Misschien maakt jou lichaam gewoon wat later het hcg hormoon aan.... Ik heb mezelf getest op de dag dat ik ongesteld had moeten worden, en die was ook positief... Ik duim voor je meid
Morning lady's MG wat een nacht weer zeg... ben behoorlijk ziek geweest, kotsen, en aan de plee vast geplakt zitten dus emmertje en zitten maar... pffff koud zweet dat weer overal vandaan kwam... Krampen in de me buik (me darmen, verschrikkelijk) En gewoon weer vroeg wakker. Vannacht verder geslapen op de bank met crackers tegen de misselijkheid... me borsten groeien nu ook al aardig en doen echt pijn... nog meer meiden hierzo???
Hey meiden, Pff ben ik er ff niet, moet ik meteen 5 blz na lezen hahahaha... en nu heb ik zo veel gelezen dat ik niet meer weet wie wat nou zei maar ik ga het proberen ff te reageren... @ shenoby Hoe is het met je meid?? Ik las dat het ff niet goed ging is het bloeden al wat minder geworden?? En ben je nog naar de gyn gegaan?? Duizelingen wel over nu?? @ Sassie Buikvirus (norovirus) heerst ook he?? Misschien heb je dat er ook nog wel boven op met al die buikkrampen en diarree, hopen dat je je snel weer beter voelt!! @ Anita Wel vreemd zo'n vroege bloeding idd.. en soms is het beter om niet te weten of het wat geweest is! Al snap ik wel dat je het wel wilt weten... ik was ook blij dat is het wist bij m'n vmk, maar het maakt je wel onzeker bij een volgende zwangerschap. Denk je dat je ei er al aan zit te komen?? En idd is gewoon om de dag klussen ook prima, misschien nog wel beter... het is alleen lastig dat je dan geen idee hebt wanneer je nod is... maarja dat maakt ook niet zo veel uit natuurlijk. @ ladylola Nog gefeliciteerd! Jammer dat je niet positief testen, maar was nog vroeg, dus nog alle hoop! Hoe is het met jou hoop?? Symptomen?? @ laurise Misschien heb je dit keer gewoon een later eitje... als je normaal eerder krampen hebt... had je dit keer ook krampen gevoelt?? En wanneer?? En ben je al ongesteld geworden? Hoop het niet... @ macmazsy Een test kan je beter niet tegen het licht bekijken he... ik weet het, heel verleidelijk... ik heb het ook altijd gedaan haha, maar ben dan ook wel het bewijs van meerdere licht positieve testen in het licht, en gewoon super ongi worden! Maar je symptomen klinken wel goed, dus hoop dat je gewoon later dik positief test!! @ ik weet niet meer wie het zei?? Volgens mij Anita?? Dat gekriebel heb ik ook enorm!! Best lastig om m'n hoofd koel te houden... en het lijkt wel of iedereen om me heen zwanger wordt?! Nou zegt iedereen dat dat komt omdat ik er meer mee bezig ben... maar dat is het niet zo hoor! Een half jaar geleden was ik er ook zo mee bezig, maar niet zo veel zwangeren als nu! Ze schieten hier als paddenstoelen uit de grond haha... maar we beginnen nu ook de leeftijd te krijgen natuurlijk dat er steeds meer vrouwen klapperende eierstokken beginnen te krijgen Paar weken geleden vertelde m'n nicht dat ze zwanger is (wij nu een jaar bezig) en kon m'n tranen echt niet bedwingen... en vlak daarna m'n beste vriendin... daar ook een potje zitten janken! Terwijl ik zo blij voor ze ben!! @ hier Ik durf niet meer te hopen, wel dingetjes die ik kan zien als symptomen, maar ga ze niet vertellen heb mezelf vaker voor schud gezet om te denken dat het symptomen waren en werd ik hartstikke ongi
@ serendipity het zit volgens mij ook in de lucht. (Hmm mss trek ik de dekens toch te hoog over me heen ) Hier is ook iedereen zwanger. Een vriendin van mij is ook zwanger. Maar heb het idee dat ze er niet zo van geniet. Meer zo van ach het hoort erbij! Vind dat niet eerlijk. IK kwijl nu al van het zien van een te schattig pakje. En zij is zo cool eronder. Jah het enige wat ze weet is wat voor ziektes je kan krijgen bij een zwangerschap. BAH. Klus jij ook om de dag? Moet wel zeggen dat ik het dan op een moetje begint te lijken. . Fijn weekend....
