgemaakte kipnuggets want ze eten geen vis) Verder de hele dag bezig met dvd-tjes branden. Mijn vader heeft van de zomer een jongerenreis georganiseerd naar Spanje en heeft daar zondag de reünie van. Dus was mij gevraagd of ik een foto-dvd en een film-dvd wilde maken van de reis. Ben er al de hele week mee bezig geweest en nu is het zover klaar dat het alleen gebrand moet worden (2 dvd's per jongere en de reis bestond ui 120 jongeren.... pfffff) Morgen met de kids en de oma van Roger (en zijn tante) naar GaiaZoo en daarna lekker uit eten.. maw, ook weer de hele dag van huis Ff tv voor de kids aanzetten. Krijg net een herinnering dat kro kindertijd begint (en aansluitend uiteraard de wereld is mooi ) tot later!
Gisteren heb ik jullie gevonden en een vraagje gesteld. Wat een heerlijk clubje zijn jullie! Zo lief voor elkaar. Ik heb wel eens op het forum dat mensen totaal de andere meningen niet respecteren en zich niet kunnen verplaatsen in de andere meningen. Het mond dan al snel uit op respectloze teksten naar elkaar. Jullie hebben dat niet. Jullie respecteren dat iedereen anders is en anders erover denkt. Wat fijn, echt mijn clubje..... Hihi Vandaag eerst een strijk erdoorheen jagen, dan zijn alle overhemden voor maandag weer klaar. En vervolgens spullen pakken. Mijn schoonvader is jarig dus gaan een weekendje naar opa. Leatitia succes met bepalen wat jullie gaan eten, zo te zien word dat besloten in de supermarkt, want of je er van tevoren uit gaat komen waar je zin in hebt, hihi Vanachter werd de kleine man om 4:00 gillend wakker. Lekker bij mama gelegen en terug in zijn bed. Maar een half uur later weer hetzelfde. Toen heeft ie heerlijk bij mij gelegen. Af en toe zo fijn zo'n kruimeltje bij je! Dan voel ik mij een op en top trotse en blije moeder. Geluk. Kan niet op dan
@leatitia het gaat opzich redelijk hoor, kaak is stijf en wang dik, maar met pijnstilling is het goed te doen.
Hansje welkom! Jeetje alweer een nieuw deel wat gaan we snel he! Gisteren de hele dag gewerkt en had een nieuwe client, toen ik daar smiddag aan was gekomen voelde ik me daar slecht, ben gelijk met de badkamer begonnen en stond bijna op het punt te zeggen dat ik ziek was maar zakte het wel ietsje af, kon ik eigenlijk ook niet maken Ik ben eigenlijk een beetje bang dat ik bezig ben met de overgang, de laatste 2 keer bijna niet ongesteld geworden en elke keer liggen mijn hormonen weer overhoop, ik vind het zooooo erg en schaam me zelfs een beetje
@palmie dat zal toch niet?!? Overgang kun je op laten prikken overigens.. Hormoonproblemen weet ik alles van overigens @elsie beterschap met je kaak @hansje succes met strijk @laetitia gaiazoo is in kerkrade toch? @hier was echt feest vannacht. rienke heel veel wakker, begint ze te zingen en dan weer te mopperen en dan viel ze weer in slaap en zo wel drie keer vannacht. Om vijf uur hoorde ik haar allemaal rommelen, had zoiets van tis goed ik ga er niet heen. Kom ik vanmorgen op de kamer, staat ze in bed $), slaapzak uit, alle knuffels en deken op de grond en toen zei ze OH OH.. ik lag helemaal dubbel van het lachen..
@sandraske haha die rienke!! kaak doet best zeer word ook erg moe van de pijn! sam word over een uurtje opgehaald dus dan kan ik lekker uitrusten.
@palmie heb ibuprofen gekregen van de kaakchirurg die helpen wel maar de werking is nu beetje uitgewerkt denk ik, zo ff wat eten en dan weer zo'n pil nemen. als sam straks weg is denk ik even slapen...