Ach afgelopen jaar is het ook gelukt.. Maar voor een 2e is het hier echt te klein. En weet je al of je een jongentje of meisje krijgt?
Zie dat er nog best wat meiden uit de buurt op het forum zitten. Ben ook geen echt jonge mama meer. 27.Twee kids ( Levi wordt in september 4 en Elin volgende maand alweer 1 ). Kom uit een dorpje rondom Alphen.
Leuk dat er hier weer gekletst word! Heb ook alweer een tijdje niet meer meegepraat.. Eline20, wat goed dat je gewoon weer in September met school start! Lijkt mij best moeilijk.. Ga je een BOL of BBL opleiding doen? Dverheul, succes met de laatste loodjes!
Leuk dat je hier weer mee komt kletsen! Dankje Ik volg een BOL opleiding Directiesecretaresse/Management assistent. Aankomend schooljaar wil ik ook graag 2 leerjaren in 1 jaar doen. Ik mag het gaan proberen van mijn coach..
Lijkt me zwaar met een kleintje! Vooral 2 jaar in 1 jaar stoppen! In iedergeval heel veel succes. Ik heb het geprobeerd om school en een kleintje te combineren maar is hier door allemaal dingen helaas niet gelukt... Ik ga in November weer beginnen met een opleiding. Deze keer particulier en 1 dag in de week. Ik krijg er helaas geen MBO diploma mee maar ik kan op zijn minst proberen of ik met dit certificaat verder kom! Zo niet dan wil ik misschien in de toekomst weer naar school als Samiya ouder is..
Ja het zal vast pittig zijn maar zonder diploma weinig werk.. En als ik stop moet ik de stufi terug betalen en daar heb ik geen zin in.. Ik heb eerst ook een particuliere secretaresse opleiding gedaan. Helaas geen baan mee gevonden.. Wat voor studie ga je doen? Hopelijk lukt het deze keer wel..
Ja dat is waar. Nee logisch dat je dan verder gaat. Mijn vriendin was ook gestopt met een studie en moest 8000 euro terug betalen.. Zo zonde! Oo en kreeg jij ook geen diploma bij die opleiding? Ik ga op schiphol bij het stewardesscollege een studie tot lucht stewardess volgen. Ik heb al eerder op het mbo deze studie gevolgd maar niet afgemaakt helaas.. Ik krijg vaak te horen dat het bij me past.. Een purser van KLM die vroeg of ik bij ze kwam solliciteren maar helaas heeft KLM een MBO diploma 4 als vereiste in de sollicitatieprocedure en die heb ik niet. Vandaar dat ik deze opleiding ga volgen in de hoop dat Transavia of Arkefly me misschien wel willen!
Nee, ik kreeg ook certificaten! Waaaaaaaauw ben jaloers! Ik wilde ook altijd graag stewardess worden. Toch niet gedaan .. Als ik dat dan lees vind ik het wel weer jammer! Lijkt het je niet moeilijk zonder je kleine te gaan vliegen?
Ik ben 23 heb een dochter van 9 een zoon van 6 en een dochter van 3 nu zwanger van de vierde. Ik woon in Hellevoetsluis
@eline ben idd een mei mama!! hier gaat het nu even wat minder!! milan bleef zo huilen en spugen non stop.. dus cb is geweest en moest ha bellen die heeft ka gebeld en nu is milan opgenomen.. sowieso 2 dagen ter observatie.. ik kan er niet blijven slapen omdat hij op een kamer ligt met nog een baby.. dus om half 11 ga ik er weer heen om te voeden en wat afgekolfde melk te brengen voor de nacht. en morgen ga ik op en neer rijden voor zijn voedingen.. :'( mn moederhart is een beetje gebroken.. probeer jullie wel te blijven volgen!!
Oo oke! Hmm hopelijk heb ik wat meer geluk dan! Je kan het altijd nog doen hoor. De luchtvaartmaatschappijen zien graag MBO niveau 3 of 4 diploma's ongeacht welke richting! Meestal krijg je als je door de sollicitatie procedure heen komt ook nog een interne opleiding. De reden dat ik nu de particuliere opleiding ga doen is alleen maar om mijn kansen te vergroten met enkel een VMBO diploma Bij de 'low-budgets' maatschappijen vlieg je van vliegveld naar vliegveld. Helaas dus geen verblijf in het buitenland. Als ik dan ga vliegen ben ik niet langer als een dag weg
Ja dat hoop ik wel voor je. Maar het klinkt al beter dan de particuliere opleiding die ik heb gevolgt. Ik wilde het niet meer omdat ik "dacht" dat je altijd meerdere dagen van huis bent. Maar dat hoeft dus niet persee begrijp ik nu.. Hmm misschien er toch nog een keer over nadenken..