@ Anita Nee wij klussen zeker niet om de dag... m'n vriend heeft een hekel aan plannen en het moet dus allemaal spontaan "lijken" Ook heeft hij minder behoefte als ik... jaja dat kan ook nog ... dus ik moet veel moeite doen. We doen het nu gewoon wanneer we zin hebben.. en dat is niet al te vaak. En ik voel me eisprong 1,5 dag van te voren, dus dan probeer ik hem extra te verleiden, maar dat werkt niet altijd We hebben wel bijna altijd een kans, maar het liefst wil ik rond m'n ei gewoon elke dag klussen en dat doen we dus niet. En tja waarom doen wij niet mee in die zwangerschapsbom he? Onze tijd komt nog wel... ik hoop deze maand aaaahh doe ik toch weer hopen he
@ serendipty Sjonge dat is dan wel lastig zeg. Maar jah je voelt gelukkig wel je ei goed. Ik zeg toch een plus puntje. En hoe langer je bezig bent hoe meer kansen je gaat krijgen. Statistisch gezien dan. Emotioneel gezien is het gewoon kut. Maar voor iedereen komt een tijd. Ben je al bij de ha geweest of ga je dat binnenkort doen? Morgen weer werken
haha statistisch gezien... toevallig zat ik daar gister aan te denken... statistisch gezien is in 2 jaar 90% zwanger... dus ik dacht... nu komt het toch wel heel dicht bij Ik ben 2 weken terug naar de ha geweest... en we gaan een spermaonderzoek laten doen... maar het potje staat nog steeds hier ... ik wil deze ronde nog ff afwachten voor ik m'n ventje ga "dwingen"
Hé dames Ik ontdek dit clubje net... wel een leuk idee! Ikzelf mag me ook beschrijven als een prachtexemplaar uit het jaar '85 hahah! Wij waren al een aantal rondes bezig, zoals jullie kunnen zien, en dan plots, wanneer we besloten om alles wat rustiger aan te doen, was het raak! Raar maar waar... Kom de wachters en probeerders daarom ook ff een hart onder de riem steken; het komt! vroeg of laat... en dan staat je wereld op z'n kop Mag ik erbij?
Welkom, welkom!! Ik zie dat jij ook in ronde 12 zwanger raakte... oeh laat dat nou ook mijn ronde worden please
nou, de duivels zijn geland! Uit het niets opeens hevige buikkrampen, ben strompelend naar de wc gegaan en daar leek wel een bom ontploft, zoveel bloed heb ik nog nooit gehad. Gelukkig is het nu weer normaal en heb ik, na wat feminax, bijna geen buikpijn meer. Was wel een telurstelling, na 4 dagen overtijd te zijn hadden we toch wel een beetje hoop.
@ anita beterschap meid! wat het klussen betreft tja moetjes zijn niet leuk. neem anders iets meer rust. dan om de dag verplicht klussen. dat is ook niet leuk. en probeer dan gewoon je vruchtbare periode te klussen. wat je vriendin betreft das inderdaad bitter. Hier een vriendin die ook een kindje heeft. zij werd dan wel na mij zwanger maar direct in ronde 2. en wat een drama! ik had totaal in 3x in het ziekenhuis gelegen. zij 1 keer 2 dagen.nou nou nou je had haar moeten horen. de bevalling van haar was ook horror en hel. en kwa opvoeding hebben we zon andere kijk. Ik dacht dat het erg leuk zou zijn als we samen een kindje hadden. maar niets is minder waar.Ik neem mijn dochter graag overal mee naar toe ga veel wandelen speel heel veel met haar enz. zij gaat liever alleen weg, wandelt haast nooit, en het kind ligt zowat de hele dag in de box. Ik kan wel zeggen dat de vriendschap van vriendinnen naar gewoon kennissen is gegaan af en toe een keer bellen en met verjaardagen elkaar bezoeken. erg jammer vind ik het.. @ ser. het bloeden is hier gelukkig gestopt. ik ben tot de laatste dag raar in mijn hoofd geweest. dinsdag moet ik weer naar de gyn. en dan ga ik het ook aankaarten want dit hou ik geen maanden vol.dus wil kijken of we nu direct de hulp kunnen krijgen die we nodig hebben. wat je zwanger worden betreft.ik hoop voor jullie dat het snel lukt. en anders toch maar even het sperma onderzoek. kan me wel voorstellen dat je vriend er tegenop ziet hoor, tis natuurlijk niet leuk voor een man als hij de kans heeft om te horen te krijgen dat zijn zwemmers niet goed zijn. @ thelady. welkom hier. en gefeliciteerd met je zwangerschap. @ mac. he jammer dat de duivels er zijn. had goede hoop voor je. nou ja vol goede moed op naar de volgende ronde maar weer.
Ola Sorry paar dagen druk gehad met visite en werk! Maar daar ben ik weer! Helaas een negatieve test verder zonder duivels! Wel voel ik gerommel, maar goed dat heb ik deze periode wel vaker gevoeld. Maar ik verwacht dat ik vandaag of morgen ongesteld word. @ Serendipity thx voor je felicitatie! Verder maak ik me heel erg zorgen, want het lijkt wel of mijn grootste angst werkelijkheid word!! We hebben echt op tijd geklust en ik begrijp dan niet waarom het niet is gelukt Eindelijk waren we goed op tijd en dan lukt het nog niet! Deze gedachte kan ik gewoon niet verdragen en ga me steeds meer zorgen baren! Deze ronde ga ik ook tempen, ook om de dokter straks wat aan te kunnen leveren. Maar weet nu al dat manlief niet mee wil werken aan het spermaonderzoek @ Iedereen..meiden die zwanger zijn ben blij en jaloers tegelijk! En de meiden op het wachtbankje ik hoop dat we gauw op onze roze wolk mogen. Jemig de dag dat ik een positieve test heb, word ik zo gelukkig! @ Shenoby...wat achtelijk van die vriendin van je! Bah ik hou daar niet van. Natuulijk een relaxdagje is ook nodig, maar een kind moet ook geprikkeld worden!
