Meiden van 1985 !!!!!!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door anita85, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ anica
    Oeh sorry, bijna vergeten... Wel vervelend dat je zo beroerd er van bent! Ik zie daar ook nog een beetje tegen op, bij een toekomstige zwangerschap... m'n moeder was ook zo beroerd van mij! Droge crackers eten, een half uur voor je uit bed stapt al geprobeerd?? Ik heb helaas nog geen tips uit ervaring, maar wie weet helpt het bij jou ;)

2. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    ja helpt helaas ook niets, maar dat je moeder het had wil niets zeggen mijn moeder schoonmoeder en oma´s hadden nergens last van.

had net de ha aan de telefoon en kan na 4 uur een recept ophalen.
    hoop dat het iets is!

3. shenoby

shenoby Niet meer actief

dokter bellen en vragen naar emesafene.
    helpt heel goed tegen misselijkheid.
    de seabands hielpen bij mij de eerste week ook redelijk goed.

4. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    pffff ben zo moe me ogen vallen haast dicht, en ben kortsmisselijk.... pffff heel leuk zwanger zijn. ga zo even de verlos bellen om een afspr te maken ;) kan niet wachten ahahahaha.... gelukkig zitten ze hier om de hoek bij mijn werk lucky me .... babydaddy moet mee....

Heb een verschikkelijke borrelende buikkkk pijnlijke borsten...

5. shenoby

shenoby Niet meer actief

oh meid...
    en je zit nog maar in het begin.
    nu is alle begin zwaar maar het einde ook!.
    pfff vanaf week 30 ofzo was ik al zo aan het aftellen naar het einde.

6. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    Ik ben moe en misselijk maar het is te doen...

7. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    #247 Sassie85, 22 feb 2010
    Laatst bewerkt: 22 feb 2010
    Meiden,
    16 of 23 maart heb ik een afspraak bij de verloskundige (kan niet nu bellen want krijg geen gehoor... ze zijn bezig met de centrale ;) )... en krijg ik gelijk een echo om te zien of alles goed zit...

Ik ben blij ;)

8. shenoby

shenoby Niet meer actief

oh kijk eens aan.
    das al over een paar weekjes.
    en gelijk een echo. hartstikke mooi.
    dan heb je iets om naar toe te leven

9. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    Ja klopt, ik zei dat ik ook gelijk een echo wilde omdat ik dan weet dat alles goed is met de beep... :)

Kan niet wachten... bedacht me net dat mijn mam 13 maart jarig is een mooi kado om te vertellen dat ze oma wordt a.s zaterdag ;)

10. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    ik heb vorige maand ovuluatie testen gebruikt. Maar vind het prettiger dat ik gewoon, zodra ik niet meer ongi ben, om de dag klus met mijn mannetje. In de periode van 17 heb ik ineens bloedingen gekregen. De ha dacht toen dat ik een miskraam had gehad. Maar uit de test dat hij gedaan heeft kwam niets uit. Misschien wel maar niet meer achter haal baar en misschien gewoon een menstruatie stolling. Ik heb er vrede mee. Nu weer een normale cyclus.

Thx voor de interesse. :)

11. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    @anita meid komt goed... let maar op einde van de maand zijn jullie ook zwanger ;)

12. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    hey hallo,

ik moet zeggen ik maak me momenteel helemaal geen zorgen over het zwanger worden verhaal. Moet wel zeggen dat mijn hormonen meer kriebelen dan ooit tevoor. Vooral nu na die negen maanden beurs. Zow. Mijn eierstokken kan nu volgens mij iedereen horen klapperen.
    Maar het rare is dus dat ik me niet druk maak over het zwanger worden. Vaag.....

13. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ anita,
    das denk ik ook de beste manier om er mee om te gaan hoor.
    zwanger worden kan zon enorme stress met zich meebrengen.
    gewoon lekker genieten en klussen wanneer je zin hebt.

hier is het trouwens echt k*t op het moment.
    ik vloei net zo erg als net na mijn bevalling als het woensdag niet over is ga ik de gyn weer bellen.
    ben al extra ijzer aan het slikken omdat ik licht in mij hoofd ben.
    pffff.

14. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    @Shen:ach meis toch wat vervelend... Indd te veel vloeien is ook niet goed!!!

Pfff ik ben vandaag heerlijk vrij alleen veel slapen en heb trek in de gekste dingen ;) maar das logisch door de hormenen.

