Wie nog meer net gestopt, eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    #1 ukkie87, 18 aug 2011
    Laatst bewerkt: 18 aug 2011
    Lieve allemaal ♥

Ik ben 24 jaar en ben in mei gestopt met de pil, ik zit nu in ronde 3 voor ons eerste kindje, mijn NOD is 22 augustus. Mijn vriend is 25 jaar, hebben beide een vaste baan zijn ruim 6 jaar samen en wonen alweer 3,5 jaar samen. Heb mezelf ook aangemeld bij het NOD forum maar daar is het zooo ontzettend druk. Ik denk misschien is het leuk om een forum op te starten waar geen 75 mensen elke dag 10 berichtjes posten... hihi :D

NOD:
    22 Augustus: Ukkie87 (ronde 3) & Monaatje
    27 Augustus: Jufaman81
    30 Augustus: Evaa (ronde 4)

12 September: Behappy

Wachtbankje:
    Caro13 (ronde 6)
    Theebeeb (ronde 1)

2. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hoi

Ik ben in januari 30 geworden en gestopt met de pil. Ik heb de 27ste augustus mijn NOD! Leuk om een klein groepje te beginnen, ik lees me suf en ik voel me nog niet ergens 'thuis'!

Succes en groetjes

3. Caro13

Caro13 Actief lid

26 feb 2011
    127
    0
    0
    Hier nog iemand die door de bomen het bos niet meer ziet! :)
    Ik ben ook in januari gestopt, nu in 6e ronde voor 1e kindje. Mijn NOD was 3 augustus, maar nog steeds geen ongesteldheid maar ook geen positieve test. Laatste test vorige week vrijdag negatief, ga dit weekend weer proberen! Ben bang dat het gewoon een hele lange cyclus is.... maar hoop op positieve test!

4. Behappy

Behappy Niet meer actief

Hoi lieve dames !
    Ik ben 20 , mijn vriend 30 stuk ouder maar we
    Zijn gelukkig en daar gaat t uit eindelijk om.
    10/08/11 gestopt met de pil,, dus nog maar net.
    1e ronde en ik verwacht mn nod rond de 12e september :)

Liefs

5. monaatje

monaatje Lid

16 aug 2011
    89
    0
    0
    Hallo
    Voor mij ook 1e kindje 3e ronde... mijn NOD is ook 22 augustus.. spannend he!!..

liefs Mona

6. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Jufaman81.. Dat had ik dus ook, en dan wil je na een aantal dagen weer op het forum kijken en dan moet je 43 blz bijlezen.. pfff :(

@Caro13… Succes meis, is altijd vervelend.. ik heb zelf ook geen korte cyclus maar tot nu toe wel redelijk hetzelfde. Hopelijk snel een positieve test, of dat de ongi maar mag doorbreken, dan kun je tenminste weer verder !!!

@Behappy.. gezellig en succes !

@Monaatje.. Wat toevallig, allebei ronde 3 ons eerste kindje… Spannend !!

7. Delta

Delta Niet meer actief

hey allemaal ! wat spannend zeg; bijna jullie NOD !

mijn nod is 30 augustus :) maar ga 28 aug testen... 2 dagen voor nod...

ik ben 22 jaar en dit is ronde 4 voor 1e kindje, mijn vriend is 25

8. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Hallo meiden

Ik ben 25 jaar en mijn vriend 27 jaar en wij gaan voor ons 1ste kindje. Ik heb 30 juni 2011 mijn laatste pil geslikt.
    Spannend allemaal

36-?

9. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    #9 ukkie87, 18 aug 2011
    @Evaa & Theebeeb.. Welkom

Dit word een gezellig clubje, dat zie ik nu al :D
    Wie weet er wat er betekend als je cyclus tussen haakjes staan??
    (32) - (35) - i.p.v. 32 - 35 ???

10. Delta

Delta Niet meer actief

@ ukkie: volgens mij is dat gewoon hetzelfde.. maar weet t niet zeker !