Ladylola, ik kan me je dubbele gevoel tegenover zwangere dames goed voorstellen. Ik heb het zelf ook gehad.. En helaas is het niet zo simpel als we hebben op tijd geklust dus het zou raak moeten zijn. Het is ook gewoon een kwestie van geluk hebben. Het eitje en het zaadje moeten elkaar net op het juiste moment treffen. Tempen is inderdaad misschien wel een goed idee. Succes!
Voor diegene die op mij hebben gereageerd.. ik reageer later terug kan nu alleeeen maar zeggen boeehhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!! 3 dagen overtijd, geen krampen, zwangerschapsverschijnselen, geklust met eisprong waaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh en dan heb je opeen bij het afvegen en rood papiertje.......pffffffff... 25,27,26,29,28,31
als de bloeding niet helemaal doorzet gewoon even testen, een klein bloedinkje kan natuurlijk altijd.
Meiden hoe is het hier.. @ Shen tsja zo ken ik wel meer mensen die zo zijn, en zo zijn er ook mensen die ik ken die mijn zwangerschap ook afkeuren... Mijn ouders staan achter me!!! En das t belangrijkste.... over 2 maanden als alles oke is gaan we verbouwen en doen... mijn kamer waar ik nu in slaap wordt de babykamer en de kamer die we gaan verbouwen wordt mijn kamer... komt helemaal goed! Ga weer verder werken... See jullie
@serendipity (zal voor je duimen dat ronde 12 DE ronde is ) en shenoby; thx! @ladylola... ik herken je gevoel hoor, je vindt het leuk voor anderen maar wil het zélf OOK zo grààg. Lastig... die tijden van onzekerheid. Maar pin je niet teveel vast op; "we hebben alles juist gedaan en toch is het niet raak" Er moeten zovéél puzzelstukken net op het juiste moment op de juiste plaats vallen wil je zwanger worden en blijven... Het is zo complex, het is helemaal niet abnormaal dat het soms niet lukt, ook al denk je alles goed gedaan te hebben. Ik vond die maanden ook best vervelend, telkens afwachten en wel 1000x de vraag; zou het? Zou het deze keer? Maar let op! Want eens je die positieve test in handen hebt duren de dagen nog véél langer! Zo ervaar ik het toch... NOG ZO LANG tot 12 weken, NOG ZO LANG tot m'n volgende echo... Echt waar. Je zal't wel zien! Ik hoop en duim in elk geval voor alle wachters dat ze hier snel een positieve test kunnen showen!! @sassie... ik ken je verhaal niet, maar ; Wat anderen van jouw zwangerschap vinden/zeggen/etc. doet er niet toe meid! Het gaat om jou, je ongeboren kind en de mensen die om je geven, verder maakt de rest helemaal niks uit! (Hihi... sorry als ik wat heftig ben, hormonen ) @hier... Zoals ik dus zei; ik vind dat de dagen zo traag gaan... ben zo benieuwd en zo nieuwsgierig naar de volgende echo... maar die's nog welgeteld 24 dagen ver weg! 8) Heb verder eigenlijk bijna géén enkel kwaaltje, ben niet misselijk, niet duizelig etc. Enkel enorm pijnlijke boobies en ben ook wel erg moe s'avonds... en oja, ik erger me dood aan domme mannen, zoals m'n broer. OEH zou 'm met z'n kop tegen de muur kunnen knallen. Vreselijk. Nouja... hier opeens een lang bericht, slaap lekker iedereen en ik duim hoor!
Ladylola, hoe zit het met jou? Wij hadden ongeveer dezelfde nod dag... Ik ben weer ongesteld geworden pffff, dag 31...
@serendipity Mijn ei was inderdaad laat, maar mijn ongesteldheid dus ook wat later. Ik heb deze keer ook krampen gehad van dag 11 tot 16 en toen weer vanaf dag 18 tot 23 (eisprong bij 21). Daarna kreeg ik een zeurderig gevoel. Dus ik heb bijna de hele maand krampen dus daar is helaas niks over te zeggen.. Het enige wat deze maand anders was dat ik geen harde en zere borsten had..maar dat zegt dus ook niks. Het vervelendse vind ik dat zoveel voel... wil gewoon niks voelen want dan ben ik er ook wat minder mee bezig.. Nu maar weer ei gaan zoeken en de positiviteit terug vinden.. Wat steeds moeilijker wordt... 1e kindje: 25,27,26,29,28,31
Die hoop had ik eerst ook, maar helaas het is weer feest pfff. Flinke krampen en om het half uur naar de wc :x