Meiden uit Zuid Holland

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door SDonya, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eline20

eline20 Niet meer actief

Die horen er gewoon bij denk ik met jou termijn? Zolang ze maar niet regelmatig worden ..

2. dverheul

dverheul Actief lid

14 jan 2010
    315
    0
    0
    tuincentrum medewerker
    pernis
    vandaag is uk ook wat beweeglijker haha misschien omdat t zo warm was

3. eline20

eline20 Niet meer actief

Nou goed teken toch!

4. dverheul

dverheul Actief lid

14 jan 2010
    315
    0
    0
    tuincentrum medewerker
    pernis
    ik geniet ervan maar lijkt wel alsof ik met de dag onzekerder word,herkennen jullie dit dames?

5. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Zo ben ik ook weer een keer!! Heb het echt rustig op mijn werk dus kan wel even ;)

Maar mijn weekend was vrijdag naar de Efteling en zaterdagoverdag een de 1e verjaardag van het zoontje van een vriendin en 's avonds een feestje van mijn vriendin. Kleine man is bij mijn ouders blijven slapen. Het was me het feestje wel met iets teveel drank ;)
    Maar zondag na een vette hap ging het gelukkig weer en hebben we de kleine man opgehaald.

En nu mijn laatste werkdagje en dan weer weekend!! Morgen Rdam in om te shoppen met mijn vriendin voor mijn verjaardagscadeautje. Zaterdag vier ik mijn verjaardag en die avond ga ik met 4 vriendinnen stappen want ben om 0.00 uur echt jarig!! En de zondag op mijn verjaardag dus is de kleine van een vriendin ook jarig dus daar gaan we heen. Dus weer een druk weekend!!

Jullie al plannen?

6. Angela2009

Mijn zoontje heet Jason Kayne

En hij wordt in september 4 :D
    Dan mag hij eindelijk naar school, hij is er zo aan toe (en mama ook ;))

7. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    @ angela... oh naar school weer een hele nieuwe stap spannend

wat een leuke kindjes zag ik voorbij komen.....

zal er hier ook een spammen van mijn kleine man

Bijgevoegde bestanden:

8. Angela2009

Wat een knap ventje zeg!

Maar ja hij mag na de zomervakantie eindelijk naar school.....wat duren die weken lang zeg!! Maar het is allemaal erg spannend maar hij heeft er echt zin in dus dat scheelt.

9. eline20

eline20 Niet meer actief

Leuk hoor de efteling. Ik wil er al een jaar heen ofzo maar toen was zwanger nu de kleine maar naar zn Opa en Oma brengen.. (Als ik durf.)

Shoppen altijd goed. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag!

Wij gaan morgen naar biddinghuizen.. Naar mn tante oom en kinderen blijven daar tot zondag. Zat. viert mijn moeder dr verjaardag en woont daar ook dus daar langs. Zondag viert mijn nichtje dr verjaardag. Ohja mijn vader is zondag ook jarig maar viert het niet.

Gaan jullie nog op vakantie? Wij gaan naar Italië en kunnen niet wachten..

10. eline20

eline20 Niet meer actief

Lieff!

11. Angela2009

Heeft de kleine nog niet bij opa en oma geslapen?! Heb even gemist hoe oud je kleine is?

Dank je wel!! Weer een jaar ouder pfffff vind het zo lastig dat die 30 steeds dichterbij komt! haha

Dus je vader is ook op 8 juli jarig...zal vast een leuke vent zijn ;)

Nee vakantie slaan wij dit jaar over, we hebben een nieuwe auto gekocht, ons dak gedaan en krijgen nieuwe kunststof kozijnen dus geld is wel op!

Volgend jaar willen we naar Italie en dat jaar erna wil ik samen met mijn vriend 5 of 6 dagen naar New York!

Waar in Italie gaan jullie naartoe?

12. eline20

eline20 Niet meer actief

Hij is nog maar 2,5 maand.. Dus lijkt me eerder vroeg toch?

Ja klopt, hele leuke vader heb ik haha.

Oke, nou hopen dat het hier in NL ook lekker weer is!

New York ook leuk. Wel kort voor zo'n lange vlucht?