Ik had nooit gedacht dat ik zo snel al zwanger zou raken.... babydaddy is weer lekker aan het werken.. ik zou hem zondag zien of maandag hmm misschien is hij het ff aan het laten bezinken... Ik sms hem elke dag hoe t met me gaat! En verder ga ik me niet druk maken....!! En heb dat ook gesmst naar hem me druk maken en stressen is niet goed voor mij en de baby ;)

15. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    he bah het zit je momenteel niet echt mee! Wil je nu niet een diep zwart gat in praten hoor! Heb je dit al eerder gehad? Ik zou eerder de gynn bellen want als je door een ongi licht in je hoofd gaat voelen gaat er volgens mij iets niet helemaal goed!

Succes...

16. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    Ahhh het is weer zover ik heb hongerrrrrrrrrrr heb trek in karbonade en groente en aardappelen, of andijnvie stamppot met spekkies hmmmmmmmm en een worsttttt hmmmmm
    En koekjes, en toetjes... en appelmoesss heel veel appelmoes... whaa wordt geloof ik echt gek van die hormonen.... hahaha

17. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    @ Shenoby wat vervelend dat je zoveel vloeit en er zoveel last van hebt. Doe maar lekker rustig aan. Hopelijk knap je gauw weer op!

@ Anita ik begrijp wat je voelt. Ik was afgelopen vrijdag met mijn zus naar de 9maandenbeurs en ik zit gewoon jaloers naar al die buiken te kijken. Ik word vooral jaloers als ik weer hoor dat iemand in mijn omgeving zwanger is. Ik kan er zo verdrietig van worden.
    Ik heb alles al gezien wat ik wil hebben. Jij ook? Heb mezelf op een speentje getrakteerd en een gadget. Ik ben super voorzichtig met kopen. Kopen jullie wel is wat?

@ Saskia...bon apetit meid!

Morgen jarig:D En ik ga dan testen, maar die van vandaag was negatief. Eigenlijk wel logisch heb nog 5 dagen te gaan en heb zeker op zondag 14 op maandag 15 mijn ei gevoeld dus het kan ook zijn dat het nog langer duurt:S Aahja de hoop is een beetje weg, maar wacht op een vlotte menstruatie dan kan ik weer opnieuw beginnen!

18. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    alles wat ik voorbij zie komen heb ik zin in! echt alles als ik het zie, lees en ruik dan wil ik het ook.
    heb net bedacht dat ik morgen ff naar de ah ga om daar eens goed bootschappen tedoen, goede olijven, chocolade en nog veeeeeeeeeeel meer.
    ik ben net bij de tandarts geweest en kan nu ff niet eten tot de verdoving is uit gewerkt:(

19. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    @ shen is heel vloeien al gestopt? Of al wat minder? ben benieuwd wat de gyn tegen je zal zeggen en wat er aan de hand is...

@ ladylola meid wat een leuk kado geef jij jezus ben beniewd...
    En wat je zegt over dat andere zwanger zijn, dat had ik ook toen ik nog niet zwanger was, ik zag overal buiken en kinderwagen GEK werd ik gek... daarom deed ik de 9 mndbeurs vermijden beter voor mezelf!!!!!!!!!!

@ anic haha ik eeet de hele dag. En ik ben zo in de war, kom ik net iemand tegen die ik ook al jaren ken via de zonnenbank zeg ik plots en hoe is het bij de paarden??? zij zegt bij de paarden ik zeg ja jij bent toch die en die en zij zegt nee joh owh mijn god stond ik mooi voor gek met een rode kop liep ik door de winkel hahh en kom ik thuis ben ik nog de helft vergeten..

Was bij de kruidvat ff vitamine en zo kopen zag ik hele leuke pakjes als ik van de week weer wat meer geld heb koop ik dat alleen de kleur weet ik nog niet wit of grijs denk grijs alleen dan de maat 100 cm of 80 cm ik denk 80 cm whhaahah ik wordt gek...

zaterdag aan me mams vertellen ben benieuwd.

OWh en die vent vna me laat weer eens niets horen grrrr heeeel vervelend!!! DUS moet blijven denken hij is aan he twrekn of moe ik weet nu heb ik hem nog niet nodig maar gewoon wil dingen met hem bespreken nog meer dingen hoe en wat en zo maar jah een man snapt dat niet helemaal geloof ik ???

ik ga de hond uitlatne en heerlijk koken...

20. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Sas, gaat hij de kleine wel erkennen?

Deel Deze Pagina