hoihoi allemaal, mag ik meekletsen? Ben 24, trotse mama van een geweldig ventje en woon in IJsselmonde (rotterdam).
Ik wil ook mee kletsen als dat goed is? Ik ben 24, mama van 2 kindjes. Diego van 3 jaar en Jaylinn van 8 maanden.. (ik wilde bijna 23 typen hahaha ik blijf eeuwig 23 in mijn hoofd volgens mij)
hallo allemaal een tijd hier niet geweest was een paar keer dit topic kwijt. zag dat iemand vroeg of er nog mensen uit het westland kwamen.ik heb jaren in poeldijk gewoont werk er nu nog steeds. zag dat me laatste bericht hier ongeveer 3 maanden geleden was toen was ik weer aan het werk na me zwangerschap en vondt het niks nou moet zeggen dat ik het nog steeds niet super vindt al ben ik eenmaal bezig gaat het wel maar als ik me kleine meid weer zie krijg ik het moeilijk. ik ga hopen dat het vandaag nog droog wordt we willen naar parkpop is voor ons heel dichtbij straaks oversteken klein stukje lopen en dan zijn we er.en zo niet dan moet de wind maar goed staan dan horen we het in huis
Jaa voor parkpop is het vandaag niet echt lekker weer... Ik baal ook als een stekker.. We zouden vandaag te tuin gaan tegelen maar dat loopt helaas ook in het water Zaterdag een nieuwe poging.
we zijn toch naar parkpop gegaan het was droog dus we dachten laten we snel gaan en sinds dien bleef het droog me man is daar nog ik ben thuis met de kleine meid kan ze heerlijk slapen met op de axhter grond de muziek van parkpop
hey meiden weer even een update vanaf hier: milan ligt nu al bijna een week in het zh ivm reflux.. hij lijkt nu redelijk goed ingesteld op zn med. afgelopen nacht was het drama en heeft hij maar anderhalf uur geslapen volgens de nachtzuster.. hopelijk gaat het vanacht beter want dan gaan ze overwegen of hij morgen met ontslag mag.. ik hoop het zo want ik mis m kleine mannetje echt hier thuis!
Leuk parkpop! Ik ben vandaag naar zuidplein geweest lekker geshopt! Priscilla wat sneu voor milan dat hij reflux heeft.. Hoop voor jullie dat hij morgen mee naar huis mag/kan.. Nogmaals sterkte!
@ Coon, Leuk dat je toch nog even geweest bent, hier is het vanaf 3 uur ook droog en schijnt nu volop het zonnetje. @ Elina; Woon je ook in Rotterdam? Nog wat leuks gescoord? Ik vind het niet meer zoveel aan op zuidplein de laatste tijd @ Priscilla; Sterkte met je mannetje, wat vervelend zeg dat die reflux heeft en in het ziekenhuis moest blijven. Ik duim mee dat hij morgen lekker mee naar huis mag.