We gaan naar Cavallino bij Venetië. Wij willen volgend jaar naar curacao. Of we gaan is nog de vraag :p

13. SDonya

SDonya Niet meer actief

Het is een woning van de woningstichting dus alles was standaard. De toilet en badkamer waren echt hartstikke oud en vies, wilde er nog niet dood gevonden worden. Dus hebben we alles opnieuw betegeld en een nieuwe wc, douchecabine en wastafels ingezet. We hebben er ook een andere keuken ingezet en een muur eruit gesloopt.. Was dus best veel werk nog;)

Normaal ben ik eerlijk gezegd niet zo´n Ikea fan haha maar ze hebben er wel leuke tvmeubels! We hebben er nu een op het oog maar wil eerst nog bij andere winkels kijken of ik een leukere vind!:)

Haha ja ik hoor vaak dat mensen het hele interieur van de Ikea halen:p

14. SDonya

SDonya Niet meer actief

#234 SDonya, 5 jul 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jul 2012

Ja de cake was lekker!!

gelukkig is het hartfilmpje goed gegaan!

15. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hier trouwens mijn dochter haar naam is Samiya Donya, roepnaam Samiya:)

Wij zijn alweer terug van vakantie. We waren dit jaar een weekje naar Egypte geweest. In Augustus ga ik waarschijnlijk met mijn schoonzusje en dochter een week naar Turkije. Maar dat is nog niet zeker.

16. mies 88

mies 88 Lid

20 apr 2012
    77
    3
    8
    NULL
    NULL
    halllo k word in december mama en ben 23 jaar en me vriend 21
    wij komen uit gouderak klein dorpje naast gouda

17. eline20

eline20 Niet meer actief

Minaa; wat een schatje!!

Mies88; welkom

18. daaniejj

daaniejj Actief lid

19 feb 2008
    350
    0
    0
    Gastouder
    Vlaardingen
    @Dverheul, Nee sorry ik herken het niet. Ik was totaal niet onzeker over de dingetjes die ik voelde.. Maar stiekem wel erg bang voor de bevalling.. Ook al zei ik heel stoer van niet als mensen het vroegen hahaha. Probeer niet te onzeker te zijn maar als je ijiets twijfelt, gewoon de verloskundige bellen hé! Ze krijgen ervoor betaald ;)

@Sheila, Wat een lekker ventje is Ferre zeg!

@Angela, Ow leuk de efteling! Wij gaan na de zomervakantie ook weer. We hebben nog kaartjes van de alberheyn en Diego vind het erg leuk. Hij mag al in best veel attracties. Lekker dat Jason bijna hele dagen naar school gaat. Diego zit nu op de peuterspeelzaal 3 dagdelen in de week. In maart wordt hij pas 4 dus dan gaat hij ook naar de basisschool. Maar stiekem stel ik het liever langer uit hahaha. Ow en alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Ik ga morgen ook weer eens stappen in Rotterdam, ben benieuwd.

@Elina, Veel plezier aankomend weekend en gefeliciteerd met je mams, paps en nichtje. Wij gaan wel op vakantie.. We gaan 5 dagen naar Barcelona en we gaan 2 nachtjes naar Parijs waarvan 1 dagje naar Disney. Ow en we gaan altijd een weekje bij mn oom&tante en "neefjes" op de camping. Erg gezellig. Er stana veel bekende daar op de camping.

19. daaniejj

daaniejj Actief lid

19 feb 2008
    350
    0
    0
    Gastouder
    Vlaardingen
    @Mina, Ja het is echt heel erg zoveel Ikea spullen.. Mara het is ook niet zo duur (nouja de keuken was €5800,- maargoed haha) dus het maakt niet zoveel uit of het kapot gaat of beschadigd. Wat nog wel eens gebeurd met 2 ukkies ;) En wat een leuk meisje zeg je dochtertje!

@Elina, Diego was volgens mij pas na 1,5 jaar voor het eerst bij iemand wezen logeren en Jaylinn is bijna 9 maanden en heeft ook nog nergens anders een nacht gelogeerd. Nu slaapt ze ook nog niet door maar het is ook niet nodig want we hebben geen oppas nodig gehad s'nachts. En stiekem wil ik het liever ook nog niet hahaha.

@Mies, welkom hier! Hoeveel weken ben je nu? Willen jullie weten wat het wordt?

20. eline20

eline20 Niet meer actief

Daaniejj; Lekker hoor een weekje er tussen uit!

Oke toevalling camping zoomland?

Deel Deze Pagina