@dverheul, wat balen zeg van je relatie maar gelukkig is de papa zo te lezen wel in the picture en doet die goed z'n best er te zijn voor jullie. Mooi dat het met je kindje allemaal goed gaat! Veel plezier bij de groeiecho.
ja ik mag zeker niet klagen,klein voorbeeld gisteren werd onze maine coon zo ziek dat we naar dierenarts moesten hij is gelijk gekomen.vannacht bleek de koorts gestegen te zijn naar 41 graden en moesten we gelijk komen nou gelukkig kwam hij er weer gelijk aan en als ik hem vandaag hopelijk weer kom halen komt hij er aan.in het begin ging het een stuk stroever zeker toen hij een vriendin kreeg
hoi meiden nou hopelijk kom ik nu wat meer een meelezen en schrijven toe!! Milan mocht weer mee naar huis!! bij laatste onderzoek hoorde ze ineens een hart ruisje dus meteen hartfilmpje gemaakt maar is gelukkig goed.. krijg wel binnenkort een oproep voor een echo van zijn hartje en controle bij de kinderarts.. nu ligt hij heerlijk te slapen!!
Wat fijn dat hij mee naar huis is! En gelukkig dat het hartfilmpje goed was. Juliën heeft ook een hartruisje hij krijgt 4 juli een hartfilmpje..
@dverheul, nou fijn dat je ex zo behulpzaam is! Lijkt me ook best lastig als die een nieuwe vriendin enzo heeft. Alles met je Maine Coon goed? Wat had die? Wij fokken Maine Coons @priscilla, lekker dat je mannetje mee naar huis mocht, gelukkig was het filmpje goed. Nu kun je lekker de hele dag genieten van je ventje.
hey wat cool ik ben er zo verleifd op. ja mika heeft koud infuus gehad en koorts was gezakt maar nu weer iets gestegen.ze weten t gewoon niet.in feb al zo ziek geweest ook.hebben jullie een website of heb je msn lijk me leuk om eens te babbelen!
Jaa we hebben een website.. www.amilliondollar.nl Op msn zit ik echt nooit maar m'n mail kijk ik minimaal 10x per dag Dus je mag me altijd ffies mailen! Leuk! manelino@hotmail.com Wat irritant dat ze niet weten wat die heeft! Mag ik vragen waar je hem hebt gekocht? Heeft hij een stamboom?
wat fijn dat ie weer thuis is.en gelukkig was it eindelijk toch het hartfilmpje goed en nu duimen dat straks de echo ook goed is
@coon, Ja ik hoorde het.. heb jullie wel eens op show gezien.. niet dat ik nog weet hoe jullie eruit zien ofzo.. Nouja bij nader inzien.. volgens mij had jij kort haar kan dat? En vrienden van een ander mc fokker stel die meerdere malen zouden gaan stoppen.
ja klopt heb kort haar meestal met rood en koper als kleur meestal meerdere kleuren.en ja we hebben elkaar vaak gezien op show nooit echt gesproken we hebben samen ook wel eens op het podium gestaan.en ja we zijn met hun vrienden dus denk dat je de goede voor je hebt. ik herkende je gelijk aan je link. zie dat je inmiddels twee kinderen heb
Jaa klopt. We hebben inmiddels ook een dochtertje M'n vriend zei net we hebben een keer van hun verloren hahaha.. Ik weet het alweer.. Toen werd jullie black tabby poesje BOB volgens mij. Mijn geheugen is altijd wat slechter dan die van hem.
hihih ja dat klopt maar het was een fokje van ons de eigenaar wilde perse dat ik het podium op ging.mijn geheugen met dit soort dingen is meestal goed.
Hoi Dames! Lekker genoten van het weer vandaag? Ik wel lekker naar een strandje geweest! Vandaag kreeg Juliën zijn eerste prikjes.. Ook heeft het cb naar onze kinderarts gebelt en Juliën krijgt nu ook medicatie tegen reflux. Iemand ervaring met nexium? Groetjess