Eerst in Doetinchem maar de laatste jaren in Steenderen ligt bij Zutphen en mijn ouders wonen daar nog steeds.. En jij?
Goedemorgen dames wil me hier ook graag "aanmelden" Ben Dani, 26 jaar, 9 maanden samen met mijn vriend (kennen elkaar al 5 jaar) en ben nu 23 weken zwanger van ons 1e kindje! Ben geboren en getogen in Landgraaf en woon nu in Nieuwenhagen. Ik ben student (laatste jaar) en heb al 2 opleidingen afgerond (SPW 4 en viasagie/kapperscollege) doe nu leisure and hospitality host (allround inzetbaar op camping/hotel en loop stage bij zwembad in de bende in landgraaf) Momenteel thuis sinds 2 weken ivm complicaties bij de zwangerschap en heb bed-/bankrust voorgeschreven gekregen. Valt me erg zwaar aangezien ik een bezig bijtje ben maar heb alles over voor onze kleine man Tips voor dingen te ondernemen: gaiapark, snowworld + fun park wat erbij is gekomen, schutterspark, wilddierpark gangelt 9bij schinveld in de buurt), kinderstad heerlen, schapenherder op brunssemmerheide, brunssemmerheide zelf (wandelen), zwembaden: d'r pool, in de bende, otterveurdt, gangelt, aquana. Als jullie meer willen weten vragen staat vrij!! Ga even de pagina's doorlezen om iedereen door te nemen wie waar woont Groetjes
En Waar woon je precies?? Knap dat je de stap hebt genomen om naar ZL te komen en dat dan het contact niet geworden is waar je op had gehoopt. Hier in het zuiden wonen genoeg gezellige mensen dus die contacten gaan vanzelf komen! hier op het forum hbe je al een start
Hier nog een limburger Kerkrade om precies te zijn nog geen mama maar dat hoop ik snel te worden haha