11. manonii

manonii Actief lid

15 aug 2011
    325
    0
    0
    Zoetermeer
    hoi hoi,

Mag ik gezellig met jullie mee kletsen?
    Voor ons ook het eerste kindje.
    Ikzelf ben 21 en mijn vriend is 26.
    in Januari gestopt met de pil maar sinds juni pas weer m'n normale cyclus.
    Ik heb vandaag mn NOD en tot nu toe nog niets dus we blijven duimen :D

@Ukkie: ik geloof dat dat te maken heeft met de ontpil periode, of de periodes waarin nog niet serieus geklust is

12. Stes29

Stes29 Lid

18 aug 2011
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Helemaal nieuw op dit forum en ook pas net gestopt met de pil dus de hele cyclus moet nog op gang gaan komen maar ik lees hier allemaal dat jullie je NOD (Niet Ongesteldheidsdag?) invullen, wat houdt dat precies in?:(

Groetjes Stes

13. Caro13

Caro13 Actief lid

26 feb 2011
    127
    0
    0
    Ja, dat dacht ik ook...
    Wel cyclus maar nog niet serieus bezig voor kindje..

Leuk clubje trouwens!

14. manonii

manonii Actief lid

15 aug 2011
    325
    0
    0
    Zoetermeer
    @ stes,
    Je niet ongesteldheidsdag is de dag waarop je weer ongesteld moet worden, maar natuurlijk hoopt van niet :)

15. Caro13

Caro13 Actief lid

26 feb 2011
    127
    0
    0
    Vorige ging dus om de haakjes om de cyclus.
    NOD is inderdaad Niet ongesteldheid dag en is dus de dag dat je eigenlijk ongesteld hoort te worden volgens je gemiddelde cyclus. Die wil je dus niet krijgen dan :)

16. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Hoi meiden!

Ik ben nieuw op het forum en dit leek me een leuk topic om mee te kletsen want ook wij gaan nu voor het eerst voor ons eerste kindje.

Ik ben 26 en mijn man is 33... Ik wil echt heel graag.. jullie vast ook :) .. dus heel spannend.

Ik heb net mijn ei gehad dus over een dag of 14 NOD.. ben benieuwd hoe dat bij jullie gaat!

groetjes

17. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Het word al een aardig druk clubje zo  gezellig hoor.

18. Caro13

Caro13 Actief lid

26 feb 2011
    127
    0
    0
    Nou, net naar de wc geweest en jullie raden het al, het lijkt erop alsof de ongi eindelijk is doorgekomen :x In elk geval helderrood, dus kan bijna niet anders.

Erg jammer, maar ook wel weer fijn om duidelijkheid te hebben en weer verder te kunnen! Laatst met mijn vriend afgesproken dat als het nu niet 'per ongeluk' gelukt zou zijn er vanaf nu echt voor de gaan, dus wat gerichter te timen zeg maar haha
    Wel lastig wat ik nu voor cyclus moet aanhouden, maar denk dat ik het toch maar even op rond de 37 houd en maar hoop dat dit eenmalig een langere cyclus was.. Weet nu wel beter hoe ik mijn eisprong moet herkennen, want ik had al zo'n vermoeden dat ik ergens deze week ongi zou moeten worden aangezien mijn overvloedige witvloed 2 weken geleden.

Sorry voor het lange verhaal, maar moest het toch ff kwijt! Mijn vriend komt morgen pas thuis van 1 week werk in buitenland namelijk...

1 klein voordeeltje: zaterdag gaan we naar Efteling, dus ik kan gewoon in alle achtbanen :p

19. Delta

Delta Niet meer actief

@ caro: aaah balen meid !! maar wel een voordeel indd dat je in alle achtbanen kan ! veel plezier in de efteling!

20. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    #20 ukkie87, 18 aug 2011
    @Stes29 & Manonnii.. Gezellig, welkom en hopelijk zijn jullie snel zwanger :)

@Caro13.. Dat is wel balen, maargoed nieuwe ronde nieuwe kansen, als je telkens negatief test is het ook mega vervelend als de ongi niet wil komen!! Nu je het over een overvloedige witvloed hebt: Ik heb ca. 2 weken geleden ook zo’n witvloed gehad, echt superveel mega dik slijm (sorry haha) zal dat mijn ei zijn geweest?? Bij een ander forum (waar ik mijn gebruikersnaam van kwijt ben en het lang niet zo gezellig is als hier) dachten ze dat het een innesteling was ?!? Maargoed, ik heb nog nergens last van heb ik eigenlijk nooit.. Begin wel een beetje krampjes te krijgen nu maar denk dat dat de ongesteldheid is die bijna komt.
    PS HAVE FUN IN DE ACHTBANEN EN DOE EEN RITJE VAN ONS :D

@Daantje57.. Welkom zal ik je NOD op 1 september zetten??

PS hebben jullie het NOD lijstje gezien op pagina 1 :D

Deel Deze Pagina