hoi. Ik ben mama van een dochter uit 2009. En mama van een zoontje * uit 2011 en nu zwanger van een zoontje . Ik woon in de buurt van Gouda
Ik ben 25 jaar mama van een dochter van 3 maanden en woon in den hoorn naast delft. Iemand die daar ook vlakbij vandaan komt zou graag gezellig contact willen hebben?? Groetjes marissa
He meiden Ik woon in Alphen aan den rijn en heb een zoontje van drie. Ik ben zelf 22 jaar. Ik vind het wel leuk om in contact te komen met andere jonge moeders.
Hallo allemaal Ik ben 24 jaar woon in rotterdam en heb een dochtertje van bijna 2 en een zoontje van 3 weken lijkt me leuk om in contact te komen met andere meiden uit de buurt
Zijn er meer meiden uit Delft? Wij wonen hier sinds kort en het lijkt me fijn om een mama-vriendin te hebben.
Ik ben ook al een tijdje niet meer geweest, sorry! Voor de nieuwe meiden. Ik ben Danielle, 24 jaar, woon in rotterdam samen met mijn vriend en onze 2 kindjes, Diego van 3 en Jaylinn van 1.
Mama van 23 jaar jong uit Heerjansdam (Vlakbij Rotterdam/Dordrecht) En ik zoek leuke contacten hihi X
Ik weet niet of ik hier al eerder een berichtje geplaats hebt maar anders gewoon nog een keer! Ik ben Carola 27 lentes jong en mama van Bruce. En wij wonen in Dordrecht. Ben ook btje op zoek naar nieuwe contacten. Misschien leuk om eens een meeting ofzo te doen? Groetjes
Hallo, Ik ben 28, zwanger van ons 1e kindje en woon in Leiden. Ik zou graag in contact komen met wat leuke (bijna) moeders van ong. Mijn leeftijd. In m'n eigen vriendenkring ben ik de 1e... Lastig om dan info met elkaar te delen mbt baby's/kindjes.
Ik ben Liesbeth, net 24 jaar oud en woon in Meerkerk. Samen met mijn man, Kevin van 23 en ons zoontje Lukas van 6,5 maand. Omdat we nog niet zo lang getrouwd zijn en ik uit Veenendaal kom, verder weinig contacten hier in de buurt. Soms wel jammer.
Zijn er leuke meiden die wellicht contact willen opbouwen? Jonge moeder van 2 kids omg. Gorinchem. PB maar bij interesse!
Gezellig alle jonge mama's Bin elkaar ! Ben 6 november bevallen van een dochter en ik ben 20 Jaar! Owhja zouden jullie op J.aylin willen stemmen ? Zwangerschapspagina - Baby van de Maand dat zou super zijn !
Hi, ik ben 24 jr en heb een dochtertje van 6 maanden. Woon in Den Haag, en het lijkt mij erg leuk om in contact te komen met andere moeders uit de buurt