Hallo, Ik ben een jonge moeder van 22 uit leeuwarden en heb een mooie dochter van 3 maanden. Zijn er meer moeder met een kindje rond die leeftijd? Ben erg benieuwd met wie mijn kleine meid later vriendjes wordt. Bij welke verloskundige zaten jullie. Ik zat bij dochter en zn. Opzich wel een goede ervaring mee. Ze luisterden goed naar mijn mening. Eninge nadeek was dat sommige verloskundigen mij behandelden als een tienermoeder en wilden mij bij praatgroepen en hebben en bij de maatschappelijkwerker. Gelukkig zagen andere verloskundigen in dat ik hier niet voor in aanmerking kom. Ben bewust zwanger geworden, ben getrouwd en we hebben een koopwoning.
Ik ben iets ouder. Weet niet of ik ook onder de jonge mama's val? Ik woon in een ander gebied. Vk bonnehus. Ook hele fijne lieve vk gehad. Raar dat die periode klaar is he
Heel raar dat de dikke buik weg is en dat er nu een mooi meisje voor in de plaats is. Vooral de eerste weken zat ik wonderlijk naar haarte kijken van hoe dat ooit in mijn buik heeft gepast. Nu is bijna het dubbele van haar geboorte gewicht. Gaat het bij jou ook goed?