heej dames alles goed hier? volgens mij beginnen hier eindelijk de duivels te komen pff op dag 57 tis nog wel rozig en niet zoveel maar denk dat het nog op gang moet komen. liefs
Jeetje Nicole, dat is fijn.... Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.... En: nieuwe ronde, nieuwe kansen! Succes!
jaa precies eindelijk een nieuwe ronde en nieuwe kansen hopen dat het snel een keer lukt maarja dat komt vanzelf ga me er niet te druk over maken8) liefs
hey dames, hier even een updatje van mij. afgelopen dinsdag naar de gyn geweest. heb een echo gehad en er is pco vastgesteld. alleen had ik op dat moment waarschijnlijk wel een eitje die zou gaan springen. dus we moesten flink klussen. nu moet ik afwachten of ik ongesteld word of niet natuurlijk. als het uitblijft en niet zwanger dan moet ik weer naar de gyn voor evt clomid. komt het wel moet ik even een paar maandjes wachten
Hi Nicole wat vervelend dat je nog steeds zit te wachten. Ik zie idd aan je ondertekst dat je de afgelopen 3 keer pech had, maar daarvoor toch wel redelijke cyclussen. Wat raar he dat het zo veranderd is. Hoop echt voor je dat je deze maand geluk hebt @ paradijsvogel ooh wat heerlijk dat jij je kleine nu zo fijn voelt trappelen. Moet vast een speciaal gevoel zijn? @ Shenoby wat lastig. Ik hoop dat je toch nog gelukt hebt Mijn eitje is ook vandaag. Ik voel het ook en had gister een knalpositieve ovutest. Nu heb ik alleen vrijdagavond en zaterdag niet kunnen klussen, want we hadden beiden een andere afspraak. Dus vanavond geklust, maar is er dan nog wel überhaupt kans en hoe groot denken jullie? Ik zie namelijk in het ene cyclus staan tot de dag voor, maar een ander ben je zelfs de dag na je eisprong vruchtbaar. Fijne avond
@ anita en paradijsvogel. oh ik ben niet van de kaart hoor. de endo is erger dan de pco. en ik wist al voor mezelf dat ik pco had want ik had heel veel symptomen maar het is nu pas officieel vastgesteld. nu is het gewoon even afwachten en anders beginnen we binnenkort met clomid. maar daar heb ik verder helemaal geen problemen mee. @ ladylola om de dag is goed hoor. dus heb goed hoop voor je. ik hoop voor je dat het raak is.
Heey ladies, ik heb vandaag de huisarts gebeld want had zondag een negatieve test....zit op dag 71 maar mijn ha was er niet dus kreeg een vervangende, die zei dat ik gewoon moet wachten tot het komt en toen ik zei dat ik al op dag 71 zat begon ze me gwn uit te lachen, stom mens....ik bel mn eigen ha volgende week nog even,...vind dat ik lang genoeg heb gewacht!!!
Jazzy, ik vind inderdaad ook dat je lang genoeg gewacht hebt. Ik vind zo en zo dat de ha je serieus moet nemen en je niet moet uitlachen. Wat een stom mens! Ik zou inderdaad maar even je eigen huisarts bellen van de week.....
@ jazzy is dit de eerste keer dat je helemaal van de pil af bent? want ik zie dat je in ronde 1 zit. ik zou het toch 3 maanden de tijd geven hoor. want die boel die ze je geven voor het opwekken voor een menstruatie. wat ze overigens niet snel doen. is niet echt fijn voor je lichaam hoor. ik hoop voor je dat je niet al te lang meer hoeft te wachten
@ Jazzy...ik had al elders gereageerd, maar blijf het bizar vinden hoe dat mokkel heeft gereageerd:S Mensen snappen echt niet hoe lang 71 dagen is als je zwanger wil raken. Dat zijn gewoon 3 cyclussen als het ware! Hoop dat het gauw lukt! @ Paradijsvogel jij schiet ook al lekker op he Wanneer ben je uitgerekend? @ Shenoby...thxx ik hoop ook dat het is gelukt. Ik heb al sinds zondag allerlei vreemde klachten, maar goed je psychische gesteldheid is soms erg krachtig in het opwekken van somatische klachten! Ik hoop voor je dat de Clomid werkt. Wel een vraag hoe merk je dat je PCO hebt?
@ ladylola ik hoef nu nog geen clomid hoor. moet nog even een paar maandjes afwachten. bij mij is de meeste duidelijke klacht van pco gewoon niet ongesteld worden. bijv maar 1 keer per 6 maanden ofzo,
Ooh jemig meis:S Wat vervelend. Dat is idd wel een duidelijke klacht! Maar waarom een paar maanden wachten dan? Sterkte meid!
Het schiet inderdaad lekker op ik ben 12 april uitgerekend, nog iets minder dan 2 maanden dus, spannend!!!!
@ paradijsvogel. dat schiet inderdaad op. is het je eerste kindje @ ladylola. ik moet een paar maandjes wachten om te kijken of het nu na mijn zwangerschap wel goed is als het eenmaal op gang komt. er stond namelijk de vorige keer van wat ze op de echo konden zien wel een eitje op springen
Het is inderdaad ons eerste kindje. Heb wel al 2 vlindertjes.... Dat wachten lijkt me erg moeilijk...
hier ook eentje van het schitterende bouwjaar 1985! sinds feb gestopt met de pil! gaan voor ons 1e kindje!