Nee ik woon in schiedam! Ja wat zomerkleren voor de vakantie.. Ik was ook al een jaar niet op zuidplein geweest dus vond het wel weer een keer leuk!
ow bah.ik moet zeggen ik mag niet heel erg klagen.klein buikje maar komt omdat ik veel afgevallen ben
Heb het bevallen nog kunnen redden tot 37 weken dus maar een klein beetje te vroeg.. Gelukkig.. Oh knap dat je veel bent afgevallen.. Ik ben nu bezig met "afvallen" of iets meer conditie te krijgen..
nee.ik kan niet met stress omgaan en helaas ging mijn relatie met 8 wekenz wangerschap op de klippen en heb ik niet goed gegeten.nog 1 kilo en dan zit ik op gewicht van begin zwangerschap
Oh sorry. Wow dan ben je denk ik wel aardig wat afgevallen? Gaat het nu allemaal weer beter? Minder last van stress? Groeit de kleine ook goed?
eigenlijk is de stress weg al is het nog steeds jammer.gelukkig heeft ukkie er nooit last van gehad.ik had wel tot 2 keer toe ketonen in mijn bloed maar net niet genoeg voor opname.ben bijna 10 kilo afgevallen.donderdag weer naar de vk en de groeiecho.hij doet t gelukkig super!
Ja dat begrijp ik. Lijkt me lastig om het "alleen" te doen.. Gelukkig dat hij er nooit last van heeft gehad. Spannend een groeiecho!